пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата

Мнениеот basata-user » Чет 10 окт 2013 17:00


здравейте колеги да споделя моя проблем с пасат б3 1.8 моно :neutral
преди 3 месеца на пасата беше подменен блока и беше направена пълна ревизия на главата но без да се снима :neutral разхода на охладителна течност беше в порядъка на 1л-400-500км без видими течове и днес се наложи да я сваля :neutral три от челата на буталата бяха измити както и техните изпускателни отвори в главата :neutral дилемата сега е нова глава или да ходя да я снимам тази :neutral имали вероятност проблема да не е в главата а примерно в спукани мембрани на изпарителя :neutral




phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата

Мнениеот phantom_ » Чет 10 окт 2013 17:26


Щом си имал съмнения за изпарителя защо не смени първо мембраните?Да може от пукната мембрана да вкарва антифриз в колекторите но ако е така ще е и на четирите цилиндъра.Прави ли шлайф на главата преди да я монтираш на тоя блок?Какъв проблем правеше преди че и смени блока?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата

Мнениеот zfa159 » Чет 10 окт 2013 17:45


Ако вкарва антифриз в газта (единствения начин той да стигне до колектора по този път), прави и обратното и надува системата. Принципно газта при мембраната е с по-високо налягане от антифриза (6-8 атмосфери спрямо под 1 на антифриза при загряла кола) и 99% от случаите набива газ в антифриза, а не обратното, при което колата прегрява, не работи нормално и си изхвърля антифриза (заради повишеното налягане в системата, спира циркулацията, мотора прегрява, налягането се вдига и през капачката изхвърля всичко. Ако не работи клапана на изпарителя, тогава газта постепенно изфирясва от серпентината на изпарителя, при което тогава вече може да се напълни там с антифриз и като запалиш,той да отиде в двигателя..ама пак щеше да има и елемента с надуването на системата.
Такава глава да се сцепи никак не е лесна работа и досега съм видял само една сцепена...съмнявам се проблема да е в главата.
Щом си сменял блок,е било чудесна възможност да изшлайфаш челата и на блока и на главата,защото блока с времето също се криви,макар и минимално.Ако си шлайфал главата и си сложил читава г-ра и блока ти е изправен, нямаш проблеми там.
Колегата над мен е прав, ако вкарва антифриза през колектора, щеше да измие и 4-те бутала, не само 3 от тях :)


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата

Мнениеот basata-user » Чет 10 окт 2013 19:18


утре ще взема нова глава и гарнитура и я монтирам няма смисъл да надувам старата глава явно си е изпяла песента но е интересно как ще е спукана на 3 цилиндъра :neutral
пс.преди ревизията колата дълго време се караше с чезнеща вода надуващи се маркучи :neutral след ревизията пак започна да надува смених капачката че беше спекъл клапана смених спуканите мембрани на изпарителя и явно от толкова много прегрявания главата е леш :neutral

Последна промяна от basata-user на Чет 10 окт 2013 19:24, променено общо 1 път.


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата

Мнениеот phantom_ » Чет 10 окт 2013 19:21


Не е нужно да е спукана може и крива да е.Не писа дали си я шлайфал преди това.


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата

Мнениеот basata-user » Чет 10 окт 2013 19:26


шлайфана е сменени са водачи припаснати са клапани и са сменени гумички :neutral


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата

Мнениеот phantom_ » Чет 10 окт 2013 19:27


Еми лоша работа тогава!По добре я смени.


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата

Мнениеот basata-user » Чет 10 окт 2013 19:45


има вероятност да е крива само за да вкарва вода и в 3-те цилиндъра :neutral намерил сам не оборудвана глава напълно ревизирана от колега в форума и мисля да я взема и да не се занимавам с моята :smile


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата

Мнениеот Iezekil » Чет 10 окт 2013 22:51


Би тябвало като я свалиш да си проличи от къде е влизало.Щото как да е крива от преди това след като е шшлайфана?Аз би хобърнал внимание на думите на колегата зфаи не бих бързал с плащането на главата,да не излезе блока крив.Задължително го замерете.


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата

Мнениеот basata-user » Съб 12 окт 2013 20:41


днес взех нова глава ревизирана от колега в форума минах я на шлайф и като тракнах блока с камъка какво да видя крив като дунавски вълни :neutral половин час жулене с камъка и блока се изравни и я събрахме но като я запалихме на място вдигна почти до 100 градуса като я загасих перката веднага тръгна да върти :neutral направих и едно кръгче оставих я на място да поработи и пак вдигна към 96-97 градуса изгасих я и чак тогава пусна перката дайте съвет какво да я правя :neutral


bayspiro
Мнения: 907
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата

Мнениеот bayspiro » Съб 12 окт 2013 20:50


basata-user написа:днес взех нова глава ревизирана от колега в форума минах я на шлайф и като тракнах блока с камъка какво да видя крив като дунавски вълни :neutral половин час жулене с камъка и блока се изравни и я събрахме но като я запалихме на място вдигна почти до 100 градуса като я загасих перката веднага тръгна да върти :neutral направих и едно кръгче оставих я на място да поработи и пак вдигна към 96-97 градуса изгасих я и чак тогава пусна перката дайте съвет какво да я правя :neutral


И к'во мислиш,че си направил? :screwy


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата

Мнениеот Iezekil » Съб 12 окт 2013 21:01


Обезвъждушавай.


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата

Мнениеот rudoni » Нед 13 окт 2013 20:07


А знаеш ли на колко градуса работи твоя мотор ?Ако не е направено обезвъздушаване - направи го качествено!А правилно ли извъртяхте болтовете?А и по законите на Мърфи да са се натрупали и изведнъж появили се и други проблеми?! Я ревизирай всичко и тогава пиши резултата!


Потребителски аватар
orbital
Мнения: 213
Регистриран на: Чет 06 май 2010 18:07
Автомобил: PASSAT B4
Двигател: 1Z 1996
Местоположение: Варна

Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата

Мнениеот orbital » Нед 13 окт 2013 21:18


Колега , половин час жулене с камъка и си мислиш че не си му доеб_л майката на блока ли ? Аз се занимавам с такива работи и от опит мога да ти кажа че нищо добро не си направил.


bayspiro
Мнения: 907
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата

Мнениеот bayspiro » Нед 13 окт 2013 21:32


orbital написа:Колега , половин час жулене с камъка и си мислиш че не си му доеб_л майката на блока ли ? Аз се занимавам с такива работи и от опит мога да ти кажа че нищо добро не си направил.

bayspiro написа:
basata-user написа:днес взех нова глава ревизирана от колега в форума минах я на шлайф и като тракнах блока с камъка какво да видя крив като дунавски вълни :neutral половин час жулене с камъка и блока се изравни и я събрахме но като я запалихме на място вдигна почти до 100 градуса като я загасих перката веднага тръгна да върти :neutral направих и едно кръгче оставих я на място да поработи и пак вдигна към 96-97 градуса изгасих я и чак тогава пусна перката дайте съвет какво да я правя :neutral


И к'во мислиш,че си направил? :screwy
:th_up :screwy
Художествена самодейност :mhihi



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: diwaka, MapTo_D и 72 госта