Б3 1.8 моно ABS за смяна ли са сегментите ?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Б3 1.8 моно ABS за смяна ли са сегментите ?

Мнениеот ktamen » Пон 18 юли 2016 21:12


kgkep написа:Абе недей да обясняваш

Само не ми се карай, щото ще се напикая от страх или може би от смях :mhihi
А колата си е твоя и имаш пълното право да я развалиш, когато ти е кеф :th_up
Успех.




kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 моно ABS за смяна ли са сегментите ?

Мнениеот kgkep » Пон 18 юли 2016 22:23


ktamen написа:Успех.

Мерси, почвам да я развалям. :th_up
Иначе не знам защо реши, че те плаша и ти се карам, казвам ти да не сравняваш тоя с оня (мен с милиционера) защото с това ме дразниш, ти както искаш го разбирай. Досега не съм се карал и разправял с някой от форума, така че не мисля и сега да го правя.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Б3 1.8 моно ABS за смяна ли са сегментите ?

Мнениеот Iezekil » Вто 19 юли 2016 18:34


Аз приемам на доверие всичко казано от теб и щом твърдиш,че колата се кара на 110гр.,и така и така ще сваляш главата...еми смени и сегменти.Те не държат много на прегряване/особено бензиновите/,а и явно не са цифра.....Аз съм сменял моите много отдавна, щото така и така смених блока с буталата/минах на РП/.А колегите просто ти обясняват,че с 10 бара компресия очевидно буталата и сегментите са в ред.Това дето ги тревожи е,че явно има нещо неизправно за да загрява колата постоянно над 100гр....но ти си знаеш.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Б3 1.8 моно ABS за смяна ли са сегментите ?

Мнениеот vucata » Вто 19 юли 2016 18:49


Защо просто не измерите температурата на антифриз с термометър в някой сервиз?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12134
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Б3 1.8 моно ABS за смяна ли са сегментите ?

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 19 юли 2016 21:00


Моята само като я натоварех в топлото по Петрохан с много тумбене по баира вдигаше и до горе държеше около 100 градуса по уред. Сравнително верен е. Тогава като смених гарнитурата на главата, старата която извадих отворите за водата в предния край просто не бяха отрязани, т.е вода в главата е постъпвала само от към страната на колекторите. Новата гарнитура Елринг, всичките отвори си бяха на мястото и откакто съм я сменил не е държала 100 градуса. Онзи ден в жегата, моментно вдигна, но се пусна втората степен на вентилатора и охлади.


Потребителски аватар
Megasquirt
Мнения: 322
Регистриран на: Чет 27 авг 2015 23:25
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 моно ABS за смяна ли са сегментите ?

Мнениеот Megasquirt » Чет 21 юли 2016 0:38


Охладителната система я мерете с термометри и манометри, и поствайте само стойности от читави измервателни уреди. Не бързайте, мен един път ме спаси заоблена гайка на колекора, иначе щях да съм свалил глава в прилично състояние. Все пак глава не се пипа за щяло и нещяло. Друго си е ако ми се играе, без да съм притиснат от някаква ситуация да оглеждам кога ще изпадне глава с инжектори и по-големи клапани. Да си играя с нея и да си я стегна бавно. Само да чака удобен момент в гаража. Всичко омръзва.


Потребителски аватар
steni
Мнения: 142
Регистриран на: Пон 15 юни 2009 19:22
Автомобил: Passat_b5
Двигател: ADR 98
Местоположение: Стара Загора

Re: Б3 1.8 моно ABS за смяна ли са сегментите ?

Мнениеот steni » Нед 14 авг 2016 22:44


Колега, ще споделиш ли с всички какъв беше проблема?


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 моно ABS за смяна ли са сегментите ?

Мнениеот kgkep » Съб 20 авг 2016 10:10


Здравейте, събрахме колата. Като свалих главата отдолу беше ужасно. По буталата и клапаните имаше страшен черен нагар полепнал на парцали. От клапаните нито един не затваряше добре и един от триъгълните отвори за антифриза на главата беше доста изяден от антифриза и шуплите стигаха под металния пръстен на 3ти цилиндър. Отделно колата не беше правилно зацепена и след свалянето на главата буталата на 1ви и 4ти цилиндър не бяха на ГМТ. Всмукателния колектор също беше доста изяден там където ляга гумичката за антифриза на главата.
Сега след ремнта не изпушва на масло след палене, работи много по-тихо и може би се развърта по-добре, като мисля че това се дължи на презацепения ангренаж.
Главата е била крива според шлайфистите и се е наложило да наваряват разпрашеното от антифриза, в крайна сметка се получи добре.
По цилиндрите нямаше надрано и нищо фрапиращо за кола на 200000+ км. и 23 години и сегменти не сменяхме. Ще взема като имам време да замеря компресията отново, но смятам че след пасването на клапаните е вече над 10. С пасването и чистенето на клапаните видях много зор. Не бяха изгорели, но майстора каза, че доста рядко е отварял кола с толкова лошо изгаряне.

Сега имам няколко въпроса. Да сложа ли антифриз G12, за да пазя главата, тъй като беше разядена на въпросния отвор, или не е подходящ за чугунения блок? Ако не е какъв G11 да взема за да съм сигурен, че няма да я яде?
След ремонта със същия температурен датчик и пълна с вода държи съвсем малко над 90°, около 92, 93° ако уреда е верен. Със същия уред и същия датчик преди това отиваше към 110°. При 100° на уред перката се включва и го връща отново на около 90°. Понеже имам още един датчик, го сложих на мястото за втория, където беше тапата и само си сменям кабела. На втория ми дава около 100° и съпротивленията на пиновете са различни на двата, тоест единия лъже. Този оригиналния е с черен пръстен а втория с жълт, уж и двата са за ABS мотор. Ако жълтия е верен значи преди е била на 120, а не на 110° преди ремонта. Днес ще го меря с термометър, за да видя колко е реално, ако има разлика от показанията и на двата какъв да взема, за да е 100% съвместим със колата?
Ако е верен този оригиналния, 90 + 2,3 градуса много ли и е, мен ме притеснява, че не е точно 90, но не мисля че е проблем. На колко трябва да се включи перката?


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12134
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Б3 1.8 моно ABS за смяна ли са сегментите ?

Мнениеот К.Одаджийски » Съб 20 авг 2016 19:25


Перката се включва от 92-97 градуса първа степен, 102-105 градуса втора степен, но това са градуси на шалтера на радиатора, който пуска перката, като цяло уреда трябва горе долу там да показва 90 и малко отгоре 1-2-3 градуса, но не е проблем в топло време и на баир, под натоварване да стигне и 100 градуса по уред.
Относно антифриза, слагай Г12++ или Г13 го водяр, лилав е май на цвят. Става за всякакви двигатели


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Б3 1.8 моно ABS за смяна ли са сегментите ?

Мнениеот Iezekil » Съб 20 авг 2016 20:36


Разядена е от каране с менте наливни антифризи..и по-точно-от каране с концентрат,неразреден по книга.


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 моно ABS за смяна ли са сегментите ?

Мнениеот kgkep » Съб 20 авг 2016 21:06


С наливни не е карана, иначе с какви като качество не знам. Като цяло какви бъркочи съм източвал от коли, тази не е била никога със стар и гаден, сигурно е бил слабо разреден, за да има такива поражения. Между другото на другите монота главите мексикански ли са? Моята е мексиканска и гарнитурата на главата беше мексиканска, колектори и останалите части са немски. При майстора гледах хвърлени глави от Голф 4, и някаква незнайно от какво VW и си бяха немски.


kgkep
Мнения: 213
Регистриран на: Съб 13 сеп 2014 21:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Б3 1.8 моно ABS за смяна ли са сегментите ?

Мнениеот kgkep » Съб 20 авг 2016 21:09


К.Одаджийски написа:Перката се включва от 92-97 градуса първа степен, 102-105 градуса втора степен, но това са градуси на шалтера на радиатора, който пуска перката, като цяло уреда трябва горе долу там да показва 90 и малко отгоре 1-2-3 градуса, но не е проблем в топло време и на баир, под натоварване да стигне и 100 градуса по уред.
Относно антифриза, слагай Г12++ или Г13 го водяр, лилав е май на цвят. Става за всякакви двигатели


Мерси, точно това ме интересуваше! :beer


Потребителски аватар
IceHeart
Мнения: 369
Регистриран на: Пон 28 мар 2011 20:43
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.8 AGN
Местоположение: ๏̯͡๏

Re: Б3 1.8 моно ABS за смяна ли са сегментите ?

Мнениеот IceHeart » Нед 21 авг 2016 8:56


Всичко е мн. относително! Едва ли проблема идва от "Неразреден концентрат" а по-скоро от липса на такъв. Колко хора ползват лятото колите си на вода, и когато дойде зимата почват да се бъхтят, че трябва да сменят водата с антифриз. Ето това според мен, вижда сметката на главата. Карал съм кола само с антифриз и никога не е имало проблем с главата. Но всичко си зависи и от предишния собственик, най-вече!


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Б3 1.8 моно ABS за смяна ли са сегментите ?

Мнениеот Iezekil » Нед 21 авг 2016 19:17


Основната съставка на антифриза е водата.Ама познай кое вреди повече-тя или конц.И кое охлажда повече


Потребителски аватар
vovo6808
Мнения: 344
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
Автомобил: VW GOLF MK3
Двигател: ABS 1992
Местоположение: РУСЕ

Re: Б3 1.8 моно ABS за смяна ли са сегментите ?

Мнениеот vovo6808 » Нед 21 авг 2016 20:52


kgkep написа:С наливни не е карана, иначе с какви като качество не знам. Като цяло какви бъркочи съм източвал от коли, тази не е била никога със стар и гаден, сигурно е бил слабо разреден, за да има такива поражения. Между другото на другите монота главите мексикански ли са? Моята е мексиканска и гарнитурата на главата беше мексиканска, колектори и останалите части са немски. При майстора гледах хвърлени глави от Голф 4, и някаква незнайно от какво VW и си бяха немски.

И моята беше така. На гарнитурата пишеше Mexico 1991г.На черупките на разпределителния вал също.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта