Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот mupk0 » Нед 19 яну 2014 11:31


ууу красота :) Моето е комби(без да ми е за цел да си купувам комби) и предполагам също ще му ходят :) Ако купят поршетата ще взема веднага други,а ако ли не след месец/два ще си взема и такива и ще си блъскам поршетата в главата :D :D




Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Apokaliptiko » Нед 19 яну 2014 11:34


Снимката е примерна зареди моделът джанти. Иначе колата за която говоря е комби 2.5 ТДИ същият цвят като твоята с този модел джанти 17 цола.


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Пон 20 яну 2014 19:58


Колеги реших да боядисам металната поставка върху която се слага акулуматора щото беше половината в ръжда от вода и влага.Да но когато го свалях днес видях че някакъв пластмасов чарк се е защипал зад акумулатора така и не разбрах какво е и откъде е паднало.Поствам снимки барем нещо кажете вие.
Прикачени файлове
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Пон 20 яну 2014 20:49


Хаха ха ха :Mr Green Fun .

Е не мога да не се смея с глас.

Сложи го това на въздушният филтър за купето- е така отпред на филтърната кутия се боцва, има си каналчета в средата. Са да не търся снимки и нета. За мене е излишно това, ама айде щом са го турили Фашистите.

:mrgreen

Изображение

Пием бира :beer !

Тая е неква Англичанка, ама идеята е ясна !

Последна промяна от kossis на Пон 20 яну 2014 20:55, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 20 яну 2014 20:50


слага се на филтъра за купето и го държи на не излиза, както и подпира леко кората над акумулатора да стои фиксирана над филтъра на определено разстояние.


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Пон 20 яну 2014 21:15


Това не го знаех защото досега го нямаше закачено на филтъра,паднало е зад акулуматора и е останало там.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Вто 21 яну 2014 9:20


Абе не очаквай да върши неква страшна работа. То и моята стои там защото не може да изпадне :Mr Green Fun . Ако беше надолу с главата, щеше да падне.

Виж на акумулатора, пак от тази страна има една планка. При мене беше завита пред акуто и не вършеше нищо. Акумулатора се крепеше от кабелите да не мърда на ляво и на дясно. Развих я и я сложих от ляво, там има резбовани отвори до филтъра. Та тази планка найстина върши работа.


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Сря 22 яну 2014 12:32


Планката си е там още от началото но си мисля дали да не сложа някаква гума под акулуматора да не хваща поставката ръжда и корозия,при ладите мисля че имаше такива но не съм сигурен.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 22 яну 2014 12:36


това е кола с покрития на светлинни години по-различно от руските автомобили. С гумата освен да ускориш процеса на конденз и да запазиш влагат под гумата до края на лятото друго няма да постигнеш. Ръжди да имаш там е притеснително! Или е обръщан волана некадърно или има друга намеса, което е още по - притеснително. :a045


Потребителски аватар
yanio
Мнения: 602
Регистриран на: Сря 06 май 2009 14:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: БГ

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот yanio » Сря 22 яну 2014 14:40


Заиграх се малко аз ! :mhihi

http://prikachi.com/images/999/6979999u.jpg
http://prikachi.com/images/3/6980003A.jpg

Видях на Шкода Супърб , че когато се отвори врата , светват лампи , намираща се в огледалата , които светят надолу.
И понеже преди време бях купил дясно огледало , което така и не влезе в употреба , реших да си поиграя :)

Остава някой ден да сваля моите и да ги направя.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Сря 22 яну 2014 15:34


За какво е тая лампа на огледалата ? Това е като лампите под вратите на Пасата ли ?

=========

За Акумулатора е възможно, ако презарежда и извира да се стича киселина по него и да реагира с боята под него на стойката.
Каквото и покритие да е то неминуемо ще се разгради след като е попаднало под въздействието на сярната киселина. Не Лада не Пасат. Каквато и да е боята-композитна, едно-компонентна, все тая. Киселините от този ранг даже след временен престой в пластмасови шишета от минерална вода започват да разрушават и тънката пластмас, която не би следвало да реагира с тях.

Като се отвият капачките на акуто и ако са черни отдолу или кафяви-това е признак за презареждане на батерията.

Добавянето на гумена подложка, ако е по широка от батерията, ще спре корозията на стойката, но може да стече надолу и да корозира там. Но неминуемо влагата ще се задържа под гумата и ще започне ново химическо ръждясване.




Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Сря 22 яну 2014 17:37


DoH_KuXoT написа:това е кола с покрития на светлинни години по-различно от руските автомобили. С гумата освен да ускориш процеса на конденз и да запазиш влагат под гумата до края на лятото друго няма да постигнеш. Ръжди да имаш там е притеснително! Или е обръщан волана некадърно или има друга намеса, което е още по - притеснително. :a045

Чак пък обърнат волан а неее почнах да се плаша,ръждата по поставката на акулуматора мисля че се е получило от запушване на отвотдителния канал с години докато го почистих аз.Под сервото дори са били два отворите,утре ще го слагам да съхне още една вечер.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот kossis » Сря 22 яну 2014 18:52


Моите отвори-единият беше отпушен, а този под сервото Аз го обезчестих :Mr Green Fun !

Къде има втори отвор под сервото ???


Потребителски аватар
Комшията
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
Автомобил: Passat B5.5
Двигател:
Местоположение: Haskovo

Re: Пасат B5 и B5.5-тунинг,подобрения,ремонти

Мнениеот Комшията » Чет 23 яну 2014 15:19


kossis написа:Моите отвори-единият беше отпушен, а този под сервото Аз го обезчестих :Mr Green Fun !

Къде има втори отвор под сервото ???

Зад първия отвор мисля дори че тръбичката на акулуматора е прикрепен към него.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта