двигателя пука водните съединения

Техническа и сервизна информация за Passat
vladolini
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

двигателя пука водните съединения

Мнениеот vladolini » Съб 04 юли 2009 13:48


колеги помогнете със съвет какво да правя
смених 3 гарнитури за глава на 3 различни фирми
3 пъти шлайфах главата и я пробвах за пукнатина
2 пъти свалях блока и го пробвах за пукнатина
втория път шлайфах главата и блока
смених болтовете за глава с нови
стягам с определените килограми
и продължава да надува и винаги на 2 цилиндър
двигателят е модел 2Е ,1991г , 2.0 , GT , 8 клапана
помогнете със съвет
предварително благодаря




axeon
Мнения: 92
Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Harmanli

Re: двигателя пука водните съединения

Мнениеот axeon » Съб 04 юли 2009 18:34


Колега стягането на килограми може да те подведе ето првилния начин
стъпка1-40Nm
стъпка2-60Nm
стъпка3-90градуса на ключа
стъпка4-90градуса на ключа
Как точно са тествани блока и главата с термо надуване или п наякакъв друг начин,да не би колата да има проблем с охладителната система и затова да духа гарнитурите
От описанието което даваш няма причина да духа гарнитурите даи инфо за марката на гарниурите


Потребителски аватар
dimmit
Мнения: 47
Регистриран на: Пон 13 апр 2009 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Трън

Re: двигателя пука водните съединения

Мнениеот dimmit » Съб 04 юли 2009 20:45


водачите на главата мислиш ли че не са станали дълги след втория шлайф и главата не може да прилепне


vladolini
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: двигателя пука водните съединения

Мнениеот vladolini » Нед 05 юли 2009 7:44


стягам абсолютно по същия начин
има го в упътването на всяка гарнитура
проверката е чрез термонадуване
използувъл съм гарнитури :гласер,виктор рейнц , ажуса
започва да духа след като загрее около 60 гр


axeon
Мнения: 92
Регистриран на: Чет 21 май 2009 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Harmanli

Re: двигателя пука водните съединения

Мнениеот axeon » Нед 05 юли 2009 16:35


Колега дане би да не ти отчита правилно датчика за температурата,когато наливаш водата колко литра хваща данеби да не стига достатъчно вода до главата и затова да духа гарнитури,можеш ли да ми кажеш колко са ти шлаифали главата1,2,3път,и каква бе причината да смениш гарнитурата първия път


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: двигателя пука водните съединения

Мнениеот pas1.8mi » Пон 06 юли 2009 18:24


dimmit написа:водачите на главата мислиш ли че не са станали дълги след втория шлайф и главата не може да прилепне


И все пак си мисля,че има спукване в главата!

П.П Колега,ти изобщо виждал ли си цилиндрова глава? :screwy


vladolini
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: двигателя пука водните съединения

Мнениеот vladolini » Вто 07 юли 2009 7:42


отговарям на колегата axeon
датчика см го сверявал с живачен термометър
Двигателят събра 6л защото е изолиран радиатора на парното
Главата е шлайфана:0,28 0,25 0,02 последния път беше просто проверка
Причината да сменя гарнитувата е че започна да пука маркучите


Потребителски аватар
PuShE_
Мнения: 1350
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
Автомобил: Passat 3b5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: двигателя пука водните съединения

Мнениеот PuShE_ » Вто 07 юли 2009 12:00


така,1-во провери маркуча за обезвъздушаване дали е запушен или пропката на радиятора кадето влиза маркуча,2-о провери дали отворите на гарнитурата съвпадат с отворите на главата


Потребителски аватар
BigTo
Мнения: 576
Регистриран на: Пон 21 юли 2008 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Re: двигателя пука водните съединения

Мнениеот BigTo » Вто 07 юли 2009 14:53


И само като идея, дали си проверявал (чистил) водния радиатор, водната помпа да не е здала багажа, също е друга идея.


Потребителски аватар
i_pankov
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 03 ное 2008 13:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: двигателя пука водните съединения

Мнениеот i_pankov » Сря 08 юли 2009 11:53


Не знаеш ли как се проверява за крива или спукана глава - отваряш капачката на казанчето на водата, вадиш тънкия маркуч от казанчето и го удължаваш с една шлауха да тече отгоре в казанчето! Не гледаш само дали вади мехури водата, ами и струята която тече от него не трябва да прекъсва, може да е тънка или дебела, но не трябва да прекъсва! Прекъсва ли - спукана глава!!!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bahyr и 61 госта