Здравейте колеги
Налага ми се да сменям маншони на каретата и в сервиза ми прелагат някакви силиконови.Какви са ви отзивите за тях.Ползвах търсачката но за силиконови машони не открих почити нищо.Или каква марка маншони да си купя.Трябва ми един за външно каре и един за вътрешно каре .Благодаря предварително.
Мнение за силиконови маншони на каретата
- i.ivanov-bg
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 20:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: targovi6te
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
мн са добри аз сам с такива нямат касане колега слагаи такива несе занимаваи с глупосте 

-
- Мнения: 175
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 15:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Някъде по света
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
А каква им е цената?
- swissmad
- Мнения: 176
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
цената не съм питал каква е,защото не бях сигурен дали ще си купувам такива.Иначе едното каре със спукания маншон го сменях преди 2 год.-карето е SPIDAN комплект с маншон купувано от Ауто+ на Раковска
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
Имах проблем с едното каре на Типо-то,което карах преди.Отидох в сервиз и те ми поразказаха за силиконовите маншони :
-не се налага да се сваля нищо от колата освен стария маншон.
-на място с помощта на нещо като фуния се излива нов маншон,който си застава на мястото си и приляга иделано.
-дават му много по-голяма трайност и по-голяма устойчивост и гъвкавост.
цената,която ми искаха на мен заендо с работа беше нещо от сорта на 30-тина лв ама преди 3 години...сега може да са я доразвили тази технология и да има повече екстри
Направиха всичко за няма 30 минути
-не се налага да се сваля нищо от колата освен стария маншон.
-на място с помощта на нещо като фуния се излива нов маншон,който си застава на мястото си и приляга иделано.
-дават му много по-голяма трайност и по-голяма устойчивост и гъвкавост.
цената,която ми искаха на мен заендо с работа беше нещо от сорта на 30-тина лв ама преди 3 години...сега може да са я доразвили тази технология и да има повече екстри

Направиха всичко за няма 30 минути

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
Пише че работят с полиуретан и темподобни . Интересува ме тая фирма дали може да се навие да пробва да направи тампони на мотор,скорости и макферсони може и за окачване. Някой има ли представа дали в София имат офис ?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
Стенли, забрави ги тея мераци! 
За да направят каквото и да е им е необходима матрица.. и оригиналните железа по тампона, но това е лесно
За да направиш матрица, кадърно, ще ти трябват толкова пари, че ще можеш да си позволиш да сменяш Пассата, като се скъса тампон
Питано и пробвано!
иначе и аз ги имах!

За да направят каквото и да е им е необходима матрица.. и оригиналните железа по тампона, но това е лесно

За да направиш матрица, кадърно, ще ти трябват толкова пари, че ще можеш да си позволиш да сменяш Пассата, като се скъса тампон

Питано и пробвано!
иначе и аз ги имах!

- swissmad
- Мнения: 176
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
В крайна сметка смених външният маншон с това
.
Оказа се ,че в сервиза са ми предлагали неопренов а не силиконов маншон.Вътрешният маншон мених с обикновен Febi-Bilstein (гумен) ,защото нямаха такъв(за дясната полуоска ,че била по-дебела).
И неопреновия както и силиконовия маншон се монтират с пластмасова фуния (а не се изливат) и при смяната на външни карета не се налага демонтиране на самото каре.За вътрешните вече си трябва разглобяване.Цената на неопреновия е 20лв.,а на гумения 23 и нещо(неопреновия е по цени на сервиза,а гумения ми го купиха от магазин).Сега остава да видиме колко ще издържат.

Оказа се ,че в сервиза са ми предлагали неопренов а не силиконов маншон.Вътрешният маншон мених с обикновен Febi-Bilstein (гумен) ,защото нямаха такъв(за дясната полуоска ,че била по-дебела).
-на място с помощта на нещо като фуния се излива нов маншон,който си застава на мястото си и приляга иделано
И неопреновия както и силиконовия маншон се монтират с пластмасова фуния (а не се изливат) и при смяната на външни карета не се налага демонтиране на самото каре.За вътрешните вече си трябва разглобяване.Цената на неопреновия е 20лв.,а на гумения 23 и нещо(неопреновия е по цени на сервиза,а гумения ми го купиха от магазин).Сега остава да видиме колко ще издържат.



- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
swissmad написа:В крайна сметка смених външният маншон с това.
Оказа се ,че в сервиза са ми предлагали неопренов а не силиконов маншон.Вътрешният маншон мених с обикновен Febi-Bilstein (гумен) ,защото нямаха такъв(за дясната полуоска ,че била по-дебела).-на място с помощта на нещо като фуния се излива нов маншон,който си застава на мястото си и приляга иделано
И неопреновия както и силиконовия маншон се монтират с пластмасова фуния (а не се изливат) и при смяната на външни карета не се налага демонтиране на самото каре.За вътрешните вече си трябва разглобяване.Цената на неопреновия е 20лв.,а на гумения 23 и нещо(неопреновия е по цени на сервиза,а гумения ми го купиха от магазин).Сега остава да видиме колко ще издържат.![]()
![]()
Това добре ама при мен даже и гайката на главината не са развивали...ниаче ясно,че за външния маншон не се налага демонтаж на карето...само нанизваш маншона...ама както казах при технологията,която използваха при мен "изляха" самия машон на място и единственото,което правиха като манипулации беше да махнат стария със скобите му и да измият добре карето,после го гресираха,направиха новия маншон обратно и ми върнаха колата.
- swissmad
- Мнения: 176
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
Това добре ама при мен даже и гайката на главината не са развивали...ниаче ясно,че за външния маншон не се налага демонтаж на карето...само нанизваш маншона...ама както казах при технологията,която използваха при мен "изляха" самия машон
Е това за пръв път го чувам.А аз мислех ,че си се объркал нещо.

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
swissmad написа:Това добре ама при мен даже и гайката на главината не са развивали...ниаче ясно,че за външния маншон не се налага демонтаж на карето...само нанизваш маншона...ама както казах при технологията,която използваха при мен "изляха" самия машон
Е това за пръв път го чувам.А аз мислех ,че си се объркал нещо.
Като видях как го правят и аз много се зачудих понеже никога не бях виждал или чувал за такава технология и затова гледах много внимателно...като ги попитах после казаха,че товаи било специална силиконова отливка и това било бъдещата технология за каретата


- hristov_GL
- Мнения: 426
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 11:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
нормално е да са почти вечни защото силикона поема огромна част от вибрациите и ги разпръсква по цялата си повърхност и така няма само в ляво или само в дясно ....
има много по голяма еластичност и издържа на по големи температури (силиконови маркучи и колена за водната система и интъкулърната система) а полиуретановия е напрао ..... 


- Tedo-
- Мнения: 253
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
да попитам колко изкарват нормално маншните на полусите на В5.5 - преди около 55000км (3 години) смених за по-малко от месец първо ляв, после десен и сега като слагах летните гуми видях, че предна лява джанта е цялата в грес... карал съм 3 други коли с предно, 2 от тях по 100-ина хиляди и никога не съм имал проблем с маншони, а на пасатора си е направо хронична болест???
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Мнение за силиконови маншони на каретата
При мен единия го смених на 190 000 другия е на 310 000км и се е здрав.Този който го смених беше за Транспортер не за Пасат по препоръка на човека който ми прави колите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта