



Та мисълта ми е че не винаги скъпото е по-добро

dpp написа:Ами MITKO, ако си взел документ, когато си си я купил, направо с нея и колата в магазина.
Аз си смених моята това лято с помпа на HEPU, не знам дали е била оригинална, но съм се разбрал с хората от които обиктовенно си вземам части, че ако стане проблем(в рамките на половин г.) ще искам смяна.
MITKO_DVD написа:dpp написа:Ами MITKO, ако си взел документ, когато си си я купил, направо с нея и колата в магазина.
Аз си смених моята това лято с помпа на HEPU, не знам дали е била оригинална, но съм се разбрал с хората от които обиктовенно си вземам части, че ако стане проблем(в рамките на половин г.) ще искам смяна.
Еми колега кво да ти кажа,продавача ми е приятел вика братле доне си я ще я пратя в офиса и ако я признаят ще ти върна парите,ама ако не ше лапам дългия
trunner написа: . . . Смених си въздушния филтър с такъв от тях - е колата не върви както си вървеше! Правете си сметка щом за въздушния филтър е така, за другите работи как ще е?!?
Emo написа:trunner написа: . . . Смених си въздушния филтър с такъв от тях - е колата не върви както си вървеше! Правете си сметка щом за въздушния филтър е така, за другите работи как ще е?!?
Не че взимам страна (защитавам Ауто+), ама смяната на въздушния филтър с какъвто и да е нов (менте или не) естествено 'ше доведе до промяна във вървежа. Така че промяната във вървежа не е индикатор, че филтъра е клапав.
trunner написа:Не съм много съгласен! Едно е да не окаже влияние на бензинов мотор без турбо, а съвсем друго е на ТДИ!!! И как само от смяна на филтър ще се попрецака?!? При поставяне на стария всичко си идва на мястото!
trunner написа:Не съм пробвал, но и нямам намерение! Значи според теб, няма значение какъв е филтъра ако всичко по мотора е ОК, така ли?
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта