


Б5 Къркорене в таблото
- kondzhagyulo
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: Нед 18 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравейте, колеги. Според моето скромно мнение - къркоренето е от климатроника, както и примерно когато е работил дълго на бързи обороти, като се изключи колата и започва да къркори. Тик-такането е от цялостната проверка на всички системи - АБС, Еърбегове, вкякаквите течности и т.н.
Това са мои лични наблюдения, разбира се. Не гарантирам за истинноста им.
Това са мои лични наблюдения, разбира се. Не гарантирам за истинноста им.

- STEFFO
- Мнения: 96
- Регистриран на: Нед 29 юли 2007 10:48
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 98
- Местоположение: София
Здравейте, при мен също чуван едно къркорене, не знам е как е при вас, затова го опиша при мен с две думи.
Къркоренето идва от капака който затваря вентилатора на купето и спира притока на въздух от вън. Аз го чувам всеки път когато дам на контакт, но когато вентилатора се развърти (след около 3-4 секунди), къркоренето спира, независимо дали е пуснат компресора или е само на вентилатор (режим EKON).
Къркоренето идва от капака който затваря вентилатора на купето и спира притока на въздух от вън. Аз го чувам всеки път когато дам на контакт, но когато вентилатора се развърти (след около 3-4 секунди), къркоренето спира, независимо дали е пуснат компресора или е само на вентилатор (режим EKON).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта