Абе малко са колите с работещ катализатор.

Просто пунктовете за ГТП дето може да минеш без ядове са много за щастие. Някой имат специална изправна кола която направо минава вместо твоята.
Иначе изискванията са много тъпи, защото изискват катализатор за всеки инжекцион, а има инжекциони които са фабрично *без* катализатор (макар и малко). Моят пасат е точно такъв екзотичен експонат... На теория не би следвало да се изисква нещо от кола която дори нова не е имала такива възможности.
Не е чак 1000 лева, към 600 е. Но си е доста де. Ако затегнат режима ще търсим на старо, или ще се обединяваме по 2-ма 3-ма да си купим един оборотен (за преглед само).
Ако наистина е задръстен, двигателя хаби полезна мощност да изпомпва газовете през него, влошава се и изхвърлянето на изгорелите газове от цилиндрите, т.е. качествата на горивната смес.