Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
terero
Мнения: 210
Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:45
Автомобил: VW PASSAT VW LUPO
Двигател: AHU 98 AKU 00
Местоположение: Бургас

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот terero » Съб 11 мар 2017 11:35


Здравейте
От една година ме гложди въпроса за какво са тези копчета на сенника в
sennik.JPG
sennik.JPG
пасат б5




Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот betaserk » Съб 11 мар 2017 11:54


За отваряне на автоматична гаражна врата! Ако си купиш или имаш такава врата може да си я отваряш от там вместо да имаш 20 дистанционни в джоба :mhihi


Потребителски аватар
mastersound
Мнения: 331
Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 1.9 TDI 1Z
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот mastersound » Съб 11 мар 2017 16:56


При отключване с централното плафона светва за секунда докато се отключва и като се отключи пак изгасва при повторно натискане за отключване светва постоянно?

Как да го оправя нещо да сменя комфорт модула има ли такъв вариант ?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Съб 11 мар 2017 19:55


Ако натиснеш повторно отключването остават ли светнали?


Потребителски аватар
mastersound
Мнения: 331
Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 1.9 TDI 1Z
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот mastersound » Нед 12 мар 2017 14:07


Да остават но не мога да си обесня защо изгасват ако не го натисна доста е дразнещо да го натискам по 50 пъти :D

Плавно изгасване нещо тия модули нямат ли много пусто.Имах A4 B5 доста по-богато беше на функции


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Нед 12 мар 2017 17:04


имат, обаче някое микроключе не ти работи, при мен отскоро го прави, не ми работи осветлението от пасажерската страна


Потребителски аватар
mastersound
Мнения: 331
Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 1.9 TDI 1Z
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот mastersound » Нед 12 мар 2017 17:20


С ваг ком-а като ги гледам ми дава 2те задни врати,че нещо не функционират дали ще е от тях мамицата им доста дразнещо е... и предна дясна врата от време на време не я отчита . явно ще трябва всички микрета да сменя.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 13 мар 2017 13:31


тия ключета ебават много неща, сега като се замисля при мен с оригиналния ключ като заключвам понякога задна дясна се заключва и отключва веднага, с дистанционното с алармата няма проблем, това започна да го прави успоредно с мигването и загасването на плафона и нуждата от второ отключване за да останат да светят.

п.с. малко интересно четиво за B5 и B5.5

http://www.vaglinks.com/Docs/VW/Misc/VW_Passat_B5_SelfStudyGuide_SP191.pdf
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_251_d1.pdf


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 13 мар 2017 14:45


Аз миналата седмица вкарах моя в бокса за смяна на гарнитура капак клапани, семеринг разпределителен вал и гумички, така и така отваряме, избрах Viktor Reinz. 30лв части, 30лв труд ще споделя дали има някакъв спад в разхода, че моя е лейка откъм изпускателния колектор и отзад, чак на кората по ДВГ прави постоянно мокро петно и от време на време капва, мотора си е перманентно олят откакто съм я купил преди 4 години - 100хил км. Само да споделя, че семеринга elring няма пластмасовия дорник (презервативче) за монтаж на вала и не става. Смених го с Viktor Reinz и той си идва с дорничето.

edit: не всичко мина по план, нещо тръгна наопаки от самото начало :mhihi , при свалянето на разпределитения вал леко натиснахме датчика на Хол , даващ импулси за положението на вал-а. Пукнахме му крачетата, залепихме го накриво, едвам го счупихме пак, много здраво лепило... повторно лепене, стана както трябва. Гумички, семеринг, гарнитура всичко вървеше по план, сглобихме всичко, ангренажа малко трудно влезе обратно, но стана без да сваляме обтяжната ролка. Събрахме всичко, измихме всички части перфектно, мотора се оказа доста чист за 16 годишен автомобил , редовните 10 смени на масло при мен явно са го промили достатъчно, или пък и предния собственик си е бил съвестен. Сложихме капака на клапаните, бяхме напълно готови и гледам майстора забравил предпазния PVC екран над вала, айде капака пак долу, за да си е всичко както трябва. Стоя така 3-4 часа без да палим заради семеринга на вал-а, да се отпусне и да не текне от самото начало. Последва палене, двигателя се тресеше като , че му липсва един цилиндър, странно, светнаха лампита на ABS и ASR , след тях и Check-a , загасих и не пожела да запали след 2-3 опита, викам си айде тоя датчик, явно няма да го бъде нищо че всичко беше ок видимо... Направих диагностика с elm327 --- misfire detected cylinder 2, прегледах да не сме разместили някоя лула , всичко беше наред, малко :gruebel и майстора вика, сигурно някой хидравличен повдигач не се е е напълнил, пробвах пак да запали и вече всичко беше наред, Вече 50км изминати без някакви признаци за проблем. Датчика го изключихме, защото той щеше да влияе на всички цилиндри не само на втори :gruebel . Общо взето като не върви не върви и това си е , нещо дребно може да се обърне на 180 градуса.

п.с. гарнитурата и семеринга бяха на бакелит станали, ронеха се... гумичките поопечени, но може да се приеме, че бяха ок горе долу. Това от мен


Потребителски аватар
borislav_mladenov
Мнения: 368
Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: 2_0 TDI 150
Местоположение: Хасково

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот borislav_mladenov » Пон 13 мар 2017 21:27


От няколко месеца карам Пасат Б5.5 , дизел, 1.9, 131 коня. Автомат. Днес за първи път срещам подобен проблем. Качвам се в колата и давам на контакт, но не мога да завъртя да запаля ключа. Първо всичко по таблото светва ярко и след секунди става бледо и започва всичко да мига и щрака. На лоста за скоростите лостчето, което го спира да се движи, постоянно щрака и премигва. И не може да врътна и да паля. Отделно централното се заключва и отключва когато си иска от само себе си.


Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1914
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Passat B8
Двигател: DSRB
Местоположение: София

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Traytor » Вто 14 мар 2017 10:09


Таблото както ти мига и щрака ми бие на слаб акумулатор.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Iezekil » Вто 14 мар 2017 10:22


Дам,щом и не може да завърти е бая слаб.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6267
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 15 мар 2017 10:33


От една година насам при Влажно време има едно заглъхване на двигателя, мени обороти и забива муцуната при потегляне. Стигне ли 50-60 градуса всичко се оправя и не му обръщах много внимание, но онзи ден чух че цъка ток при бобината.
Поздрави на майките на всички инженери, които са решили да я забият под колектора без достъп от никъде...
Сваля се бензиновата рейка, газовите дюзи, разширителното казанче, половината водни маркучи, целия всмукателен колектор, дросел клапата, маркучите за картерни газове, всички кори покрай мотора, и едва тогава има 3 болта и бобината се сменя за 2 минути.
Старата видимо беше без пукнатини, докато не свалих комутатора, под него беше разцепена от край до край... явно 16 години са били достатъчни :mhihi


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13389
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот Zdravko Zankov » Сря 15 мар 2017 10:53


Аз също я сменях преди две години, тегава работа.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти

Мнениеот kris11 » Чет 16 мар 2017 10:33


DoH_KuXoT написа:.
Поздрави на майките на всички инженери, които са решили да я забият под колектора без достъп от никъде...
Сваля се бензиновата .... и едва тогава има 3 болта и бобината се сменя за 2 минути.

ОФФ Дано не си направил грешка пак да я завреш там.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 9 госта