Б3 2Е 115коня 1993 г. от време на време прави бели

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Б3 2Е 115коня 1993 г. от време на време прави бели

Мнениеот bobocamaro » Сря 21 дек 2011 16:03


bobocamaro написа:Смених гадното ЕКУ и колата се успа.

или вземи за тест. Пасатово търси.




Потребителски аватар
genov1
Мнения: 849
Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
Автомобил: Passat CC
Двигател: CBBB 2008
Местоположение: Стара Загора

Re: Б3 2Е 115коня 1993 г. от време на време прави бели

Мнениеот genov1 » Сря 21 дек 2011 16:37


bobocamaro написа:
bobocamaro написа:Смених гадното ЕКУ и колата се успа.

или вземи за тест. Пасатово търси.

Някой презапояват всички спойки на платката, и аз съм виждал да го правят и има ефект (мен лично ме е страх да правя такива неща, че после може да не тръгне изобщо :mrgreen: ), но нищо не ти пречи да пробваш с друг компютър


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Б3 2Е 115коня 1993 г. от време на време прави бели

Мнениеот angel1223 » Сря 21 дек 2011 18:05


Благодаря Ви Момчета за мненията :bowdown .Един лаишки въпрос -може ли да заменя моето ЕКУ със ЕКУ от двигател с код ABS 1.8 ми .Възможно ли е релето на ЕКУ то(за моето иде реч) да прави тези мизерии ???


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Б3 2Е 115коня 1993 г. от време на време прави бели

Мнениеот radotom » Сря 21 дек 2011 18:40


angel1223 написа:-може ли да заменя моето ЕКУ със ЕКУ от двигател с код ABS 1.8 ми

Цъ!
Обачеее... я дай номера на твоето ЕКУ :roll:
Моето старото, оригиналното, си ми седи в килера - нищо не ми пречи да ти го пратя за пробата.
Ако си с 5-а дюза за студен старт - всичко ще тръгне. Единствено няма да имаш диагностика (аз за това го смених)
п.п. и е с чип от Brezel! :twisted:


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Б3 2Е 115коня 1993 г. от време на време прави бели

Мнениеот angel1223 » Сря 21 дек 2011 19:17


Снимка0041.jpg
Снимка0041.jpg
Снимка0041.jpg
Радо благодарско за жеста , ще се възползвам от него но нека да е по късно.Номера е ВВ05230 . (компа не съм го вадил )мисля че е това .С 5 дюза съм. Номерацията е отстрани с бяло .Реле № 30 на позиция 3 http://vwclub.bg/~scuba/releta.jpg. го свалих и преди да го отворя проверих пиновете - пин с №30 примърдваше ,отварям пипам същия пин и той се мърда доста сериозно , не е нужно да обяснявам какво означава това . Утре отивам вземам си един малък поялник и почвам платката .Ограденият пин е № 30 на снимката.


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Б3 2Е 115коня 1993 г. от време на време прави бели

Мнениеот angel1223 » Пет 23 дек 2011 11:23


Вчера цял ден се занимавах с платката на компа и със пъпките на реле 30 . Повечето спойки на релето не ми харесаха и наново ги презапоих , платката на компа я огледах хубавичко и където не ми хареса с поялника се обработи .Всички крачета на гребена на платката ги обработих .Кубрика запали без реле 30 нормално ли е не знам (компа не беше свален ).След като събрах всичко запалих ,и направих тестово каране - държи се така както не прави магариите т.е нормално .От вчера вечерта до сега 40 км . няма ядове .Компа го увих с найлонова торбичка (съмнява ме дали не се овлажнява понеже е зад двигателния щит - до филтъра за купето е.)


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Б3 2Е 115коня 1993 г. от време на време прави бели

Мнениеот angel1223 » Пет 23 дек 2011 17:20


http://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=( ... 20digifant)&source=web&cd=1&ved=0CB4QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.google.bg%2Furl%3Fsa%3Dt%26rct%3Dj%26q%3D%2528%25D1%2581%25D0%25B8%25D1%2581%25D1%2582%25D0%25B5%25D0%25BC%25D0%25B0%2520digifant%2529%26source%3Dweb%26cd%3D1%26ved%3D0CB4QFjAA%26url%3Dhttp%253A%252F%252Faudibg.com%252Fforum%252Findex.php%253Fshowtopic%253D110628%26ei%3Dm7H0ToG2N8fAtAapmsUM%26usg%3DAFQjCNFxQuxwzolw-HuWZ39XAcPK8aL9Cw%26cad%3Drja&ei=m7H0ToG2N8fAtAapmsUM&usg=AFQjCNFxQuxwzolw-HuWZ39XAcPK8aL9Cw&cad=rja Четивото е много нагледно .


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Б3 2Е 115коня 1993 г. от време на време прави бели

Мнениеот angel1223 » Пет 23 дек 2011 19:09


http://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=% ... Cw&cad=rja Всичко е почти 1-1 и за 2Е мотора на Пасат от същите години.

Последна промяна от angel1223 на Съб 24 дек 2011 13:00, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Б3 2Е 115коня 1993 г. от време на време прави бели

Мнениеот bobocamaro » Пет 23 дек 2011 19:14


http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=110628
работи човече. това е библията на тоя мотор. :bowdown


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Б3 2Е 115коня 1993 г. от време на време прави бели

Мнениеот angel1223 » Пет 23 дек 2011 20:31


Ремонт потенциометра расходомера воздуха двигателя AUDI ABK

Ремонт потенциометра расходомера.rar
Добавлю от себя: Лично я это на своей машине уже проделывал. Статья отличная, очень помогла и главное не бойтесь этого делать, если у вас действительно все там очень плохо(дорожки прорезаны до ужаса) то после этого машину не узнать будет. Все параметры выставляйте до точности! По таблице. Желательно используя кабель VAG. Т.е. Подключаю ноут, разворачиваю его в сторону расходомера, второй человек держит обороты как в таблице я выставляю смотря на обороты и сравнивая с таблицей, у меня получилось как в таблице, БЕЗ ПОГРЕШНОСТЕЙ! Если у вас не получается выставить к близким значениям, проверьте реле N30 которая отвечает за ЭБУ! Может холодная пайки, или другое, у меня это было, пропаял, и тогда показания расходомера получились правильны! От этого реле многое зависит, если плохой контакт в нем, то она занижает напряжение после ЭБУ, т.е. вся информация на датчиках, которую использует ECU может быть не точна ПРИМЕР: на потенциометр расходомера подается опорное напряжение 5 В с блока управления двигателем (ECU), НО подключая прибор получаем 4.12-4.5 такого не должно быть, должно быть 4.89-4,95 В. ............. Четете момчета и преди да почнете скъпо струващи ремонти първо си проверявайте РЕЛЕТАТА и най вече РЕЛЕ +№30 на бушониерата .Дори и да ви се виждат здрави спойките - презапойте ги и много ядове , нерви ще си спестите и най вече ПАРИ и ВРЕМЕ . Нека да измина още поне 200км за да бъда сигурен.

Последна промяна от angel1223 на Пет 23 дек 2011 21:47, променено общо 1 път.


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Б3 2Е 115коня 1993 г. от време на време прави бели

Мнениеот angel1223 » Пет 23 дек 2011 21:08


Имах преди време подобен проблем със пасат мотор 2Е система DIGIFANT, моторът работеше странно, завишено СО и НС, от СО потенциометъра намиращ се на филтърната кутия..- не се регулира нищо, иначе пали но клатеше обороти и работи някак на пресекулки????? ЕЦУто не пише никакви грешки!? Разкачам дебитомера , пак пали и не пише грешки, разкачам температурен датчик, пак няма грешка и си работи по същият начин????? Измукнах тъпанара(ЕЦУто) и започнах мерене директно на него на 38ми крак трябва да получава захранване + след контакт и по време на работа, от енджин релето, там на 38ми крак се мъдреха някакви си 11.5 волта при положение че двигателя работеше и напрежението в момента беше 13.9 волта???? :? Зададох на този крак за пробата нормално напрежение с мост директно от акумулатора и всичко си дойде по местата, регулиране на СОто и всичко ОК.
Викам си чакай сега, да разкача моста и да видя това реле защо не включва или не подава цялото напрежение, то е вътре над краката на водача ляво горе на траблото с тредпазителите...отварям и ще да видя...релето липсва, мястото му празно,по точно преместено от някой "умник" на мястото на релето за климатика(а колата няма климатик)!
Значи таблото - насреща от лявао надясно и отгоре надолу реле 1 горе ляво първото е за климатика(там беше поставено реле).... до него 2 е за чистачки-пръскалки отпред(имаше нреле) ..-а на 3 е engine menagment(Там беше празно) ????? така махнах от място 1 и преместих на 3 и нещата заспаха "като пъдарин в колиба"!!!
Така и не ми стана ясно обаче, как и колко време е работила тази кола по този начин и откъде се появяваяше на 38 крак това мижаво напрежение с около волт и половина по ниско от нормалното в системата, като реле липсва и би трябвало да няма никакво напрежение.....???? но така и не ми остана време да изследвам по обстойно проблема...!
Това като споделяне на опит, не знам при тебе дали е това проблема(най вероятно не е) но все пак може да ти е от полза! ПС.... Правете си изводи.

Последна промяна от angel1223 на Пет 23 дек 2011 21:46, променено общо 2 пъти.


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Б3 2Е 115коня 1993 г. от време на време прави бели

Мнениеот angel1223 » Пет 23 дек 2011 21:21




sashko123
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 13:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Б3 2Е 115коня 1993 г. от време на време прави бели

Мнениеот sashko123 » Сря 28 дек 2011 21:57


Колега след всичко което си пробвал ..Само да споделя моят опит.. Преди 2 седмици 1 към 1 го правеше,2Е Двигател Венто 94 година.Кабели капачка палец свещи всичко ново ..
Паля карам си 200 метра и се почва хълцане мина ли 2500 оборота се оправя,но под 2500 дам ли рязко газ и хората ми се смеят по улиците :D та проблема беше че ми течеше по-малко антифриз от тройника който се изпарява когато е топъл мотора и отива право в капачката и се почва ...
Днес пак така намокрих я на загрял мотор и почна да хълца...
Дано да съм полезен на някой и Весели Празници ! :)


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Б3 2Е 115коня 1993 г. от време на време прави бели

Мнениеот angel1223 » Пет 30 дек 2011 20:33


http://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=% ... -EvRb-MZUQ. ЧЕТЕТЕ много бавно и внимателно. Така че когато ви кажат пишман майсторите че не може да се свържат със ЕКУ то спомнете си гореописаното а това обикновенно е РЕЛЕТО захранващо ЕКУто .


angel1223
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Б3 2Е 115коня 1993 г. от време на време прави бели

Мнениеот angel1223 » Съб 31 дек 2011 12:46


Колега, тройника не съм го гледал . Наистина губи ми антифриз -доливам около 200гр.на 500км , но го отдавам на гарнитурата на главата понеже ми гори и масло -около 2л. на 8000 км ,но като минат праздниците ще заследя по внимателно пластмасовите изходи на главата.Весело посрещане на Нова Година. :beer :beer :beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта