колега тук нещата не са ясни.
мисля .че трябва да говорим за Ом а не за волтове на мултицета.
на каква точно стойност да се нагласи.
Пасат 1.8 абс дв. - правилно поставяне ТПС
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Пасат 1.8 абс дв. - правилно поставяне ТПС
Нещата тук са ясни!Мери се напрежение(волтове
),а не съпротивление(Омове)! 
),а не съпротивление(Омове)! -
stefan_gb1
- Мнения: 156
- Регистриран на: Нед 18 окт 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Gabrovo
Re: пасат 1.8 абс мотор
pas1.8mi написа:lambi написа:Как да върна степ мотора в краино положение,че когато размърдам тпс и то се опитва да обере празния ход,това когато е на контакт колата,и сигурен ли си че стоиностите трябва да са такива че нещо не мога да ги докарам.Мерси.
Даваш на "Контакт"!Отиваш при двигателя и на ръка издърпваш жилото на газта с около 5см(за да не подпира на стем двигателчето)!Без да пускаш жилото с другата ръка натискаш щока на степ двигателя и той ще се прибере максимално!Откачаш буксата на двигателчето и едва тогава пускаш жилото!Настройваш според предния ми пост и всичко трабва да е добре!
Клегата е пояснил стоиноста на напрежението но все пак според мен нямя логика в думите. След разкачане на щекера на ТПС-са нямаме напрежеие на него и няма какво да мерим . В кои момент закачаме щекера на ТПС-а , Мился че трябва да се обясни по добре, или аз нещо несхващам добре......
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: пасат 1.8 абс мотор
stefan_gb1 написа:pas1.8mi написа:lambi написа:Как да върна степ мотора в краино положение,че когато размърдам тпс и то се опитва да обере празния ход,това когато е на контакт колата,и сигурен ли си че стоиностите трябва да са такива че нещо не мога да ги докарам.Мерси.
Даваш на "Контакт"!Отиваш при двигателя и на ръка издърпваш жилото на газта с около 5см(за да не подпира на стем двигателчето)!Без да пускаш жилото с другата ръка натискаш щока на степ двигателя и той ще се прибере максимално!Откачаш буксата на двигателчето и едва тогава пускаш жилото!Настройваш според предния ми пост и всичко трабва да е добре!
Клегата е пояснил стоиноста на напрежението но все пак според мен нямя логика в думите. След разкачане на щекера на ТПС-са нямаме напрежеие на него и няма какво да мерим . В кои момент закачаме щекера на ТПС-а , Мился че трябва да се обясни по добре, или аз нещо несхващам добре......
Явно изобщо не четете!
Откача се буксата от степ двигателчето!-
bachest
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: пасат 1.8 абс мотор
pas1.8mi написа:Даваш на "Контакт"!Отиваш при двигателя и на ръка издърпваш жилото на газта с около 5см(за да не подпира на стем двигателчето)!Без да пускаш жилото с другата ръка натискаш щока на степ двигателя и той ще се прибере максимално!
Лесно е, ама трябва да се сети човек! Аз с една батерия 4,5V Никопол и с едни жици прибирах моторчето.- kalistrat
- Мнения: 12
- Регистриран на: Вто 11 дек 2007 15:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Re: Пасат 1.8 абс дв. - правилно поставяне ТПС
и как се мери. махаме маншона даваме контакт и кво.На степа ли мерим или на птс 1и2 пин


Re: Пасат 1.8 абс дв. - правилно поставяне ТПС
Хора четете малко по внимателно.Значи прибирате степ моторчето до край махате буксата му(на степ мотора) за да не се връща като пуснете жилото на газта.След това издърпвате гуменият маншон на буксата на TPS БЕЗ ДА МУ СВАЛЯТЕ БУКСАТА и мерите напрежение между първо и второ краче (PIN) Стойностите дрябва да са 0.19-0.21 ВОЛТА а не ома- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат 1.8 абс дв. - правилно поставяне ТПС
Май има някакъв силно пролетен повей
, малцина търсят и преглеждат внимателно писаното. Пичове яаааа да се стегнете малко
viewtopic.php?f=5&t=122760&start=0&hilit=%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%B0+%D0%A2%D0%9F%D0%A1
viewtopic.php?f=5&t=170296&start=0&hilit=%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%B0+%D0%A2%D0%9F%D0%A1
viewtopic.php?f=5&t=166213&start=0&hilit=%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%B0+%D0%A2%D0%9F%D0%A1
viewtopic.php?f=6&t=158079&start=0&hilit=%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%B0+%D0%A2%D0%9F%D0%A1
viewtopic.php?f=5&t=89035&start=0&hilit=%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%B0+%D0%A2%D0%9F%D0%A1
viewtopic.php?f=6&t=74173&start=15&hilit=%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%B0+%D0%A2%D0%9F%D0%A1
, малцина търсят и преглеждат внимателно писаното. Пичове яаааа да се стегнете малко viewtopic.php?f=5&t=122760&start=0&hilit=%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%B0+%D0%A2%D0%9F%D0%A1
viewtopic.php?f=5&t=170296&start=0&hilit=%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%B0+%D0%A2%D0%9F%D0%A1
viewtopic.php?f=5&t=166213&start=0&hilit=%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%B0+%D0%A2%D0%9F%D0%A1
viewtopic.php?f=6&t=158079&start=0&hilit=%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%B0+%D0%A2%D0%9F%D0%A1
viewtopic.php?f=5&t=89035&start=0&hilit=%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%B0+%D0%A2%D0%9F%D0%A1
viewtopic.php?f=6&t=74173&start=15&hilit=%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B9%D0%BA%D0%B0+%D0%A2%D0%9F%D0%A1