


Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- dimovip
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Ми купи си коне.. що си махаш харните джанти
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Да, и това е заводското отклонение... Около 5-6 км/ч нагоре..
Моя съм си го "адаптирал" (да се чете побългарил..), сиреч при спряла кола километража показва -5..
Моя съм си го "адаптирал" (да се чете побългарил..), сиреч при спряла кола километража показва -5..
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
110afn написа:kossis написа:Да питам пак.
Ако приказваш за помпата в резервоара, аз мисля, че колата пак ще запали с горивото от филтъра. После ще видиш зор за да запали бързо. По-добре откачи дюзите отзад от буксата
Прав си.
Добре, а тия дюзи къде им е буксата ?

Знам че вътре под капака на главата има букси. Това не ме устройва. Кабела излиза отзад през капака на главата и влиза пак към компера и купето. Самоче къде е релето или буксата ?
- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Точно отзад дето излиза е букса
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Виж, не съм обърнал внимание. А в неделя махах кората от мотора и гледах тандем-помпата дали не тече нещо от нея и дали поксипола на вакума държи. Даже точно въпросният кабел през пластмасовият опръстен го загледах да не тече и от него масло. Обаче никога не съм търсил букса след тоя кабел. Ще погледна.
Нали говориш колега за ПД-131 мотор ?
Като изключа тая букска - грешка ще запише ли Вага ? Не че няма да я изтрия после но....... ?
Нали говориш колега за ПД-131 мотор ?
Като изключа тая букска - грешка ще запише ли Вага ? Не че няма да я изтрия после но....... ?
- 110afn
- Мнения: 1905
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
dimovip написа:Ми купи си коне.. що си махаш харните джанти
Колата си върви идеално, кат си купя коне да си купя и маховик и турбо щот всеки втори вика "чипосвай" и си кара стоковицата
И колко да е харен тоя Феникс ? Не, че е грозен, ма сега съм с джанти от Ауди Ол роуд с по 3кг по-леки
- Apokaliptiko
- Мнения: 1945
- Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1998 AFN
- Местоположение: гр. Русе
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Е тогава какво се притесняваш... Карай Ол-роуда. Пък за мапване, чипове и софтуери да не говорим, защото спора ще е голям.
- MrLover
- Мнения: 270
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 19:22
- Автомобил: Passat
- Двигател: AMX
- Местоположение: Бургас
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги може ли да Ви ползвам темата и да попитам колко от вас карат b5.5 2.8 4 motion автоматик? Мисля да махам бората и да взема такъв пасат. Насочете ме към по-слабите му страни освен разхода
, който предполагам ще варира около 16-18 градско и 12-13 извънградско (газ). Колко пари би ми струвала първоначалното обслужване, като вземем предвид, че ще се смени всичко (ангренаж, ролки, водна помпа, термостат, антифриз, масла мотор+кутия и т.н.)?

-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Копчетата на Б5.5 не са ли двойнодействащи?? Тоест на първа степен се движи докато го пуснеш, а ако го донатиснеш слиза (качва се) до края.
Също така като тръгне да се движи последващо натискане/дърпане би трябвало да спре движението на момента.
Също така като тръгне да се движи последващо натискане/дърпане би трябвало да спре движението на момента.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Не са !
Колега ТИЛ, буташ бутона надолу и като искаш да спре пак го буташ надолу и спира. В обратната посока е пак така- дърпаш и дърпаш. Малко ми е чишитско това но е така поне при мене.
С ВАГком може и да се препрограмира, но питай ВАГ активатора.
Колега ТИЛ, буташ бутона надолу и като искаш да спре пак го буташ надолу и спира. В обратната посока е пак така- дърпаш и дърпаш. Малко ми е чишитско това но е така поне при мене.
С ВАГком може и да се препрограмира, но питай ВАГ активатора.
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
След като не са, значи са като на Б5..
Моите при "цъкване" слизат до долу. Ако го задържа за малко повече спират когато пусна копчето. Обаче съм усвоил и техниката "double tap"
Не вярвам да се движат само от край до край..
Моите при "цъкване" слизат до долу. Ако го задържа за малко повече спират когато пусна копчето. Обаче съм усвоил и техниката "double tap"

Не вярвам да се движат само от край до край..
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Bro0z3r написа:Копчетата на Б5.5 не са ли двойнодействащи?? Тоест на първа степен се движи докато го пуснеш, а ако го донатиснеш слиза (качва се) до края.
Също така като тръгне да се движи последващо натискане/дърпане би трябвало да спре движението на момента.
Точно така е. 2 степени са. При първата когато пуснеш копчето - стъклото спира, а при втората - движи до край.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
На 5.5 няма такова двойно действие, даже се е случвало да достигне до долу и пак да се върне нагоре един два пъти.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Това, че при теб не работи не значи, че го няма за модела ..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта