Това на снимката е за пробки с вътрешен квадрат, а трябва шестогран.
Масло на скорости. + Свирене на ремък?(решено)
-
psstv18rp
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
За развиване на пробката - по железариите има "дълги" гайки - обикновена гайка но дебела колкото 3 горе-долу. Вземаш една такава (струва стотинки), като я пъхнеш в пробката остава да стърчи още доста - и можеш да я хванеш спокойно с ключ или гедоре.
Това на снимката е за пробки с вътрешен квадрат, а трябва шестогран.
Това на снимката е за пробки с вътрешен квадрат, а трябва шестогран.
- blackpearl
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 11:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Та колеги по темата да ви кажа. Днес си оставих колата в сервиза като се изясни следното:
1/Виенето идва от хидравликата на волана. Свалена е и занесена за рециклиране. Цена на ремонта ще варира от 40 до 80 лева.
2/Ремъкът на хидравликата си беше заминал, както го видях с просто око. Как го видях? Ами беше се нацепил от вътрешната страна. Вероятно си му е било време и се е поучавало приплъзване и въртенето на волана беше неефективно. Цена на ремък > 15 лева
3/Сегаааа ... едни тампоне смених, ама не са на носачите ми някви други дето били важни когато влизаш в завой. Те се чуват как скърцат примерно като се слиза от някой тротроар или няква неравност.
Имам и други джунджурии да се вършат, ама тях няма да ги споделям, че се отклоняваме от темата.
Относно пръскането на антифриз, не можах да разбера какво е, защото взех, че си тръгнах преди да започне да ми става лощо, но интересното е, че картерът беше от едната страна целия в антифриз. Не в масло, а антифриз. Водна помпа -> здрава и работеща. Чисто нова, сменяна преди 3-4 месеца. Та там имало някакъв термостат, него ще гледат и аз незнам си к'во. Утре ще пиша пак, пък може и някоя друга снимка да направя, за да се види.
1/Виенето идва от хидравликата на волана. Свалена е и занесена за рециклиране. Цена на ремонта ще варира от 40 до 80 лева.
2/Ремъкът на хидравликата си беше заминал, както го видях с просто око. Как го видях? Ами беше се нацепил от вътрешната страна. Вероятно си му е било време и се е поучавало приплъзване и въртенето на волана беше неефективно. Цена на ремък > 15 лева
3/Сегаааа ... едни тампоне смених, ама не са на носачите ми някви други дето били важни когато влизаш в завой. Те се чуват как скърцат примерно като се слиза от някой тротроар или няква неравност.
Имам и други джунджурии да се вършат, ама тях няма да ги споделям, че се отклоняваме от темата.
Относно пръскането на антифриз, не можах да разбера какво е, защото взех, че си тръгнах преди да започне да ми става лощо, но интересното е, че картерът беше от едната страна целия в антифриз. Не в масло, а антифриз. Водна помпа -> здрава и работеща. Чисто нова, сменяна преди 3-4 месеца. Та там имало някакъв термостат, него ще гледат и аз незнам си к'во. Утре ще пиша пак, пък може и някоя друга снимка да направя, за да се види.
- blackpearl
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 11:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- blackpearl
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 11:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Такааамм. Та колеги днес си взех колата като резултатите са такива:
1/Шумът въз основа, на който написах тази тема вече го няма.(решен)
Проблем:
а/ Лагерът на хидравличната помпа е бил ТОТАЛНО заминал. Сменен е и мисля, че още нещо е оправено. Лошото е, че ми е сменено и хидравличното масло(37 лв за литър), а аз имах такова в багажника. Както и да е, не са го видели. Следователно, имам за продан оригинално хидравлично масло - 1 литър+фактура. За повече подробности: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=33265
б/ Ремъкът на хидравликата е сменен. Беше си заминал, беше се напукал абе изобщо...
2/Както писах в темата и решетката на радиатора ми беше омазана цялата. Радиаторът е абсолютно здраво, НО:
Проблем:
а/След като са свалили кората , която мисля че пази водната помпа и хидравличната си е текнало просто....антифриз. Мисля, че някакъв пръстен или нещо от сорта е бил абсолютно заминал. Сменен естествено. Вече няма теч -> ангренажният ми ремък НЕ свири вече.
Искам да вметно нещо изключително важно! След ремонта на хидравличната помпа и смяната на ремъците, двигателят НЕ може да се чуе. Просто колата утихна до неузнаваемост. Може и да е, защото 10тина дена я карах с тоя гаден шум, но просто стана ужасно тиха.
3/Смених едни тампони(накрайници)+баланс на предницата.
4/Маслото на скоростите ще го пипаме вторник, че днес ми трябваше колата и я взех.
Та колеги това е за сега, ще пиша пак.
1/Шумът въз основа, на който написах тази тема вече го няма.(решен)
Проблем:
а/ Лагерът на хидравличната помпа е бил ТОТАЛНО заминал. Сменен е и мисля, че още нещо е оправено. Лошото е, че ми е сменено и хидравличното масло(37 лв за литър), а аз имах такова в багажника. Както и да е, не са го видели. Следователно, имам за продан оригинално хидравлично масло - 1 литър+фактура. За повече подробности: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=33265
б/ Ремъкът на хидравликата е сменен. Беше си заминал, беше се напукал абе изобщо...
2/Както писах в темата и решетката на радиатора ми беше омазана цялата. Радиаторът е абсолютно здраво, НО:
Проблем:
а/След като са свалили кората , която мисля че пази водната помпа и хидравличната си е текнало просто....антифриз. Мисля, че някакъв пръстен или нещо от сорта е бил абсолютно заминал. Сменен естествено. Вече няма теч -> ангренажният ми ремък НЕ свири вече.
Искам да вметно нещо изключително важно! След ремонта на хидравличната помпа и смяната на ремъците, двигателят НЕ може да се чуе. Просто колата утихна до неузнаваемост. Може и да е, защото 10тина дена я карах с тоя гаден шум, но просто стана ужасно тиха.
3/Смених едни тампони(накрайници)+баланс на предницата.
4/Маслото на скоростите ще го пипаме вторник, че днес ми трябваше колата и я взех.
Та колеги това е за сега, ще пиша пак.
Колко пари до тук за това удоволствие градски
За масло аз мойто го смених преди 2 месеца с Кастрол пълна синтетика
1л-37лв-мойта а мисля и твойта ще побере толкова-демек 1.8л-и ти остава малко за доливане
Много съм доволен от маслото-на каквато и марка да се спреш задължително и само пълна синтетика и нищо друго за скоростите
Един приятел си сложи пълна синтетика на Валволин за 27-28лв литъра та да знаеш горе долу как са цените да не те метнат на черешата
Имай предвид,че Кастрола идва най-скъп като цена ама един път се прави,но и Валволина не е лош
За масло аз мойто го смених преди 2 месеца с Кастрол пълна синтетика
1л-37лв-мойта а мисля и твойта ще побере толкова-демек 1.8л-и ти остава малко за доливане
Един приятел си сложи пълна синтетика на Валволин за 27-28лв литъра та да знаеш горе долу как са цените да не те метнат на черешата
Имай предвид,че Кастрола идва най-скъп като цена ама един път се прави,но и Валволина не е лош
- blackpearl
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 11:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Аз сложих това. Пак е пълна синтетика отново 37 лв литър. Даже ми остана 1 литър за продан... Интересното е, че един колеги писа че било 18 лева, но изобщо според мен това не е вярно, защото навсякъде го продават над 35. Иначе и за Валволин чух хубави неща. Сега даже мисля на скоростите да слагам такова
.
.- vasstop
- Гадфадъ'

- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
blackpearl написа:Аз сложих това. Пак е пълна синтетика отново 37 лв литър. Даже ми остана 1 литър за продан... Интересното е, че един колеги писа че било 18 лева, но изобщо според мен това не е вярно, защото навсякъде го продават над 35. Иначе и за Валволин чух хубави неща. Сега даже мисля на скоростите да слагам такова
.
Точно същото хидравлично масло 16.32 (шестнадесет лева и тридесет и две стотинки) струва 1 (един) литър в магазина на Шкода (Еуратек) в София.
Купено преди 10-на дни от там.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта