На мен ми е все тая за маркетинга и повечето следствия. Проблемът ми е с едно конкретно следствие - все по-малко са колите, с които можеш да се свържеш емоционално (за феновете).
Цялата концепция е да се свържеш финансово за периода на лизинга/гаранцията и после да разлюбиш колата. Идва нова с малко променена козметика и искаш по-голямата медия, по-модерния вид, etc.
Ауспуха да захапеш, пак няма да усетиш безиновата тръпка!
Сигурност, екология, модерност, стил ... все такива щуротии ти определят покупката. Отваряш капака и там жЕлезо нЕма. Сърце нЕма....
VW загубиха онзи дизайн, който в началото си викаш 'Ъ", ама после 'Ахааа'. По-точно се отказаха в името на печалбата.
Нормално явление в съвременния свят, но не запазиха някъде във VAG марки и модели, нещо за средностатистическия хард кор фен.
Едно корадо го чакаме 30г и няма.
Традиция в СУВ класа няма, но да бяха експериментирали малко. Да наложат нещо различно. Гегата на Мерцедес не се е пръкнала от сигурни ходове.
И всички са така - бездушни. Водят се от масовия клиент, а той иска това.
Ел., автономните, споделени коли ще убият съвсем Автомобилите и ще станат микровълнови печки, тостер...
Казах си и аз мъката
