Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vit_autosofia junior
Мнения: 357
Регистриран на: Пет 02 юли 2010 20:49
Автомобил: Passat B5 3B Highline
Двигател: 1.8T
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот vit_autosofia junior » Съб 30 яну 2016 0:02


Колеги здравейте някой може ли да ми даде мнение за така наречените фарове devil eyes .По принцип съм с хела с лупа и се чудя дали да се сдобия с devil eyes .




ant1ni
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:21
Автомобил: Passat
Двигател: AVF

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот ant1ni » Съб 30 яну 2016 0:07


Сякаш вече ми се струват не толкова приятна добавка и по-скоро създават едно усещане за натрупване и някак си лично на мен ми стоят нестествено като израстък на колата.....както и да е лично мнение - не слагай, достатъчно е колата да бъде стокова, но освежена - не трябва да товари окото, все пак не е коледна елха.


Потребителски аватар
Xaxy
Мнения: 1568
Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: AFN 1.9 TDI 110

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Xaxy » Нед 31 яну 2016 11:50


Някой да знае, как се сваля цялото табло на Б5-ца?

IMAG0067.jpg


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13398
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 31 яну 2016 13:44


Дай 200лв и си оправи парното.
Имаш ли машина да изтеглиш фреона?


Потребителски аватар
Xaxy
Мнения: 1568
Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: AFN 1.9 TDI 110

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Xaxy » Нед 31 яну 2016 13:47


Zdravko Zankov написа:Дай 200лв и си оправи парното.
Имаш ли машина да изтеглиш фреона?


Не, неговоря за радиатора, а искам да сменя таблото, че гледам в крайщата е счупено.


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот gancho » Нед 31 яну 2016 21:01


Колеги, кажете откъде и какви силиконови маншони за карета да си купя?
Колата е пассат б5,1,9тди, AFN.
За гумени и др.черни не искам да чуя. Само ментета продават в Б-я и изкарват 2-3г., което е несериозно в 21 век...
Търся силиконови или други ,може и разтегателни. Не е проблем да си сваля карето и да монтирам по обичайния начин.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6268
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 01 фев 2016 9:57


и аз се напатих с маншони, даже покрай тях заминаха две карета... Сега съм с каре и маншон комплект метели , за година изглежда свеж маншона, не се вади, не се е напукал, но дали не съм оцелил просто качествена бройка не се знае...


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1951
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Traytor » Пон 01 фев 2016 13:36


Здравейте колеги, вчера стана един сакатлък с моята. Спирачките направиха някакъв проблем и жулнах един пич във В.Търново. Днес ходих в един сервиз да проверим какво става и ми смениха 2та предни маркуча на спирачките и обезвъздушихме и напълнихме системата с нова течност. Според майстора сега спирачките били добре, ама на мен ми се струва че педала има прекалено голям ход и не ми харесва спирачния път. Някой колега в София с Б5.5 има ли възможност да направим една съпоставка, да не би аз просто да съм отвикнал от пасата, защото карам едно поло 6н от 3 месеца?


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 01 фев 2016 14:27


Колега ти четеш този форум, но само си го четеш и пишеш ми се струва и ефекта е 0.

Значи първото нещо което смених по тоя Пасат беше двата спирачни маркуча защото заводски са късички и след 10 години се скъсва бронята в основата след металната връзка. След което ти си видял какво се случва. Мисля че за проблема е писано във разни теми тук.

Какво да съпоставям- след смяна на маркучите и течност, майстора си оставя ръцете и не обезвъздушава добре- ефекта е този които си описал- мек педал със голям ход. Ела да ти чукна моите спирачки да изхвърчиш през джама.
Разбирасе обезвъздуших след смяна на маркучите сам. Даже ми светеше >АБС и ЕСП понеже имах и ниско налягане от лошото обезвъздушаване. После спря да всети всичко.
При брато А4-ката същата работа. И той вика еееее сменихме маркучи, накладки пък педала мек. Викам му айде стига се превзема ми вземай инструмента и да обезвъздушаваме.

Без лоши чувства, но ще ти се наложи освен да четеш и пишеш и да станеш малко майстор ако искаш от старият Пасат да спира добре колега.

Виж си щуцера за вакум към тандем помпата че ако е разбит и не е правен, ще губиш и вакум и после педала ще ти стане твърд пък. По принцип се разбиват на всички и се лепи със покс-ипол.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1951
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Traytor » Пон 01 фев 2016 14:57


Надуха системата с машина. Ефект има, спирачки има, просто не ми харесват. Беше ми казано че има голяма вероятност самата спирачна помпа да са и се разложили уплътненията. Затова искам съпоставка, спирачките са обезвъздушени добре.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 01 фев 2016 15:09


При скапана спирачна помпа- ефекта е тука има тука няма- говоря за язви по цилиндъра или уплътнения.
Та на Брато старото Ауди В4 беше така- спира нормално и понякога педала потъваше и тнт.

Най класическо да се обезвъздуши от двама- единият помпа, а другият върти по колелата от най далечно до най близко.

Също неразбирам - спирачките са добре, ама на мене не ми харесват ???


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1951
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Traytor » Пон 01 фев 2016 15:14


Колата спира, но педала е по-мек. Като сравнение, спира по-добре от полото (6н) и баничарката която карам на работа(канго 2009), но все си мисля че педала беше по-твърд.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 01 фев 2016 15:21


Въздух в системата. Ако е прецакана помпа -тогава ще пропада несистематично. Тоест по различен начин всеки път.

Ръчното обезвъздушаване е отекчително и по бавно, но с него се изкарва всичкият въздух.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1951
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Traytor » Пон 01 фев 2016 18:39


Хич не ми е отегчително, просто нямам условията да го направя.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 01 фев 2016 19:19


За това се искат двама души, един звездогаечен, шише спирачна и тръбичка от системи, а и крик. Може и бира. Еми това е. :th_up



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта