Късо съединение при подаване на контакт ? B5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Muahaha
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 11 мар 2008 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Късо съединение при подаване на контакт ? B5

Мнениеот Muahaha » Нед 30 яну 2011 23:45


Здравейте,

както писах наскоро - купих си Passat B5 и вмомента го разучавам. Направи ми впечатление, че когато подавам контакт се чува преминаване на искра близо до двигателя и интересното е, че винаги ми нулира часовника на таблото, както и дневния пробег. Другото интересно е, че при всяко подаване на контакт климатика ми се включва независимо дали преди това съм го изключил. Имате ли идеи какво мога да направя по въпроса ?




Потребителски аватар
Svetlioman
Мнения: 308
Регистриран на: Сря 09 юни 2010 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Късо съединение при подаване на контакт ? B5

Мнениеот Svetlioman » Пон 31 яну 2011 7:44


здравеи за късото при палене бягаи на диагностика,а за климатроника споко и при мен е така не се коси


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Късо съединение при подаване на контакт ? B5

Мнениеот zfa159 » Пон 31 яну 2011 8:23


за климатроника е нормално,някои са си така заводски.Погледни дали се включва така,както си го изгасил - градуси,посока на въздушните потоци и т.н. или тръгва винаги на 22 градуса в режим Ауто или Econ .Ако е втория случай - проблем с кабела за паметта на контролера.
:beer


Потребителски аватар
pepi3196
Мнения: 364
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
Автомобил: T3 Karavel
Двигател: T3 1987
Местоположение: София

Re: Късо съединение при подаване на контакт ? B5

Мнениеот pepi3196 » Пон 31 яну 2011 10:58


На мен ми прилича на хлабава клема на акумулатор :idea:


Потребителски аватар
Muahaha
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 11 мар 2008 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Късо съединение при подаване на контакт ? B5

Мнениеот Muahaha » Пон 31 яну 2011 11:08


Не е от клемата, проверих я. От друго място идва прескачането на искра, но не мога да видя къде е, пробвах и на тъмно - нищо не се вижда. Замислих се и над варианта, да щрака някое реле, но защо ми се нулира таблото тогава ? Явно има някакъв проблем


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Късо съединение при подаване на контакт ? B5

Мнениеот smash22 » Пон 31 яну 2011 12:04


То като дадеш на контакт е нормално да се чуе нещо като искра ,не че е искрам, а е някво реле май до колкото си го обяснявам ,а за климатроника и с мен е същото не се притеснявай винаги си започва както си е настроен фабрично ,а не както ти си го оставил. Успех колега :)


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: Късо съединение при подаване на контакт ? B5

Мнениеот Namesata » Пон 31 яну 2011 12:25


И на мен на Б3 понякога като дам на контакт ми се нулира километража или като върти стартера.Акумолатора е нов.


Потребителски аватар
pepi3196
Мнения: 364
Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
Автомобил: T3 Karavel
Двигател: T3 1987
Местоположение: София

Re: Късо съединение при подаване на контакт ? B5

Мнениеот pepi3196 » Пон 31 яну 2011 13:46


Задасе нулира часовника значи някъде има кофти връзка разгледаи кабели на стартер и таблото с бушоните.
ПП Сещам се за масата купе-мотор и същата от акумулатора към купето :beer


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: Късо съединение при подаване на контакт ? B5

Мнениеот vladovelin » Пон 31 яну 2011 16:10


При мен се нулираше часовника, когато бях със стария петгодишен акумулатор. Понякога при палене, завърташе по-трудно и тогава часовника си губи настройките. Купих нов акумулатор и часовника нито венъж не е правил така, без да съм пипал нищо по него.Мисля,че причината е ниско напрежение при запалване.

Колега,
можеш ли да замериш каква е консумацията на ток от акумулатора в момента на подаване на контакт с ключа??
Консумация, която я чуваш и напрежението кляка толкова, че часовника си губи ума трябва да е доста голяма.


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Късо съединение при подаване на контакт ? B5

Мнениеот Гергин » Пон 31 яну 2011 18:21


При мен се получаваше нулирането също при слаб акумулатор.
Смених го и се оправи.


Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Късо съединение при подаване на контакт ? B5

Мнениеот vasilb » Пон 31 яну 2011 18:43


И при мен преди старият акумулатор да издъхне окончателно при палене часовникът се нулираше! :bishop Провери с волтметър колко волта е когато върти стартера - ако е под 10 - лошо! Пробвай да го дозаредиш, но едва ли ще има ефект повече от ден-два! :)


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Късо съединение при подаване на контакт ? B5

Мнениеот drago_tr » Пон 31 яну 2011 19:26


Извинявам се че се вмъквам в темата на колегата но искам и аз да попитам нещо относно тоците по колата...Искам да измеря какъв ток ми консумира колата, като и включа всички консуматори.Как и с какъв уред се мери. Генератора ми е 120А и искам да видя какъв товар понася.Искам сега да го направя, зимата, когато ми се включват и подгревните свещи на антифриза и на двигателя.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Късо съединение при подаване на контакт ? B5

Мнениеот velinsl » Пон 31 яну 2011 22:24


drago_tr написа:Извинявам се че се вмъквам в темата на колегата но искам и аз да попитам нещо относно тоците по колата...Искам да измеря какъв ток ми консумира колата, като и включа всички консуматори.Как и с какъв уред се мери. Генератора ми е 120А и искам да видя какъв товар понася.Искам сега да го направя, зимата, когато ми се включват и подгревните свещи на антифриза и на двигателя.

Климатроника има подобни функции, поне за компресора може да се разбере.


Потребителски аватар
Muahaha
Мнения: 14
Регистриран на: Вто 11 мар 2008 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Късо съединение при подаване на контакт ? B5

Мнениеот Muahaha » Пон 31 яну 2011 23:34


Колеги, мога ли да прецакам стартера, след като ми е слаб акомулатора ?


Потребителски аватар
plkochev
Мнения: 203
Регистриран на: Вто 18 ное 2008 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Късо съединение при подаване на контакт ? B5

Мнениеот plkochev » Пон 31 яну 2011 23:52


Провери си масата от акумулатора където се вързва за купето. Стартер не можеш да прецакаш със слаб акумулатор само ще дойде момент когато ще върти, а няма да запали, защото неможе да вдигне определени обороти.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 37 госта