Щом в момента караш турбо мотор не ми се вярва атмосферката 2.0 ФСИ да ти допадне особено.Не че няма да върви,но просто ще иска ръчкане по скоростите за да държи 4000 + оборота,за да си покаже възможностите,а в ежедневното каране това не е особено удобно.Според мен ,ако държиш да караш бензинов мотор ,може да погледнеш и 1.8 ТФСИ ,който е наследника на сегашния ти 1.8 Т и най-добре ще отговаря на очакванията ти.За 2.0 ТДИ-ПД 140 к.с се чуват противоречиви мнения,най-вече заради по-високия разход на масло и филтъра за твърди частици.При по-новите версии на мотора с комън-рейл,актуални в момента ако е оправен този проблем дизеларката също става добър избор,най-вече заради икономията на гориво съчетана с приемлива динамика.В конкретния слуай ако избора е само между 2.0 ФСИ и 2.0 ТДИ,аз бих предпочел дизеларката,колкото и да ми е неприятно да го кажа

.Турбинката си е турбинка независимо от горивото

.