Пасат 1.8 абс дв. - правилно поставяне ТПС

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kalistrat
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 11 дек 2007 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Пасат 1.8 абс дв. - правилно поставяне ТПС

Мнениеот kalistrat » Нед 20 мар 2011 13:37


колега тук нещата не са ясни.
мисля .че трябва да говорим за Ом а не за волтове на мултицета.
на каква точно стойност да се нагласи.




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Пасат 1.8 абс дв. - правилно поставяне ТПС

Мнениеот pas1.8mi » Вто 22 мар 2011 9:38


Нещата тук са ясни!Мери се напрежение(волтове mhihi ),а не съпротивление(Омове)! :idea:


stefan_gb1
Мнения: 156
Регистриран на: Нед 18 окт 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Gabrovo

Re: пасат 1.8 абс мотор

Мнениеот stefan_gb1 » Вто 22 мар 2011 21:27


pas1.8mi написа:
lambi написа:Как да върна степ мотора в краино положение,че когато размърдам тпс и то се опитва да обере празния ход,това когато е на контакт колата,и сигурен ли си че стоиностите трябва да са такива че нещо не мога да ги докарам.Мерси.



Даваш на "Контакт"!Отиваш при двигателя и на ръка издърпваш жилото на газта с около 5см(за да не подпира на стем двигателчето)!Без да пускаш жилото с другата ръка натискаш щока на степ двигателя и той ще се прибере максимално!Откачаш буксата на двигателчето и едва тогава пускаш жилото!Настройваш според предния ми пост и всичко трабва да е добре! :wink:


Клегата е пояснил стоиноста на напрежението но все пак според мен нямя логика в думите. След разкачане на щекера на ТПС-са нямаме напрежеие на него и няма какво да мерим . В кои момент закачаме щекера на ТПС-а , Мился че трябва да се обясни по добре, или аз нещо несхващам добре......


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: пасат 1.8 абс мотор

Мнениеот pas1.8mi » Вто 22 мар 2011 21:42


stefan_gb1 написа:
pas1.8mi написа:
lambi написа:Как да върна степ мотора в краино положение,че когато размърдам тпс и то се опитва да обере празния ход,това когато е на контакт колата,и сигурен ли си че стоиностите трябва да са такива че нещо не мога да ги докарам.Мерси.



Даваш на "Контакт"!Отиваш при двигателя и на ръка издърпваш жилото на газта с около 5см(за да не подпира на стем двигателчето)!Без да пускаш жилото с другата ръка натискаш щока на степ двигателя и той ще се прибере максимално!Откачаш буксата на двигателчето и едва тогава пускаш жилото!Настройваш според предния ми пост и всичко трабва да е добре! :wink:


Клегата е пояснил стоиноста на напрежението но все пак според мен нямя логика в думите. След разкачане на щекера на ТПС-са нямаме напрежеие на него и няма какво да мерим . В кои момент закачаме щекера на ТПС-а , Мился че трябва да се обясни по добре, или аз нещо несхващам добре......

Явно изобщо не четете! scare Откача се буксата от степ двигателчето!


bachest
Мнения: 588
Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: пасат 1.8 абс мотор

Мнениеот bachest » Вто 22 мар 2011 22:06


pas1.8mi написа:Даваш на "Контакт"!Отиваш при двигателя и на ръка издърпваш жилото на газта с около 5см(за да не подпира на стем двигателчето)!Без да пускаш жилото с другата ръка натискаш щока на степ двигателя и той ще се прибере максимално!


:да: Лесно е, ама трябва да се сети човек! Аз с една батерия 4,5V Никопол и с едни жици прибирах моторчето.


Потребителски аватар
kalistrat
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 11 дек 2007 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Пасат 1.8 абс дв. - правилно поставяне ТПС

Мнениеот kalistrat » Чет 24 мар 2011 23:29


и как се мери. махаме маншона даваме контакт и кво.На степа ли мерим или на птс 1и2 пин
:beat_butt2


icsson
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 08 юли 2010 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Пасат 1.8 абс дв. - правилно поставяне ТПС

Мнениеот icsson » Пет 25 мар 2011 9:24


:horror: Хора четете малко по внимателно.Значи прибирате степ моторчето до край махате буксата му(на степ мотора) за да не се връща като пуснете жилото на газта.След това издърпвате гуменият маншон на буксата на TPS БЕЗ ДА МУ СВАЛЯТЕ БУКСАТА и мерите напрежение между първо и второ краче (PIN) Стойностите дрябва да са 0.19-0.21 ВОЛТА а не ома





Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта