Та мисълта ми е че не винаги скъпото е по-добро
Пасат Б4 2Е-Части менте
- MITKO_DVD
- Мнения: 6384
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
Пасат Б4 2Е-Части менте
Колеги колеги кво да ви разправям ,нали се гледаме да земем най-доброто за колиците си кат ги глезим по този начин.Та преди няма и 10к км.имах един шум майстора ми вика водна помпа,ок отивам и купувам от Ауто+ немска КолбенШмиц и сичко е ток до оня ден качвам да прегледам че нещо се разтропа и кво да вида помпата тече
,на тези километри,бах мама му направо немам думи ,кво да праа незнам
Та мисълта ми е че не винаги скъпото е по-добро
Та мисълта ми е че не винаги скъпото е по-добро
Последна промяна от MITKO_DVD на Сря 17 окт 2012 9:04, променено общо 1 път.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Оффффф аман от ментета. Тез продавачи явно почнаха да печатат кутии на ивестни марки и да слагат вътре части "тюркмале гаражларъ" че да имат голяма печалба гадовете, а на кой му пука че техните "качествени" части може да ти съсипят и колицата и здравето.

Последна промяна от znainainai на Пон 05 мар 2007 23:05, променено общо 1 път.
- MITKO_DVD
- Мнения: 6384
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: София/Монтана
- Контакти:
dpp написа:Ами MITKO, ако си взел документ, когато си си я купил, направо с нея и колата в магазина.
Аз си смених моята това лято с помпа на HEPU, не знам дали е била оригинална, но съм се разбрал с хората от които обиктовенно си вземам части, че ако стане проблем(в рамките на половин г.) ще искам смяна.
Еми колега кво да ти кажа,продавача ми е приятел вика братле доне си я ще я пратя в офиса и ако я признаят ще ти върна парите,ама ако не ше лапам дългия
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
MITKO_DVD написа:dpp написа:Ами MITKO, ако си взел документ, когато си си я купил, направо с нея и колата в магазина.
Аз си смених моята това лято с помпа на HEPU, не знам дали е била оригинална, но съм се разбрал с хората от които обиктовенно си вземам части, че ако стане проблем(в рамките на половин г.) ще искам смяна.
Еми колега кво да ти кажа,продавача ми е приятел вика братле доне си я ще я пратя в офиса и ако я признаят ще ти върна парите,ама ако не ше лапам дългия
Ами какво да ти кажа. Аз бих отишъл заедно с твоя човек в офиса(сигурно е в София) и ще им обясня, че съм постоянен клиент(предполагам, че е така) и до този момент не съм имал проблем с части закупени от тях. Така че очаквам подобаващо отношение от тях, под което се разбира осигуряване на нова, гарантирана част или парите. Ако решат да се "усукват" им обясни, че имаш възможност да им осигуриш хубава антиреклама(ти си знаеш как) и че ще отнесеш въпроса и до комисията за защита на потребителите, а може и да им споменеш, че можеш да насочиш вниманието на данъчните органи към фирмата им. Смятам, че последното няма да се наложи да го казваш, но честно казано има ефект(правил съм го за дреха, закупена от базар в НДК).
Добре е да вземеш някой приятел със себе си, за морална подкрепа и за свидетел. Аз бих дошъл, ако пожелаеш.
Успех.
trunner написа: . . . Смених си въздушния филтър с такъв от тях - е колата не върви както си вървеше! Правете си сметка щом за въздушния филтър е така, за другите работи как ще е?!?
Не че взимам страна (защитавам Ауто+), ама смяната на въздушния филтър с какъвто и да е нов (менте или не) естествено 'ше доведе до промяна във вървежа. Така че промяната във вървежа не е индикатор, че филтъра е клапав.
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
Emo написа:trunner написа: . . . Смених си въздушния филтър с такъв от тях - е колата не върви както си вървеше! Правете си сметка щом за въздушния филтър е така, за другите работи как ще е?!?
Не че взимам страна (защитавам Ауто+), ама смяната на въздушния филтър с какъвто и да е нов (менте или не) естествено 'ше доведе до промяна във вървежа. Така че промяната във вървежа не е индикатор, че филтъра е клапав.
Не съм много съгласен! Едно е да не окаже влияние на бензинов мотор без турбо, а съвсем друго е на ТДИ!!! И как само от смяна на филтър ще се попрецака?!? При поставяне на стария всичко си идва на мястото!
trunner написа:Не съм много съгласен! Едно е да не окаже влияние на бензинов мотор без турбо, а съвсем друго е на ТДИ!!! И как само от смяна на филтър ще се попрецака?!? При поставяне на стария всичко си идва на мястото!
'Ми променя хидравличното съпротивление на тракта, от там 'дето постъпва атмносферния въздух до там 'дето влиза в мотора. Това няма никакво отношение към вида на мотора системи за пълнене и прочее. Управлението на двигателя мери дебит и температура на постъпващия въздух и елиминира влиянието на динамично променящото се хидравлично съпротивление на филтъра (филтъра непрекъснато се замърсява и съпротивлението му расте), когато това смущение е в определени граници и когато управлението бачка читаво.
А без филтър пробвал ли си как е.
Много бързо си промени поста, но както и да е.
Това е за предишната ти версия на поста:
Разбира се, че има разлика във филтрите, 10-15 кинта в Ауто+ и този в Порше БГ (за колко не знам) положително са различни. Просто този филтър от Ауто+, както и за всички други алтернативни филтри в този ценови диапазон, производителят е сметнал за достатъчно да спази изисквания като монтажни размери и външен вид, това е. Ти къде прочете, че ВАГ препоръчва този филтър, който си купил от Ауто+ за твоя автомобил.
Колега, караш ме да се отричам от думи, които не съм казал. Къде точно видя в предишния ми пост, че няма значение какъв е филтъра стига мотора да е 'ОК'. Естествено, че има значение какъв е филтъра, ако нямаше, то нямаше и да ги сменяме, щото то какво точно му се разваля/променя на въздушния филтър, спира да чисти ли - не! Променя му се съпротивлението, което води до намаляване на пропускливостта. . . оттук насетне е дълга работа, зачекнахме тема дето не е за тук.
Успех.
Това е за предишната ти версия на поста:
Разбира се, че има разлика във филтрите, 10-15 кинта в Ауто+ и този в Порше БГ (за колко не знам) положително са различни. Просто този филтър от Ауто+, както и за всички други алтернативни филтри в този ценови диапазон, производителят е сметнал за достатъчно да спази изисквания като монтажни размери и външен вид, това е. Ти къде прочете, че ВАГ препоръчва този филтър, който си купил от Ауто+ за твоя автомобил.
trunner написа:Не съм пробвал, но и нямам намерение! Значи според теб, няма значение какъв е филтъра ако всичко по мотора е ОК, така ли?
Колега, караш ме да се отричам от думи, които не съм казал. Къде точно видя в предишния ми пост, че няма значение какъв е филтъра стига мотора да е 'ОК'. Естествено, че има значение какъв е филтъра, ако нямаше, то нямаше и да ги сменяме, щото то какво точно му се разваля/променя на въздушния филтър, спира да чисти ли - не! Променя му се съпротивлението, което води до намаляване на пропускливостта. . . оттук насетне е дълга работа, зачекнахме тема дето не е за тук.
Успех.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Mufkata86 и 95 госта

