Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот dimovip » Пон 23 фев 2015 21:06


Ми купи си коне.. що си махаш харните джанти




Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Bro0z3r » Пон 23 фев 2015 22:33


Да, и това е заводското отклонение... Около 5-6 км/ч нагоре..
Моя съм си го "адаптирал" (да се чете побългарил..), сиреч при спряла кола километража показва -5..


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 23 фев 2015 23:47


110afn написа:
kossis написа:Да питам пак.


Ако приказваш за помпата в резервоара, аз мисля, че колата пак ще запали с горивото от филтъра. После ще видиш зор за да запали бързо. По-добре откачи дюзите отзад от буксата


Прав си.

Добре, а тия дюзи къде им е буксата ? :Mr Green Fun

Знам че вътре под капака на главата има букси. Това не ме устройва. Кабела излиза отзад през капака на главата и влиза пак към компера и купето. Самоче къде е релето или буксата ?


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Вто 24 фев 2015 6:40


Точно отзад дето излиза е букса


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Вто 24 фев 2015 9:30


Виж, не съм обърнал внимание. А в неделя махах кората от мотора и гледах тандем-помпата дали не тече нещо от нея и дали поксипола на вакума държи. Даже точно въпросният кабел през пластмасовият опръстен го загледах да не тече и от него масло. Обаче никога не съм търсил букса след тоя кабел. Ще погледна.

Нали говориш колега за ПД-131 мотор ?

Като изключа тая букска - грешка ще запише ли Вага ? Не че няма да я изтрия после но....... ?


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1905
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот 110afn » Вто 24 фев 2015 16:06


dimovip написа:Ми купи си коне.. що си махаш харните джанти

Колата си върви идеално, кат си купя коне да си купя и маховик и турбо щот всеки втори вика "чипосвай" и си кара стоковицата
И колко да е харен тоя Феникс ? Не, че е грозен, ма сега съм с джанти от Ауди Ол роуд с по 3кг по-леки


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Apokaliptiko » Вто 24 фев 2015 16:28


Е тогава какво се притесняваш... Карай Ол-роуда. Пък за мапване, чипове и софтуери да не говорим, защото спора ще е голям.


Потребителски аватар
MrLover
Мнения: 270
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 19:22
Автомобил: Passat
Двигател: AMX
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот MrLover » Сря 25 фев 2015 14:30


Колеги може ли да Ви ползвам темата и да попитам колко от вас карат b5.5 2.8 4 motion автоматик? Мисля да махам бората и да взема такъв пасат. Насочете ме към по-слабите му страни освен разхода :mhihi, който предполагам ще варира около 16-18 градско и 12-13 извънградско (газ). Колко пари би ми струвала първоначалното обслужване, като вземем предвид, че ще се смени всичко (ангренаж, ролки, водна помпа, термостат, антифриз, масла мотор+кутия и т.н.)?


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Bro0z3r » Сря 25 фев 2015 17:49


Копчетата на Б5.5 не са ли двойнодействащи?? Тоест на първа степен се движи докато го пуснеш, а ако го донатиснеш слиза (качва се) до края.
Също така като тръгне да се движи последващо натискане/дърпане би трябвало да спре движението на момента.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Сря 25 фев 2015 18:32


Не са !

Колега ТИЛ, буташ бутона надолу и като искаш да спре пак го буташ надолу и спира. В обратната посока е пак така- дърпаш и дърпаш. Малко ми е чишитско това но е така поне при мене.

С ВАГком може и да се препрограмира, но питай ВАГ активатора.


Bro0z3r
Мнения: 593
Регистриран на: Пон 11 юни 2012 16:39
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Bro0z3r » Сря 25 фев 2015 19:14


След като не са, значи са като на Б5..
Моите при "цъкване" слизат до долу. Ако го задържа за малко повече спират когато пусна копчето. Обаче съм усвоил и техниката "double tap" :mhihi
Не вярвам да се движат само от край до край..


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Сря 25 фев 2015 20:17


"double tap" ???????????

Какво значи точно колега ???


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Сря 25 фев 2015 20:27


Bro0z3r написа:Копчетата на Б5.5 не са ли двойнодействащи?? Тоест на първа степен се движи докато го пуснеш, а ако го донатиснеш слиза (качва се) до края.
Също така като тръгне да се движи последващо натискане/дърпане би трябвало да спре движението на момента.

Точно така е. 2 степени са. При първата когато пуснеш копчето - стъклото спира, а при втората - движи до край.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Сря 25 фев 2015 20:30


На 5.5 няма такова двойно действие, даже се е случвало да достигне до долу и пак да се върне нагоре един два пъти.


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DaDiablo » Сря 25 фев 2015 20:35


Това, че при теб не работи не значи, че го няма за модела ..



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта