Здравейте колеги
Налага ми се да сменям маншони на каретата и в сервиза ми прелагат някакви силиконови.Какви са ви отзивите за тях.Ползвах търсачката но за силиконови машони не открих почити нищо.Или каква марка маншони да си купя.Трябва ми един за външно каре и един за вътрешно каре .Благодаря предварително.
Мнение за силиконови маншони на каретата
- i.ivanov-bg
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 20:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: targovi6te
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
мн са добри аз сам с такива нямат касане колега слагаи такива несе занимаваи с глупосте 

-
zmei
- Мнения: 175
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 15:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Някъде по света
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
А каква им е цената?
- swissmad
- Мнения: 176
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
цената не съм питал каква е,защото не бях сигурен дали ще си купувам такива.Иначе едното каре със спукания маншон го сменях преди 2 год.-карето е SPIDAN комплект с маншон купувано от Ауто+ на Раковска
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
Имах проблем с едното каре на Типо-то,което карах преди.Отидох в сервиз и те ми поразказаха за силиконовите маншони :
-не се налага да се сваля нищо от колата освен стария маншон.
-на място с помощта на нещо като фуния се излива нов маншон,който си застава на мястото си и приляга иделано.
-дават му много по-голяма трайност и по-голяма устойчивост и гъвкавост.
цената,която ми искаха на мен заендо с работа беше нещо от сорта на 30-тина лв ама преди 3 години...сега може да са я доразвили тази технология и да има повече екстри
Направиха всичко за няма 30 минути
-не се налага да се сваля нищо от колата освен стария маншон.
-на място с помощта на нещо като фуния се излива нов маншон,който си застава на мястото си и приляга иделано.
-дават му много по-голяма трайност и по-голяма устойчивост и гъвкавост.
цената,която ми искаха на мен заендо с работа беше нещо от сорта на 30-тина лв ама преди 3 години...сега може да са я доразвили тази технология и да има повече екстри
Направиха всичко за няма 30 минути
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
Пише че работят с полиуретан и темподобни . Интересува ме тая фирма дали може да се навие да пробва да направи тампони на мотор,скорости и макферсони може и за окачване. Някой има ли представа дали в София имат офис ?
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19727
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
Стенли, забрави ги тея мераци! 
За да направят каквото и да е им е необходима матрица.. и оригиналните железа по тампона, но това е лесно
За да направиш матрица, кадърно, ще ти трябват толкова пари, че ще можеш да си позволиш да сменяш Пассата, като се скъса тампон
Питано и пробвано!
иначе и аз ги имах!
За да направят каквото и да е им е необходима матрица.. и оригиналните железа по тампона, но това е лесно
За да направиш матрица, кадърно, ще ти трябват толкова пари, че ще можеш да си позволиш да сменяш Пассата, като се скъса тампон
Питано и пробвано!
иначе и аз ги имах!
- swissmad
- Мнения: 176
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
В крайна сметка смених външният маншон с това
.
Оказа се ,че в сервиза са ми предлагали неопренов а не силиконов маншон.Вътрешният маншон мених с обикновен Febi-Bilstein (гумен) ,защото нямаха такъв(за дясната полуоска ,че била по-дебела).
И неопреновия както и силиконовия маншон се монтират с пластмасова фуния (а не се изливат) и при смяната на външни карета не се налага демонтиране на самото каре.За вътрешните вече си трябва разглобяване.Цената на неопреновия е 20лв.,а на гумения 23 и нещо(неопреновия е по цени на сервиза,а гумения ми го купиха от магазин).Сега остава да видиме колко ще издържат.

Оказа се ,че в сервиза са ми предлагали неопренов а не силиконов маншон.Вътрешният маншон мених с обикновен Febi-Bilstein (гумен) ,защото нямаха такъв(за дясната полуоска ,че била по-дебела).
-на място с помощта на нещо като фуния се излива нов маншон,който си застава на мястото си и приляга иделано
И неопреновия както и силиконовия маншон се монтират с пластмасова фуния (а не се изливат) и при смяната на външни карета не се налага демонтиране на самото каре.За вътрешните вече си трябва разглобяване.Цената на неопреновия е 20лв.,а на гумения 23 и нещо(неопреновия е по цени на сервиза,а гумения ми го купиха от магазин).Сега остава да видиме колко ще издържат.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
swissmad написа:В крайна сметка смених външният маншон с това.
Оказа се ,че в сервиза са ми предлагали неопренов а не силиконов маншон.Вътрешният маншон мених с обикновен Febi-Bilstein (гумен) ,защото нямаха такъв(за дясната полуоска ,че била по-дебела).-на място с помощта на нещо като фуния се излива нов маншон,който си застава на мястото си и приляга иделано
И неопреновия както и силиконовия маншон се монтират с пластмасова фуния (а не се изливат) и при смяната на външни карета не се налага демонтиране на самото каре.За вътрешните вече си трябва разглобяване.Цената на неопреновия е 20лв.,а на гумения 23 и нещо(неопреновия е по цени на сервиза,а гумения ми го купиха от магазин).Сега остава да видиме колко ще издържат.![]()
![]()
Това добре ама при мен даже и гайката на главината не са развивали...ниаче ясно,че за външния маншон не се налага демонтаж на карето...само нанизваш маншона...ама както казах при технологията,която използваха при мен "изляха" самия машон на място и единственото,което правиха като манипулации беше да махнат стария със скобите му и да измият добре карето,после го гресираха,направиха новия маншон обратно и ми върнаха колата.
- swissmad
- Мнения: 176
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
Това добре ама при мен даже и гайката на главината не са развивали...ниаче ясно,че за външния маншон не се налага демонтаж на карето...само нанизваш маншона...ама както казах при технологията,която използваха при мен "изляха" самия машон
Е това за пръв път го чувам.А аз мислех ,че си се объркал нещо.

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
swissmad написа:Това добре ама при мен даже и гайката на главината не са развивали...ниаче ясно,че за външния маншон не се налага демонтаж на карето...само нанизваш маншона...ама както казах при технологията,която използваха при мен "изляха" самия машон
Е това за пръв път го чувам.А аз мислех ,че си се объркал нещо.
Като видях как го правят и аз много се зачудих понеже никога не бях виждал или чувал за такава технология и затова гледах много внимателно...като ги попитах после казаха,че товаи било специална силиконова отливка и това било бъдещата технология за каретата
.Самия материал го изцеждат от на външен вид нормална силиконова туба за пистолет ама беше тъмно сива на цвят без никакви надписи....идея нямам как придобива формата на фунията и как става на равномерен слой....после готовия ефект приличаше на голяма топка силикон ама беше много меко и както казах карах няколко години с него - не се разпдна нито пък се прецака карето 
- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
нормално е да са почти вечни защото силикона поема огромна част от вибрациите и ги разпръсква по цялата си повърхност и така няма само в ляво или само в дясно ....
има много по голяма еластичност и издържа на по големи температури (силиконови маркучи и колена за водната система и интъкулърната система) а полиуретановия е напрао ..... 

- Tedo-
- Мнения: 253
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
да попитам колко изкарват нормално маншните на полусите на В5.5 - преди около 55000км (3 години) смених за по-малко от месец първо ляв, после десен и сега като слагах летните гуми видях, че предна лява джанта е цялата в грес... карал съм 3 други коли с предно, 2 от тях по 100-ина хиляди и никога не съм имал проблем с маншони, а на пасатора си е направо хронична болест???
-
KirilGeorgiev
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
При мен единия го смених на 190 000 другия е на 310 000км и се е здрав.Този който го смених беше за Транспортер не за Пасат по препоръка на човека който ми прави колите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rayo_ и 49 госта
тука ги правят