


Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- vit_autosofia junior
- Мнения: 357
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 20:49
- Автомобил: Passat B5 3B Highline
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги здравейте някой може ли да ми даде мнение за така наречените фарове devil eyes .По принцип съм с хела с лупа и се чудя дали да се сдобия с devil eyes .
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Сякаш вече ми се струват не толкова приятна добавка и по-скоро създават едно усещане за натрупване и някак си лично на мен ми стоят нестествено като израстък на колата.....както и да е лично мнение - не слагай, достатъчно е колата да бъде стокова, но освежена - не трябва да товари окото, все пак не е коледна елха.
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Някой да знае, как се сваля цялото табло на Б5-ца?
-
- VW експерт
- Мнения: 13398
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Дай 200лв и си оправи парното.
Имаш ли машина да изтеглиш фреона?
Имаш ли машина да изтеглиш фреона?
- Xaxy
- Мнения: 1568
- Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: AFN 1.9 TDI 110
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Zdravko Zankov написа:Дай 200лв и си оправи парното.
Имаш ли машина да изтеглиш фреона?
Не, неговоря за радиатора, а искам да сменя таблото, че гледам в крайщата е счупено.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колеги, кажете откъде и какви силиконови маншони за карета да си купя?
Колата е пассат б5,1,9тди, AFN.
За гумени и др.черни не искам да чуя. Само ментета продават в Б-я и изкарват 2-3г., което е несериозно в 21 век...
Търся силиконови или други ,може и разтегателни. Не е проблем да си сваля карето и да монтирам по обичайния начин.
Колата е пассат б5,1,9тди, AFN.
За гумени и др.черни не искам да чуя. Само ментета продават в Б-я и изкарват 2-3г., което е несериозно в 21 век...
Търся силиконови или други ,може и разтегателни. Не е проблем да си сваля карето и да монтирам по обичайния начин.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
и аз се напатих с маншони, даже покрай тях заминаха две карета... Сега съм с каре и маншон комплект метели , за година изглежда свеж маншона, не се вади, не се е напукал, но дали не съм оцелил просто качествена бройка не се знае...
- Traytor
- Мнения: 1951
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Здравейте колеги, вчера стана един сакатлък с моята. Спирачките направиха някакъв проблем и жулнах един пич във В.Търново. Днес ходих в един сервиз да проверим какво става и ми смениха 2та предни маркуча на спирачките и обезвъздушихме и напълнихме системата с нова течност. Според майстора сега спирачките били добре, ама на мен ми се струва че педала има прекалено голям ход и не ми харесва спирачния път. Някой колега в София с Б5.5 има ли възможност да направим една съпоставка, да не би аз просто да съм отвикнал от пасата, защото карам едно поло 6н от 3 месеца?
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колега ти четеш този форум, но само си го четеш и пишеш ми се струва и ефекта е 0.
Значи първото нещо което смених по тоя Пасат беше двата спирачни маркуча защото заводски са късички и след 10 години се скъсва бронята в основата след металната връзка. След което ти си видял какво се случва. Мисля че за проблема е писано във разни теми тук.
Какво да съпоставям- след смяна на маркучите и течност, майстора си оставя ръцете и не обезвъздушава добре- ефекта е този които си описал- мек педал със голям ход. Ела да ти чукна моите спирачки да изхвърчиш през джама.
Разбирасе обезвъздуших след смяна на маркучите сам. Даже ми светеше >АБС и ЕСП понеже имах и ниско налягане от лошото обезвъздушаване. После спря да всети всичко.
При брато А4-ката същата работа. И той вика еееее сменихме маркучи, накладки пък педала мек. Викам му айде стига се превзема ми вземай инструмента и да обезвъздушаваме.
Без лоши чувства, но ще ти се наложи освен да четеш и пишеш и да станеш малко майстор ако искаш от старият Пасат да спира добре колега.
Виж си щуцера за вакум към тандем помпата че ако е разбит и не е правен, ще губиш и вакум и после педала ще ти стане твърд пък. По принцип се разбиват на всички и се лепи със покс-ипол.
Значи първото нещо което смених по тоя Пасат беше двата спирачни маркуча защото заводски са късички и след 10 години се скъсва бронята в основата след металната връзка. След което ти си видял какво се случва. Мисля че за проблема е писано във разни теми тук.
Какво да съпоставям- след смяна на маркучите и течност, майстора си оставя ръцете и не обезвъздушава добре- ефекта е този които си описал- мек педал със голям ход. Ела да ти чукна моите спирачки да изхвърчиш през джама.
Разбирасе обезвъздуших след смяна на маркучите сам. Даже ми светеше >АБС и ЕСП понеже имах и ниско налягане от лошото обезвъздушаване. После спря да всети всичко.
При брато А4-ката същата работа. И той вика еееее сменихме маркучи, накладки пък педала мек. Викам му айде стига се превзема ми вземай инструмента и да обезвъздушаваме.
Без лоши чувства, но ще ти се наложи освен да четеш и пишеш и да станеш малко майстор ако искаш от старият Пасат да спира добре колега.
Виж си щуцера за вакум към тандем помпата че ако е разбит и не е правен, ще губиш и вакум и после педала ще ти стане твърд пък. По принцип се разбиват на всички и се лепи със покс-ипол.
- Traytor
- Мнения: 1951
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Надуха системата с машина. Ефект има, спирачки има, просто не ми харесват. Беше ми казано че има голяма вероятност самата спирачна помпа да са и се разложили уплътненията. Затова искам съпоставка, спирачките са обезвъздушени добре.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
При скапана спирачна помпа- ефекта е тука има тука няма- говоря за язви по цилиндъра или уплътнения.
Та на Брато старото Ауди В4 беше така- спира нормално и понякога педала потъваше и тнт.
Най класическо да се обезвъздуши от двама- единият помпа, а другият върти по колелата от най далечно до най близко.
Също неразбирам - спирачките са добре, ама на мене не ми харесват ???
Та на Брато старото Ауди В4 беше така- спира нормално и понякога педала потъваше и тнт.
Най класическо да се обезвъздуши от двама- единият помпа, а другият върти по колелата от най далечно до най близко.
Също неразбирам - спирачките са добре, ама на мене не ми харесват ???
- Traytor
- Мнения: 1951
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Колата спира, но педала е по-мек. Като сравнение, спира по-добре от полото (6н) и баничарката която карам на работа(канго 2009), но все си мисля че педала беше по-твърд.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Въздух в системата. Ако е прецакана помпа -тогава ще пропада несистематично. Тоест по различен начин всеки път.
Ръчното обезвъздушаване е отекчително и по бавно, но с него се изкарва всичкият въздух.
Ръчното обезвъздушаване е отекчително и по бавно, но с него се изкарва всичкият въздух.
- Traytor
- Мнения: 1951
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
Хич не ми е отегчително, просто нямам условията да го направя.
Re: Passat B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти
За това се искат двама души, един звездогаечен, шише спирачна и тръбичка от системи, а и крик. Може и бира. Еми това е. 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: CARDI и 47 госта