Масло на скорости. + Свирене на ремък?(решено)

Техническа и сервизна информация за Passat
psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 11 дек 2006 11:16


За развиване на пробката - по железариите има "дълги" гайки - обикновена гайка но дебела колкото 3 горе-долу. Вземаш една такава (струва стотинки), като я пъхнеш в пробката остава да стърчи още доста - и можеш да я хванеш спокойно с ключ или гедоре. :-)
Това на снимката е за пробки с вътрешен квадрат, а трябва шестогран.




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 11 дек 2006 12:44


psstv18rp написа:Това на снимката е за пробки с вътрешен квадрат, а трябва шестогран.


Колега шестограм си е, но не ми се правеше фотосесия на парче желязо :wink:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 11 дек 2006 16:01


Извинявай, прав си. На първата снимка изглежда квадрат, но на втората си личи че не е.


Потребителски аватар
blackpearl
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 11:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот blackpearl » Чет 14 дек 2006 21:00


Та колеги по темата да ви кажа. Днес си оставих колата в сервиза като се изясни следното:

1/Виенето идва от хидравликата на волана. Свалена е и занесена за рециклиране. Цена на ремонта ще варира от 40 до 80 лева.

2/Ремъкът на хидравликата си беше заминал, както го видях с просто око. Как го видях? Ами беше се нацепил от вътрешната страна. Вероятно си му е било време и се е поучавало приплъзване и въртенето на волана беше неефективно. Цена на ремък > 15 лева

3/Сегаааа ... едни тампоне смених, ама не са на носачите ми някви други дето били важни когато влизаш в завой. Те се чуват как скърцат примерно като се слиза от някой тротроар или няква неравност.

Имам и други джунджурии да се вършат, ама тях няма да ги споделям, че се отклоняваме от темата.

Относно пръскането на антифриз, не можах да разбера какво е, защото взех, че си тръгнах преди да започне да ми става лощо, но интересното е, че картерът беше от едната страна целия в антифриз. Не в масло, а антифриз. Водна помпа -> здрава и работеща. Чисто нова, сменяна преди 3-4 месеца. Та там имало някакъв термостат, него ще гледат и аз незнам си к'во. Утре ще пиша пак, пък може и някоя друга снимка да направя, за да се види.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 14 дек 2006 21:14


За виенето и за антифриза е ясно щом сте разбрали от къде е, но нищо не каза за скоростите, оправиха ли се и от какво беше!


Потребителски аватар
blackpearl
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 11:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот blackpearl » Чет 14 дек 2006 21:20


Ами за това не остана време. Утре ще гледат, но каквото и да видят то ще е след смяната на маслото, щото ако след това се оправи супер. Иначе ... зле. А вашите впечатления какви са от маслото за скорости Valvoline, пълна синтетика?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 14 дек 2006 21:44


За мнения за маслата теми много, с една дума гаранция франция. А иначе гледай като източват маслото, ако е по малко от 1.5л и е някаква боза значи работата е ясна!


Потребителски аватар
blackpearl
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 11:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот blackpearl » Съб 16 дек 2006 21:49


Такааамм. Та колеги днес си взех колата като резултатите са такива:

1/Шумът въз основа, на който написах тази тема вече го няма.(решен)

Проблем:

а/ Лагерът на хидравличната помпа е бил ТОТАЛНО заминал. Сменен е и мисля, че още нещо е оправено. Лошото е, че ми е сменено и хидравличното масло(37 лв за литър), а аз имах такова в багажника. Както и да е, не са го видели. Следователно, имам за продан оригинално хидравлично масло - 1 литър+фактура. За повече подробности: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=33265

б/ Ремъкът на хидравликата е сменен. Беше си заминал, беше се напукал абе изобщо...

2/Както писах в темата и решетката на радиатора ми беше омазана цялата. Радиаторът е абсолютно здраво, НО:

Проблем:

а/След като са свалили кората , която мисля че пази водната помпа и хидравличната си е текнало просто....антифриз. Мисля, че някакъв пръстен или нещо от сорта е бил абсолютно заминал. Сменен естествено. Вече няма теч -> ангренажният ми ремък НЕ свири вече.

Искам да вметно нещо изключително важно! След ремонта на хидравличната помпа и смяната на ремъците, двигателят НЕ може да се чуе. Просто колата утихна до неузнаваемост. Може и да е, защото 10тина дена я карах с тоя гаден шум, но просто стана ужасно тиха.

3/Смених едни тампони(накрайници)+баланс на предницата.

4/Маслото на скоростите ще го пипаме вторник, че днес ми трябваше колата и я взех.

Та колеги това е за сега, ще пиша пак.


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Съб 16 дек 2006 22:26


Колко пари до тук за това удоволствие градски :wink:

За масло аз мойто го смених преди 2 месеца с Кастрол пълна синтетика
1л-37лв-мойта а мисля и твойта ще побере толкова-демек 1.8л-и ти остава малко за доливане :wink: Много съм доволен от маслото-на каквато и марка да се спреш задължително и само пълна синтетика и нищо друго за скоростите :wink:
Един приятел си сложи пълна синтетика на Валволин за 27-28лв литъра та да знаеш горе долу как са цените да не те метнат на черешата :wink:
Имай предвид,че Кастрола идва най-скъп като цена ама един път се прави,но и Валволина не е лош :wink:


Потребителски аватар
blackpearl
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 11:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот blackpearl » Съб 16 дек 2006 22:31


Аз сложих това. Пак е пълна синтетика отново 37 лв литър. Даже ми остана 1 литър за продан... Интересното е, че един колеги писа че било 18 лева, но изобщо според мен това не е вярно, защото навсякъде го продават над 35. Иначе и за Валволин чух хубави неща. Сега даже мисля на скоростите да слагам такова :)

Изображение.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 18 дек 2006 10:08


blackpearl написа:Аз сложих това. Пак е пълна синтетика отново 37 лв литър. Даже ми остана 1 литър за продан... Интересното е, че един колеги писа че било 18 лева, но изобщо според мен това не е вярно, защото навсякъде го продават над 35. Иначе и за Валволин чух хубави неща. Сега даже мисля на скоростите да слагам такова :)
.

Точно същото хидравлично масло 16.32 (шестнадесет лева и тридесет и две стотинки) струва 1 (един) литър в магазина на Шкода (Еуратек) в София.
Купено преди 10-на дни от там.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 81 госта