странно изпукване отпред при завои или рязко спиране.
странно изпукване отпред при завои или рязко спиране.
Като завие пълен ляв или десен и при рязко спиране се чува някакво мноо гадно изпукване отпред от дясно. маншон ли е какво трябва да е това изпукване ?
- megalodon
- Мнения: 883
- Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: странно изпукване отпред при завои или рязко спиране.
yuurgen написа:...маншон ли е какво трябва да е това изпукване ?
Маншона най-много да се е скъсал и ако се е може да се е прецакало карето. Най-добре вдигни на крик и виж. Може и шарнирите да са ти разбити. Мойте така чукаха на дупки и ги смених. При теб по-вероятно да е карето. А като подаваш газ пука ли ти ...?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
При мен имаше подобно изпукване в дясно от разбита кормилна рейка и на Пасат-а и на Фиат-а.Случва се и от разбит накрайник на рейката също.Ако е шарнир при рязко подаване на газ и връщане изпуква както и на дупки и т.н.
По принцип може да се появи подобен резултат от скъсан тампон на носача но би трябвало да се проявява и при тръгване.
Каре надали но лесно можеш да провериш - завии пълен ляв или десен (най-добре и двете едно след друго) и както е завила колата тръгни да се движиш - ако започне да щрака или да пука постоянно - каре.
Успех!
По принцип може да се появи подобен резултат от скъсан тампон на носача но би трябвало да се проявява и при тръгване.
Каре надали но лесно можеш да провериш - завии пълен ляв или десен (най-добре и двете едно след друго) и както е завила колата тръгни да се движиш - ако започне да щрака или да пука постоянно - каре.
Успех!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако имаш познат с канал и не ти се ходи в сервиз можеш да опиташ най-лесно следното - хващаш с ръка кормилния накрайник и с повечко сила го мърдаш нагоре-надолу и наляво-надясно.Ако хлопа гледаш къде точно хлопа - дали отпред откъм колелото или отзад откъм рейката и това определя кое е разбито.Ако не хлопа наникъде е най-добрия вариант и проблема е някъде другаде.
Успех!
Успех!
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Brani VW QUANTUM
- Мнения: 109
- Регистриран на: Вто 10 окт 2006 13:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта