Странно прекъсване... B3 1.8RP

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Съб 24 фев 2007 21:28


а ти видя ли първо тампона на моноинжекцията в какво състояние е? :) щото и на мене ми го правеше преди време този проблем, сменихме тампона и се оправи :) Провери за странни звуци тип (засмукване) в близост до него ;)




Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Нед 25 фев 2007 0:43


Утре сме на срещата, тъй че надявам се ще обменим ценни знания ;)


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 25 фев 2007 0:55


niviat написа:Но имам въпрос - предварението на запалването не се ли регулираше автоматично? Говоря за двигател ABS и система за управление на запалването Mono Monotronik


Това става автоматично само при високи обороти, когато наистина се налага промяна в момента на запалването.На РП мотора е с вакуум, на АБС е електрически.Момента на запалването се прави на 6 градуса + - 1.От тук натам ECU-то си знае работата.Ако е например на 8 градуса ECU-то не може да ги компенсира.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Нед 25 фев 2007 1:02


Това значи ли, че и да го въртиме делкото, пак нищо няма да стане, или ако го правиме, не трябва да е повече от 6 градуса? :roll:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Нед 25 фев 2007 1:08


Може и да стане както са написали колегите по- горе.Аз просто се опитах да поясня ( не знам колко съм успял де ), ако не е направена центровката както трябва компютъра не може да го компенсира.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Нед 25 фев 2007 1:21


ОК, начи утре ще видим дали ще загрее достатъчно, че да го покажа фокуса, дето го прави и ще връткаме делкото, пък дано се компенсира... :roll: ако не, ще се ходи на диагностика...


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Нед 25 фев 2007 19:14


didoriginal написа:Сменява се гарнитурата... не е скъпо, ама ако се скъса шпилка - тогава става тегаво... :(

Шпилики има на изпускателите на всмукателите са якостни болтове /шестостени/ нямат късане :wink: и супер елементарно се сменя гарнитурата/който разбира ,разбира се/


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Нед 25 фев 2007 20:11


vladtod написа:
didoriginal написа:Сменява се гарнитурата... не е скъпо, ама ако се скъса шпилка - тогава става тегаво... :(

Шпилики има на изпускателите на всмукателите са якостни болтове /шестостени/ нямат късане :wink: и супер елементарно се сменя гарнитурата/който разбира ,разбира се/


Така ми беше обяснено в Heed 91... :roll:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Нед 25 фев 2007 21:26


Добре, а да не би при всички 1.8 Ми да го прави този номер, защото днес си гоморихме с Теодор и той каза, че същото е и при него. С тебе сме си говорили и при тебе го прави сигурно. Може би пък аз натискам прекалено рязко и бързо педала... но то пък няма начин, защото като е студена колата, колкото и рязко да го натисна, няма прекъсване. Като загрее - дсът дсът :sly


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пон 26 фев 2007 7:56


Колеги, как точно се прави центровката със стробоскоп, смисъл от къде се взема сигнал светканията на лампата или светодиода да се синхронизират с работата на двигателя?И какво трябва да се учаква да се види, там в прозорчето където се виждат зъбите на маховика?

Тук във форума намерих една схема на стробоскоп, но нещо немога да загрея как се използва?


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Пон 26 фев 2007 8:58


Колега,измери налягането на бензина....
Може и бенз. помпа да е тръгнала да си оди....
Имах подобен проблем и ми се скъсаха нервите докато затегна кръга до помпата...
Същата работа,сутрин на студено върви,загрее ли става страшно - прекъсва,дави се ,ужас....
Как палиш като е загряла колата,има ли проблем....?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 26 фев 2007 9:33


AGS написа:Колега,измери налягането на бензина....
Може и бенз. помпа да е тръгнала да си оди....

Принципно си прав, но тогава би трябвало да има проблем с ускорението при всякакви обороти, не само в споменатия диапазон.
Поне при мен има вероятност да е и от Датчика за положението на дроселовата. Защото аз постоянно карам в този диапазон на обороти (2 250-3000), така, че нормално е точно там да е износен TPS-а
mafiota написа:Колеги, как точно се прави центровката със стробоскоп, ...
И какво трябва да се учаква да се види, там в прозорчето където се виждат зъбите на маховика?

Стробоскопа взема сигнал от кабела за свеща на I цилиндър. Не знам точно коя схема си гледал, но при някои се вади кабела от делкото и се свързва през преходник, а при други с щипка се закача намотка (датчик) В момента, в който се подава искрата на съответния цилиндър, светка и лампата.
В прозорчето се виждат две резки. Намират се над венеца на маховика, т.е., над зъбите, в посока към двигателя. Над едната резка има набита цифрата '0'. Това ти е ГМТ. След нея, на 6* има още една резка, над която има римско '1' Това ти е 6* преди ГМТ.Тя трябва да съвпадне със стърчащото зъбче, част от корпуса на скоростната кутия. Това ще ти е точната центровка според производителя. При мен се налижи да преместя този белег почти в края на прозорчето. Така се получи най-добро ускорение и доста приличен разход.
Тънкоста в цялата история е, че трябва компа да не командва запалването, т.е., да не влияе на центровката му. При мен това се получава като разкача куплунга на датчика за темп на антифриза (добре, че беше колегата Ivo123 да ме светне!), но при теб май това се постигаше само след включване на VAGCOM. :( Иначе белега 'плува' в зависимост от оборотите.
М/у врочем, много 'майсторчета' не знаят, че я има тази особенност.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пон 26 фев 2007 10:25


radotom написа:
AGS написа:Колега,измери налягането на бензина....
mafiota написа:Колеги, как точно се прави центровката със стробоскоп, ...
И какво трябва да се учаква да се види, там в прозорчето където се виждат зъбите на маховика?

Стробоскопа взема сигнал от кабела за свеща на I цилиндър. Не знам точно коя схема си гледал, но при някои се вади кабела от делкото и се свързва през преходник, а при други с щипка се закача намотка (датчик) В момента, в който се подава искрата на съответния цилиндър, светка и лампата.
В прозорчето се виждат две резки. Намират се над венеца на маховика, т.е., над зъбите, в посока към двигателя. Над едната резка има набита цифрата '0'. Това ти е ГМТ. След нея, на 6* има още една резка, над която има римско '1' Това ти е 6* преди ГМТ.Тя трябва да съвпадне със стърчащото зъбче, част от корпуса на скоростната кутия. Това ще ти е точната центровка според производителя. При мен се налижи да преместя този белег почти в края на прозорчето. Така се получи най-добро ускорение и доста приличен разход.
Тънкоста в цялата история е, че трябва компа да не командва запалването, т.е., да не влияе на центровката му. При мен това се получава като разкача куплунга на датчика за темп на антифриза (добре, че беше колегата Ivo123 да ме светне!), но при теб май това се постигаше само след включване на VAGCOM. :( Иначе белега 'плува' в зависимост от оборотите.
М/у врочем, много 'майсторчета' не знаят, че я има тази особенност.



Благодаря ти за просветлението, скоро ще си направя и моят стробоскоп, че да я видя тая центровка , но тя се наблюдава на обороти на ПХ, нали?, защото компа "променя" центровката при високите обороти, (октан коректор - ли му се викаше) - при мен мисля че компенсацията е по електронен път - защото съм с мономотроник.
Колкото до схемата - попадна ми една руска със К567ЛЕ5, и при нея датчикът представлява разцепен тороид, на които се навиват навивки, и така се пъхва към съответният кабел, без да се свалят лулите!


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 26 фев 2007 11:19


[quote="VW_FEN"]
mhihi само не ми се смейте - ся се уча още mhihi ;) quote]
Не се учи на собствената си кола че излиза скъпо.Радотом е смелчага , ама колата му е служебна :twisted:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 26 фев 2007 12:16


k22 написа:Радотом е смелчага , ама колата му е служебна :twisted:

mhihi mhihi Пак не позна! Служебно е само горивото и резервните части, които успея да 'скатая' от шефа! :lol:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bilyalov, kele6, zdravkop64 и 72 госта