Филтър за въздуха в купето
Филтър за въздуха в купето
Имах намерение да сменя този филтър-почти три години карам този Пасат RP-89г.Махнах пластмасовата кора с трите щипки,под която се намира и ЕКУ-то.Оказа се ,че въздухът влиза в купето през една пластмасова решетка с размери 15/10 см. и под нея се вижда перката на вентилатора и никакви следи от филтър.В един магазин ми показаха въпросния филтър,но той е с доста по-големи размери-около20/15 см. и няма как да влезе там.Въпросът ми е дали има серии от този модел без фабричен филтър.
Има без филтри дори от по-новите модели. Моя голф е 93 и пак е с решетка вместо филтър. И аз като тебе щях да го сменям и добре че не купих нещо а отворих най-напред да видя за какво става въпрос и .....
само решетка. Поизчистих около нея и я затворих. После се оказа че много хора са така, някъде във форума го коментирахме това нещо. Даже някои колеги разказваха за различни приспособления които си слагат за да е като с филтър ... ама пак няма да е като с него де. Иначе карай и не се притеснявай. От време на време отваряй кората за да почистиш листа и други мизерии дето се събират там и това е.

- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
psstv18rp написа:... слагаш го отгоре и отстрани го овръзваш с тел...
Е чак пък с тел!!! Може да ползваш и изолирбанд а и малко WD-40 може да му пръснеш за дезинфекция...



Ако отидеш ето тук:
http://forum.vwclub.bg/search.php
и напишеш "филтър + купето" ще се радваш да прочетеш много неща по въпроса

Взимаш от жената чарпогащник ама от тези 3/4 и го слагаш на два ката и работата заспива
Аз съм така и още куп други колеги от форума-много съм доволен
Гледай да не те барне булката само какво правиш с чарпогащниците и че ще има свада като при мене
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%F3%EF%E5


Гледай да не те барне булката само какво правиш с чарпогащниците и че ще има свада като при мене

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%F3%EF%E5
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
На баща ми колата беше дошла от Германия с издут филтър, а новите са плоски. Рещението беше нова рамка за филтъра. Предполагам че и на тези модели без филтри, вместо въпросната рамка има такива решетки. Така че проверете от познат с филтър дали става рамката на филтъра и си я купете само нея. Има я. Не е да се сменява цялата кошница.
Късмет!
Късмет!
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
psstv18rp написа:Купуваш лист вата за абсорбатор (продава се там където продават торбички за прахосмукачки), изрязваш подходящо парче по-голямо от мрежичката, слагаш го отгоре и отстрани го овръзваш с тел. Може и на 2 слоя да е. Сменяш на няколко месеца.
Ей това е мой патент

Айде - като ще патентоваме и аз да добава нещо към разработката "вата за абсорбатор" - ако вземеш от оная с активен въглен може и да не ти мирише (е, не е много сигурно все пак, ама гаранция - ще дишаш активно-въгленово филтриран въздух
).
Ако го правиш обаче непременно опаковай във филтърната хартия, която по принцип се продава на същото място щото се рони от въглена.

Ако го правиш обаче непременно опаковай във филтърната хартия, която по принцип се продава на същото място щото се рони от въглена.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
psstv18rp написа:Еее, не знам чии патент е, аз го видях някъде в руските сайтове още преди 4-5 години.![]()
Според мен с тел е по-лесно (мека, медна или алуминиева разбира се). Тиксото от жегите може да изпусне, а и мястото е неудобно за намотаване на тиксо (аз там и сирена за аларма имам).
Аз използвам корпуса на оргиналния филтър, който обличам с ватата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта