Пасата ми гасне...

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Пет 19 яну 2007 15:27


Момчета, изключих стъпковото моторче и всичко се оправи. Само дето май на бензин сега ще прави проблем, ама той ми е само за припалване иначе ще си карам на газ. Ако някой знае от къде мога да взема някое 2-ра употреба, моля да ми каже. Отново благодаря на всички за помощта :yeaha:




Потребителски аватар
Коко
Мнения: 23
Регистриран на: Сря 01 ное 2006 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Коко » Пет 19 яну 2007 15:34


ionko написа:и моята прави такива мизерии като изключа от скорост и гасне докато съм на скорост няма проблем,двигателя ми е абсолютно същия,откачих стъпковото моторче и сега не угасва карам така докато събера пари за ново моторче

И при мен преди две години ,когато сложих АГУ се появи гаснене когато автомобилът е ускорен над 70-80 км/ч. и я изключа от скорост.Проблемът се реши със застопоряване на клапата през която се засмуква въздух към въздушния филтър.Трябва да е в положение да засмуква топъл въздух-от към двигателя, а не от към маската. Явно навлиза въздух в повече и горивната смес обеднява.


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Пет 19 яну 2007 15:55


[/quote]
И при мен преди две години ,когато сложих АГУ се появи гаснене когато автомобилът е ускорен над 70-80 км/ч. и я изключа от скорост.Проблемът се реши със застопоряване на клапата през която се засмуква въздух към въздушния филтър.Трябва да е в положение да засмуква топъл въздух-от към двигателя, а не от към маската. Явно навлиза въздух в повече и горивната смес обеднява.[/quote]

разбирам, но мойта газова е слагана преди повече от 5 години и досега не ми е правила подобни проблеми.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 19 яну 2007 16:02


Еее остава да кажеш че уредба е на 100 000... ми тези мембрани на изпарителите да не са вечни.


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Пет 19 яну 2007 16:36


100 000 не, ама поне 60-70 000 ... :? Мислиш че може тези мембрани нещо да ме базикат..?


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Пет 19 яну 2007 17:25


megalodon написа:100 000 не, ама поне 60-70 000 ... :? Мислиш че може тези мембрани нещо да ме базикат..?


Амиии понаближило им е времто за смяна. Аз карах ок 5.5 години(към 72 хил. км.) преди да направя смяната.
Вече са се поизпекли и повтвърдили от което най-малкото се губи от динамиката при ускоряване, отразява се и на разхода, но не съществено(освен, ако не са се и закъсали, но в твоя случай не ми се вярва), а може да започне и да придръпва колата когато си на газ.
Има магазин на бул. "Опълченски", близо до ъгъла с ул. "Цар Симеон".



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта