


Мнения за двигател 2.7biturbo
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения за двигател 2.7biturbo
Обслужването е доста сериозно от към смяна на ангренаж и цялостно обслужване. След чип се държи добре. Газовото изобщо няма да го коментирам, защото не са съвместими неща. 2.7 би турбо + чип и газ.. нямам коментар. Здрав мотор е, но си има кусури. Две глави, две турбини. Повечето трудно една обслужват... Просто трябва да се замислиш какъв бюджет можеш да отделиш за едно такова животно. Да S4-ките не са лоши коли и от към визия и екстри, но определено нещата, които написа не са никак съвместими.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Мнения за двигател 2.7biturbo
Перфектно се газифицира, много приятен мотор, обслужването не е нищо фрапиращо, този двигател е по-голям брат на 1.8Т с тази разлика че 1.8Т като усещане в А4 е като 1,8 моно спрямо него. Доста такива пробвахме в търсене на перфектната S4 та се накарах. Повече за него ще научиш в Ауди форума.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения за двигател 2.7biturbo
Супер як мотор.
От катализатора се отчупва нещо и заминават егт сензорите - една маса пари.
Виж само колко пари ти струва смяната на капаците на клапаните и те самите колко пари струват.
Не знам кое изобщо му е общото с 1.8т освен преебаните к03-ки, които 90% от хората вече са сменили, защото са се потрошили поне един път. А да и струват парици...
Да продължим. Термостати, егт, ламбди, тампони на мотора. НАЙ-ВЕЧЕ! Гледай да не е автоматик, защото ще се видиш в чудо с торк конвертора.
Отиди с едно шаси и виж колко ще ти излезе цялостно обслужване. Не мисля, че ще останеш много доволен.
След чип най-вероятно веднага ще ти замине и съединителя. Просто няма да издържи да не говорим за к03-ките.
Наистина е хубаво здраво да попрочетеш, защото мога да ти изброя още един ТОН неща като блоуофи, които заминават честичко, защото са пластмасови и такива работи.
Мнението го писах 2 пъти. Първия път беше по-разширено, но толкова, че форума му свърши сесията ... та това е краткото :D
От катализатора се отчупва нещо и заминават егт сензорите - една маса пари.
Виж само колко пари ти струва смяната на капаците на клапаните и те самите колко пари струват.
Не знам кое изобщо му е общото с 1.8т освен преебаните к03-ки, които 90% от хората вече са сменили, защото са се потрошили поне един път. А да и струват парици...
Да продължим. Термостати, егт, ламбди, тампони на мотора. НАЙ-ВЕЧЕ! Гледай да не е автоматик, защото ще се видиш в чудо с торк конвертора.
Отиди с едно шаси и виж колко ще ти излезе цялостно обслужване. Не мисля, че ще останеш много доволен.
След чип най-вероятно веднага ще ти замине и съединителя. Просто няма да издържи да не говорим за к03-ките.
Наистина е хубаво здраво да попрочетеш, защото мога да ти изброя още един ТОН неща като блоуофи, които заминават честичко, защото са пластмасови и такива работи.
Мнението го писах 2 пъти. Първия път беше по-разширено, но толкова, че форума му свърши сесията ... та това е краткото :D
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Мнения за двигател 2.7biturbo
Притежавал ли си такъв? Двигателя е нищо по различно като обслужване от 1.8Т 

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения за двигател 2.7biturbo
Имам двама приятели с такива двигатели и ти казвам техните впечатления. Друго?
Иначе за сравнение карах няколко години 1.8Т и мисля, че знам колко е обслужването.
Мога малко и да допълня. Обтегачите на веригите не са тези от 225лв на феби, като на 1.8т (по-старите), а са от тези на 1.8 20в без турбо, които мисля, че бяха към 780лв. И са два броя :D
Иначе за сравнение карах няколко години 1.8Т и мисля, че знам колко е обслужването.
Мога малко и да допълня. Обтегачите на веригите не са тези от 225лв на феби, като на 1.8т (по-старите), а са от тези на 1.8 20в без турбо, които мисля, че бяха към 780лв. И са два броя :D
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Мнения за двигател 2.7biturbo
:) чувал си значи
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения за двигател 2.7biturbo
Аз лично не бих чел мнения от типа.
"Имам такава, яка е, купувай."
Дай малко технически бе, Лир. Не съм чувал.. ПРАВИЛ СЪМ. Дай сега ти :D Най-много да си връзал две кабелчета на твоята или да си оправил дисплейчето?
"Имам такава, яка е, купувай."
Дай малко технически бе, Лир. Не съм чувал.. ПРАВИЛ СЪМ. Дай сега ти :D Най-много да си връзал две кабелчета на твоята или да си оправил дисплейчето?
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Мнения за двигател 2.7biturbo
Всички датчици които описваш ги има 1.8 т е вярно по две, Двигателя е с голям ресурс защото има обем и турбините работят без особенно натоварване, двигателя има мощност от много ниски обороти, обслужването е сходно ремъците са по дълги, водна помпа какво да я коментирам, ако нещо излезе по голямо се търси втора ръка има разглобени англичанки. От чипове не се вълнувам, но 263 коня работи и спи на газ, ГИ романо. За какво трябва да се подменя половината кола при покупка нямам идея. Преди да се сблъскам с този мотор отблизо го мислех и аз за супер капризен и екзотичен. Смесен разход на газ 14, което ме шокира доста, предполагах , че ще е ламя 

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения за двигател 2.7biturbo
Ми не .. няма ги :)
Напротив. Точно заради 4-те катализатора турбините работят на ужасно високи температури.
Дай сега едно 98-ма 99-та 1.8Т с егт-та (два броя) и променливо газоразпределение (два броя)?
За турбините 0.5 бара са си 0.5 бара дали ще е на 1.8 или на 1.3 (защото толкова си е едната глава).
Иначе за втора ръка си ги търси ти. Аз говоря за нови неща.
Моето 1.8т беше билд под цената на С4 (барабар с колата), 350 расови кончета с уникален респонс. Перфектно билднат мотор и нямаше чупливи турбини и 20 разход. Хората не вярваха, че си го карах с 10/100 в града.
Зависи какви са приоритетите на човека. Може да си купи кола, която 200к километра да не мръдне. Може да се счупи и утре. За това се смята worst case scenario. Аз лично така правя и не съм грешил до сега. И обслужването със сигурност е значително по-скъпо от на субаруто ми, което в момента е същите коне и си му давам цялата газ без да ми дреме грам. Ето ти един пример също. Точно поради тази причина си взех субаруто, а не 2.7 битурбо.
Пожелавам ти успех с покупката.
Напротив. Точно заради 4-те катализатора турбините работят на ужасно високи температури.
Дай сега едно 98-ма 99-та 1.8Т с егт-та (два броя) и променливо газоразпределение (два броя)?
За турбините 0.5 бара са си 0.5 бара дали ще е на 1.8 или на 1.3 (защото толкова си е едната глава).
Иначе за втора ръка си ги търси ти. Аз говоря за нови неща.
Моето 1.8т беше билд под цената на С4 (барабар с колата), 350 расови кончета с уникален респонс. Перфектно билднат мотор и нямаше чупливи турбини и 20 разход. Хората не вярваха, че си го карах с 10/100 в града.
Зависи какви са приоритетите на човека. Може да си купи кола, която 200к километра да не мръдне. Може да се счупи и утре. За това се смята worst case scenario. Аз лично така правя и не съм грешил до сега. И обслужването със сигурност е значително по-скъпо от на субаруто ми, което в момента е същите коне и си му давам цялата газ без да ми дреме грам. Ето ти един пример също. Точно поради тази причина си взех субаруто, а не 2.7 битурбо.
Пожелавам ти успех с покупката.
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Мнения за двигател 2.7biturbo
С ангренажен ремък е. (Колегата ме е преварил ;) А относно газовата у-ба цената и варира около 1400 лева с два изпаритела, за да може да храни турбините. Не е лоша колата, но не казваш за какво ще я ползваш!? Ако е само за гъзария, карай си сегашната и я напомпи 

Последна промяна от anonym0us на Пон 03 ное 2014 12:11, променено общо 1 път.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Мнения за двигател 2.7biturbo
е на валовете няма как
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Мнения за двигател 2.7biturbo
Е нали е същото упражнение....пак се сваля всичко отпред...кво си се притеснил. Скачай, карай, и като почне да ти прави черна дупка в банковата сметка продавай на части...мераклии много 

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения за двигател 2.7biturbo


Мотора не е лош, но според мен е прекалено сложен за тези години. Според мен никак не си заслужава. И аз съм го мислил, но фабричния мотор иска доста неща за да стане (по моите стандарти) сигурен и безгрижен. Не, че задните сонди и егт-та не могат да се спрат софтуерно, но просто не виждам смисъл нещо фабрично да се пипа. Не върви зле, но според мен е тромав мотор, докато не се вдигне от смъртта си с едни к04-ки, кулери, интейк и тн.

Успех със смяната на термостата :P

За справка на 1.8т се сменя за 5 минути ако си много кьопав в ръцете :D
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Мнения за двигател 2.7biturbo
Аууу това с термостата е убийствено 

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pietrokaja и 42 госта