Мнения за двигател 2.7biturbo

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнения за двигател 2.7biturbo

Мнениеот Vizor » Пон 03 ное 2014 9:34


Обслужването е доста сериозно от към смяна на ангренаж и цялостно обслужване. След чип се държи добре. Газовото изобщо няма да го коментирам, защото не са съвместими неща. 2.7 би турбо + чип и газ.. нямам коментар. Здрав мотор е, но си има кусури. Две глави, две турбини. Повечето трудно една обслужват... Просто трябва да се замислиш какъв бюджет можеш да отделиш за едно такова животно. Да S4-ките не са лоши коли и от към визия и екстри, но определено нещата, които написа не са никак съвместими.




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Мнения за двигател 2.7biturbo

Мнениеот L&R » Пон 03 ное 2014 9:39


Перфектно се газифицира, много приятен мотор, обслужването не е нищо фрапиращо, този двигател е по-голям брат на 1.8Т с тази разлика че 1.8Т като усещане в А4 е като 1,8 моно спрямо него. Доста такива пробвахме в търсене на перфектната S4 та се накарах. Повече за него ще научиш в Ауди форума.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнения за двигател 2.7biturbo

Мнениеот Vizor » Пон 03 ное 2014 10:07


Супер як мотор.
От катализатора се отчупва нещо и заминават егт сензорите - една маса пари.
Виж само колко пари ти струва смяната на капаците на клапаните и те самите колко пари струват.
Не знам кое изобщо му е общото с 1.8т освен преебаните к03-ки, които 90% от хората вече са сменили, защото са се потрошили поне един път. А да и струват парици...

Да продължим. Термостати, егт, ламбди, тампони на мотора. НАЙ-ВЕЧЕ! Гледай да не е автоматик, защото ще се видиш в чудо с торк конвертора.
Отиди с едно шаси и виж колко ще ти излезе цялостно обслужване. Не мисля, че ще останеш много доволен.
След чип най-вероятно веднага ще ти замине и съединителя. Просто няма да издържи да не говорим за к03-ките.

Наистина е хубаво здраво да попрочетеш, защото мога да ти изброя още един ТОН неща като блоуофи, които заминават честичко, защото са пластмасови и такива работи.


Мнението го писах 2 пъти. Първия път беше по-разширено, но толкова, че форума му свърши сесията ... та това е краткото :D


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Мнения за двигател 2.7biturbo

Мнениеот L&R » Пон 03 ное 2014 10:09


Притежавал ли си такъв? Двигателя е нищо по различно като обслужване от 1.8Т :cool


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнения за двигател 2.7biturbo

Мнениеот Vizor » Пон 03 ное 2014 10:23


Имам двама приятели с такива двигатели и ти казвам техните впечатления. Друго?
Иначе за сравнение карах няколко години 1.8Т и мисля, че знам колко е обслужването.

Мога малко и да допълня. Обтегачите на веригите не са тези от 225лв на феби, като на 1.8т (по-старите), а са от тези на 1.8 20в без турбо, които мисля, че бяха към 780лв. И са два броя :D


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Мнения за двигател 2.7biturbo

Мнениеот L&R » Пон 03 ное 2014 10:33


:) чувал си значи


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнения за двигател 2.7biturbo

Мнениеот Vizor » Пон 03 ное 2014 10:34


Аз лично не бих чел мнения от типа.

"Имам такава, яка е, купувай."

Дай малко технически бе, Лир. Не съм чувал.. ПРАВИЛ СЪМ. Дай сега ти :D Най-много да си връзал две кабелчета на твоята или да си оправил дисплейчето?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Мнения за двигател 2.7biturbo

Мнениеот L&R » Пон 03 ное 2014 10:39


Всички датчици които описваш ги има 1.8 т е вярно по две, Двигателя е с голям ресурс защото има обем и турбините работят без особенно натоварване, двигателя има мощност от много ниски обороти, обслужването е сходно ремъците са по дълги, водна помпа какво да я коментирам, ако нещо излезе по голямо се търси втора ръка има разглобени англичанки. От чипове не се вълнувам, но 263 коня работи и спи на газ, ГИ романо. За какво трябва да се подменя половината кола при покупка нямам идея. Преди да се сблъскам с този мотор отблизо го мислех и аз за супер капризен и екзотичен. Смесен разход на газ 14, което ме шокира доста, предполагах , че ще е ламя :smile


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнения за двигател 2.7biturbo

Мнениеот Vizor » Пон 03 ное 2014 10:44


Ми не .. няма ги :)

Напротив. Точно заради 4-те катализатора турбините работят на ужасно високи температури.
Дай сега едно 98-ма 99-та 1.8Т с егт-та (два броя) и променливо газоразпределение (два броя)?

За турбините 0.5 бара са си 0.5 бара дали ще е на 1.8 или на 1.3 (защото толкова си е едната глава).

Иначе за втора ръка си ги търси ти. Аз говоря за нови неща.

Моето 1.8т беше билд под цената на С4 (барабар с колата), 350 расови кончета с уникален респонс. Перфектно билднат мотор и нямаше чупливи турбини и 20 разход. Хората не вярваха, че си го карах с 10/100 в града.

Зависи какви са приоритетите на човека. Може да си купи кола, която 200к километра да не мръдне. Може да се счупи и утре. За това се смята worst case scenario. Аз лично така правя и не съм грешил до сега. И обслужването със сигурност е значително по-скъпо от на субаруто ми, което в момента е същите коне и си му давам цялата газ без да ми дреме грам. Ето ти един пример също. Точно поради тази причина си взех субаруто, а не 2.7 битурбо.

Пожелавам ти успех с покупката.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Мнения за двигател 2.7biturbo

Мнениеот L&R » Пон 03 ное 2014 12:04


Ремък

Изображение


Потребителски аватар
anonym0us
Мнения: 1721
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ηετρϰζ

Re: Мнения за двигател 2.7biturbo

Мнениеот anonym0us » Пон 03 ное 2014 12:06


С ангренажен ремък е. (Колегата ме е преварил ;) А относно газовата у-ба цената и варира около 1400 лева с два изпаритела, за да може да храни турбините. Не е лоша колата, но не казваш за какво ще я ползваш!? Ако е само за гъзария, карай си сегашната и я напомпи :c020

Последна промяна от anonym0us на Пон 03 ное 2014 12:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Мнения за двигател 2.7biturbo

Мнениеот L&R » Пон 03 ное 2014 12:06


е на валовете няма как


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Мнения за двигател 2.7biturbo

Мнениеот vucata » Пон 03 ное 2014 12:14


Е нали е същото упражнение....пак се сваля всичко отпред...кво си се притеснил. Скачай, карай, и като почне да ти прави черна дупка в банковата сметка продавай на части...мераклии много :mhihi


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Мнения за двигател 2.7biturbo

Мнениеот Vizor » Пон 03 ное 2014 12:23


:11 :mhihi

Мотора не е лош, но според мен е прекалено сложен за тези години. Според мен никак не си заслужава. И аз съм го мислил, но фабричния мотор иска доста неща за да стане (по моите стандарти) сигурен и безгрижен. Не, че задните сонди и егт-та не могат да се спрат софтуерно, но просто не виждам смисъл нещо фабрично да се пипа. Не върви зле, но според мен е тромав мотор, докато не се вдигне от смъртта си с едни к04-ки, кулери, интейк и тн.

Изображение

Успех със смяната на термостата :P

Изображение

За справка на 1.8т се сменя за 5 минути ако си много кьопав в ръцете :D


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Мнения за двигател 2.7biturbo

Мнениеот vucata » Пон 03 ное 2014 12:39


Аууу това с термостата е убийствено :eek



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта