kgkep написа:Абе недей да обясняваш
Само не ми се карай, щото ще се напикая от страх или може би от смях

А колата си е твоя и имаш пълното право да я развалиш, когато ти е кеф

Успех.
kgkep написа:Абе недей да обясняваш
ktamen написа:Успех.
К.Одаджийски написа:Перката се включва от 92-97 градуса първа степен, 102-105 градуса втора степен, но това са градуси на шалтера на радиатора, който пуска перката, като цяло уреда трябва горе долу там да показва 90 и малко отгоре 1-2-3 градуса, но не е проблем в топло време и на баир, под натоварване да стигне и 100 градуса по уред.
Относно антифриза, слагай Г12++ или Г13 го водяр, лилав е май на цвят. Става за всякакви двигатели
kgkep написа:С наливни не е карана, иначе с какви като качество не знам. Като цяло какви бъркочи съм източвал от коли, тази не е била никога със стар и гаден, сигурно е бил слабо разреден, за да има такива поражения. Между другото на другите монота главите мексикански ли са? Моята е мексиканска и гарнитурата на главата беше мексиканска, колектори и останалите части са немски. При майстора гледах хвърлени глави от Голф 4, и някаква незнайно от какво VW и си бяха немски.
Потребители, разглеждащи този форум: petrovi4_bg и 40 госта