AGS написа:Колега,измери налягането на бензина....
Може и бенз. помпа да е тръгнала да си оди....
Принципно си прав, но тогава би трябвало да има проблем с ускорението при всякакви обороти, не само в споменатия диапазон.
Поне при мен има вероятност да е и от Датчика за положението на дроселовата. Защото аз постоянно карам в този диапазон на обороти (2 250-3000), така, че нормално е точно там да е износен TPS-а
mafiota написа:Колеги, как точно се прави центровката със стробоскоп, ...
И какво трябва да се учаква да се види, там в прозорчето където се виждат зъбите на маховика?
Стробоскопа взема сигнал от кабела за свеща на I цилиндър. Не знам точно коя схема си гледал, но при някои се вади кабела от делкото и се свързва през преходник, а при други с щипка се закача намотка (датчик) В момента, в който се подава искрата на съответния цилиндър, светка и лампата.
В прозорчето се виждат две резки. Намират се над венеца на маховика, т.е., над зъбите, в посока към двигателя. Над едната резка има набита цифрата '0'. Това ти е ГМТ. След нея, на 6* има още една резка, над която има римско '1' Това ти е 6* преди ГМТ.Тя трябва да съвпадне със стърчащото зъбче, част от корпуса на скоростната кутия. Това ще ти е точната центровка според производителя. При мен се налижи да преместя този белег почти в края на прозорчето. Така се получи най-добро ускорение и доста приличен разход.
Тънкоста в цялата история е, че трябва компа да
не командва запалването, т.е., да не влияе на центровката му. При мен това се получава като разкача куплунга на датчика за темп на антифриза (добре, че беше колегата Ivo123 да ме светне!), но при теб май това се постигаше само след включване на VAGCOM.

Иначе белега 'плува' в зависимост от оборотите.
М/у врочем, много 'майсторчета' не знаят, че я има тази особенност.