Здравейте
От една година ме гложди въпроса за какво са тези копчета на сенника в пасат б5
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
За отваряне на автоматична гаражна врата! Ако си купиш или имаш такава врата може да си я отваряш от там вместо да имаш 20 дистанционни в джоба 

- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
При отключване с централното плафона светва за секунда докато се отключва и като се отключи пак изгасва при повторно натискане за отключване светва постоянно?
Как да го оправя нещо да сменя комфорт модула има ли такъв вариант ?
Как да го оправя нещо да сменя комфорт модула има ли такъв вариант ?
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Ако натиснеш повторно отключването остават ли светнали?
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Да остават но не мога да си обесня защо изгасват ако не го натисна доста е дразнещо да го натискам по 50 пъти :D
Плавно изгасване нещо тия модули нямат ли много пусто.Имах A4 B5 доста по-богато беше на функции
Плавно изгасване нещо тия модули нямат ли много пусто.Имах A4 B5 доста по-богато беше на функции
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
имат, обаче някое микроключе не ти работи, при мен отскоро го прави, не ми работи осветлението от пасажерската страна
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
С ваг ком-а като ги гледам ми дава 2те задни врати,че нещо не функционират дали ще е от тях мамицата им доста дразнещо е... и предна дясна врата от време на време не я отчита . явно ще трябва всички микрета да сменя.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
тия ключета ебават много неща, сега като се замисля при мен с оригиналния ключ като заключвам понякога задна дясна се заключва и отключва веднага, с дистанционното с алармата няма проблем, това започна да го прави успоредно с мигването и загасването на плафона и нуждата от второ отключване за да останат да светят.
п.с. малко интересно четиво за B5 и B5.5
http://www.vaglinks.com/Docs/VW/Misc/VW_Passat_B5_SelfStudyGuide_SP191.pdf
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_251_d1.pdf
п.с. малко интересно четиво за B5 и B5.5
http://www.vaglinks.com/Docs/VW/Misc/VW_Passat_B5_SelfStudyGuide_SP191.pdf
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_251_d1.pdf
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз миналата седмица вкарах моя в бокса за смяна на гарнитура капак клапани, семеринг разпределителен вал и гумички, така и така отваряме, избрах Viktor Reinz. 30лв части, 30лв труд ще споделя дали има някакъв спад в разхода, че моя е лейка откъм изпускателния колектор и отзад, чак на кората по ДВГ прави постоянно мокро петно и от време на време капва, мотора си е перманентно олят откакто съм я купил преди 4 години - 100хил км. Само да споделя, че семеринга elring няма пластмасовия дорник (презервативче) за монтаж на вала и не става. Смених го с Viktor Reinz и той си идва с дорничето.
edit: не всичко мина по план, нещо тръгна наопаки от самото начало
, при свалянето на разпределитения вал леко натиснахме датчика на Хол , даващ импулси за положението на вал-а. Пукнахме му крачетата, залепихме го накриво, едвам го счупихме пак, много здраво лепило... повторно лепене, стана както трябва. Гумички, семеринг, гарнитура всичко вървеше по план, сглобихме всичко, ангренажа малко трудно влезе обратно, но стана без да сваляме обтяжната ролка. Събрахме всичко, измихме всички части перфектно, мотора се оказа доста чист за 16 годишен автомобил , редовните 10 смени на масло при мен явно са го промили достатъчно, или пък и предния собственик си е бил съвестен. Сложихме капака на клапаните, бяхме напълно готови и гледам майстора забравил предпазния PVC екран над вала, айде капака пак долу, за да си е всичко както трябва. Стоя така 3-4 часа без да палим заради семеринга на вал-а, да се отпусне и да не текне от самото начало. Последва палене, двигателя се тресеше като , че му липсва един цилиндър, странно, светнаха лампита на ABS и ASR , след тях и Check-a , загасих и не пожела да запали след 2-3 опита, викам си айде тоя датчик, явно няма да го бъде нищо че всичко беше ок видимо... Направих диагностика с elm327 --- misfire detected cylinder 2, прегледах да не сме разместили някоя лула , всичко беше наред, малко
и майстора вика, сигурно някой хидравличен повдигач не се е е напълнил, пробвах пак да запали и вече всичко беше наред, Вече 50км изминати без някакви признаци за проблем. Датчика го изключихме, защото той щеше да влияе на всички цилиндри не само на втори
. Общо взето като не върви не върви и това си е , нещо дребно може да се обърне на 180 градуса.
п.с. гарнитурата и семеринга бяха на бакелит станали, ронеха се... гумичките поопечени, но може да се приеме, че бяха ок горе долу. Това от мен
edit: не всичко мина по план, нещо тръгна наопаки от самото начало



п.с. гарнитурата и семеринга бяха на бакелит станали, ронеха се... гумичките поопечени, но може да се приеме, че бяха ок горе долу. Това от мен
- borislav_mladenov
- Мнения: 368
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 2_0 TDI 150
- Местоположение: Хасково
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
От няколко месеца карам Пасат Б5.5 , дизел, 1.9, 131 коня. Автомат. Днес за първи път срещам подобен проблем. Качвам се в колата и давам на контакт, но не мога да завъртя да запаля ключа. Първо всичко по таблото светва ярко и след секунди става бледо и започва всичко да мига и щрака. На лоста за скоростите лостчето, което го спира да се движи, постоянно щрака и премигва. И не може да врътна и да паля. Отделно централното се заключва и отключва когато си иска от само себе си.
- Traytor
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: DSRB
- Местоположение: София
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Таблото както ти мига и щрака ми бие на слаб акумулатор.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Дам,щом и не може да завърти е бая слаб.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
От една година насам при Влажно време има едно заглъхване на двигателя, мени обороти и забива муцуната при потегляне. Стигне ли 50-60 градуса всичко се оправя и не му обръщах много внимание, но онзи ден чух че цъка ток при бобината.
Поздрави на майките на всички инженери, които са решили да я забият под колектора без достъп от никъде...
Сваля се бензиновата рейка, газовите дюзи, разширителното казанче, половината водни маркучи, целия всмукателен колектор, дросел клапата, маркучите за картерни газове, всички кори покрай мотора, и едва тогава има 3 болта и бобината се сменя за 2 минути.
Старата видимо беше без пукнатини, докато не свалих комутатора, под него беше разцепена от край до край... явно 16 години са били достатъчни
Поздрави на майките на всички инженери, които са решили да я забият под колектора без достъп от никъде...
Сваля се бензиновата рейка, газовите дюзи, разширителното казанче, половината водни маркучи, целия всмукателен колектор, дросел клапата, маркучите за картерни газове, всички кори покрай мотора, и едва тогава има 3 болта и бобината се сменя за 2 минути.
Старата видимо беше без пукнатини, докато не свалих комутатора, под него беше разцепена от край до край... явно 16 години са били достатъчни

-
- VW експерт
- Мнения: 13390
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз също я сменях преди две години, тегава работа.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
DoH_KuXoT написа:.
Поздрави на майките на всички инженери, които са решили да я забият под колектора без достъп от никъде...
Сваля се бензиновата .... и едва тогава има 3 болта и бобината се сменя за 2 минути.
ОФФ Дано не си направил грешка пак да я завреш там.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DJ_Predator и 50 госта