колеги помогнете със съвет какво да правя
смених 3 гарнитури за глава на 3 различни фирми
3 пъти шлайфах главата и я пробвах за пукнатина
2 пъти свалях блока и го пробвах за пукнатина
втория път шлайфах главата и блока
смених болтовете за глава с нови
стягам с определените килограми
и продължава да надува и винаги на 2 цилиндър
двигателят е модел 2Е ,1991г , 2.0 , GT , 8 клапана
помогнете със съвет
предварително благодаря
двигателя пука водните съединения
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Harmanli
Re: двигателя пука водните съединения
Колега стягането на килограми може да те подведе ето првилния начин
стъпка1-40Nm
стъпка2-60Nm
стъпка3-90градуса на ключа
стъпка4-90градуса на ключа
Как точно са тествани блока и главата с термо надуване или п наякакъв друг начин,да не би колата да има проблем с охладителната система и затова да духа гарнитурите
От описанието което даваш няма причина да духа гарнитурите даи инфо за марката на гарниурите
стъпка1-40Nm
стъпка2-60Nm
стъпка3-90градуса на ключа
стъпка4-90градуса на ключа
Как точно са тествани блока и главата с термо надуване или п наякакъв друг начин,да не би колата да има проблем с охладителната система и затова да духа гарнитурите
От описанието което даваш няма причина да духа гарнитурите даи инфо за марката на гарниурите
- dimmit
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пон 13 апр 2009 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Трън
Re: двигателя пука водните съединения
водачите на главата мислиш ли че не са станали дълги след втория шлайф и главата не може да прилепне
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: двигателя пука водните съединения
стягам абсолютно по същия начин
има го в упътването на всяка гарнитура
проверката е чрез термонадуване
използувъл съм гарнитури :гласер,виктор рейнц , ажуса
започва да духа след като загрее около 60 гр
има го в упътването на всяка гарнитура
проверката е чрез термонадуване
използувъл съм гарнитури :гласер,виктор рейнц , ажуса
започва да духа след като загрее около 60 гр
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Harmanli
Re: двигателя пука водните съединения
Колега дане би да не ти отчита правилно датчика за температурата,когато наливаш водата колко литра хваща данеби да не стига достатъчно вода до главата и затова да духа гарнитури,можеш ли да ми кажеш колко са ти шлаифали главата1,2,3път,и каква бе причината да смениш гарнитурата първия път
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: двигателя пука водните съединения
dimmit написа:водачите на главата мислиш ли че не са станали дълги след втория шлайф и главата не може да прилепне
И все пак си мисля,че има спукване в главата!
П.П Колега,ти изобщо виждал ли си цилиндрова глава?

-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: двигателя пука водните съединения
отговарям на колегата axeon
датчика см го сверявал с живачен термометър
Двигателят събра 6л защото е изолиран радиатора на парното
Главата е шлайфана:0,28 0,25 0,02 последния път беше просто проверка
Причината да сменя гарнитувата е че започна да пука маркучите
датчика см го сверявал с живачен термометър
Двигателят събра 6л защото е изолиран радиатора на парното
Главата е шлайфана:0,28 0,25 0,02 последния път беше просто проверка
Причината да сменя гарнитувата е че започна да пука маркучите
- PuShE_
- Мнения: 1350
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
- Автомобил: Passat 3b5
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: двигателя пука водните съединения
така,1-во провери маркуча за обезвъздушаване дали е запушен или пропката на радиятора кадето влиза маркуча,2-о провери дали отворите на гарнитурата съвпадат с отворите на главата
- BigTo
- Мнения: 576
- Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: двигателя пука водните съединения
И само като идея, дали си проверявал (чистил) водния радиатор, водната помпа да не е здала багажа, също е друга идея.
Re: двигателя пука водните съединения
Не знаеш ли как се проверява за крива или спукана глава - отваряш капачката на казанчето на водата, вадиш тънкия маркуч от казанчето и го удължаваш с една шлауха да тече отгоре в казанчето! Не гледаш само дали вади мехури водата, ами и струята която тече от него не трябва да прекъсва, може да е тънка или дебела, но не трябва да прекъсва! Прекъсва ли - спукана глава!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта