преди 3 месеца на пасата беше подменен блока и беше направена пълна ревизия на главата но без да се снима
пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата
здравейте колеги да споделя моя проблем с пасат б3 1.8 моно
преди 3 месеца на пасата беше подменен блока и беше направена пълна ревизия на главата но без да се снима
разхода на охладителна течност беше в порядъка на 1л-400-500км без видими течове и днес се наложи да я сваля
три от челата на буталата бяха измити както и техните изпускателни отвори в главата
дилемата сега е нова глава или да ходя да я снимам тази
имали вероятност проблема да не е в главата а примерно в спукани мембрани на изпарителя 
преди 3 месеца на пасата беше подменен блока и беше направена пълна ревизия на главата но без да се снима
-
phantom_
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата
Щом си имал съмнения за изпарителя защо не смени първо мембраните?Да може от пукната мембрана да вкарва антифриз в колекторите но ако е така ще е и на четирите цилиндъра.Прави ли шлайф на главата преди да я монтираш на тоя блок?Какъв проблем правеше преди че и смени блока?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата
Ако вкарва антифриз в газта (единствения начин той да стигне до колектора по този път), прави и обратното и надува системата. Принципно газта при мембраната е с по-високо налягане от антифриза (6-8 атмосфери спрямо под 1 на антифриза при загряла кола) и 99% от случаите набива газ в антифриза, а не обратното, при което колата прегрява, не работи нормално и си изхвърля антифриза (заради повишеното налягане в системата, спира циркулацията, мотора прегрява, налягането се вдига и през капачката изхвърля всичко. Ако не работи клапана на изпарителя, тогава газта постепенно изфирясва от серпентината на изпарителя, при което тогава вече може да се напълни там с антифриз и като запалиш,той да отиде в двигателя..ама пак щеше да има и елемента с надуването на системата.
Такава глава да се сцепи никак не е лесна работа и досега съм видял само една сцепена...съмнявам се проблема да е в главата.
Щом си сменял блок,е било чудесна възможност да изшлайфаш челата и на блока и на главата,защото блока с времето също се криви,макар и минимално.Ако си шлайфал главата и си сложил читава г-ра и блока ти е изправен, нямаш проблеми там.
Колегата над мен е прав, ако вкарва антифриза през колектора, щеше да измие и 4-те бутала, не само 3 от тях :)
Такава глава да се сцепи никак не е лесна работа и досега съм видял само една сцепена...съмнявам се проблема да е в главата.
Щом си сменял блок,е било чудесна възможност да изшлайфаш челата и на блока и на главата,защото блока с времето също се криви,макар и минимално.Ако си шлайфал главата и си сложил читава г-ра и блока ти е изправен, нямаш проблеми там.
Колегата над мен е прав, ако вкарва антифриза през колектора, щеше да измие и 4-те бутала, не само 3 от тях :)
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата
утре ще взема нова глава и гарнитура и я монтирам няма смисъл да надувам старата глава явно си е изпяла песента но е интересно как ще е спукана на 3 цилиндъра 
пс.преди ревизията колата дълго време се караше с чезнеща вода надуващи се маркучи
след ревизията пак започна да надува смених капачката че беше спекъл клапана смених спуканите мембрани на изпарителя и явно от толкова много прегрявания главата е леш 
пс.преди ревизията колата дълго време се караше с чезнеща вода надуващи се маркучи
Последна промяна от basata-user на Чет 10 окт 2013 19:24, променено общо 1 път.
-
phantom_
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата
Не е нужно да е спукана може и крива да е.Не писа дали си я шлайфал преди това.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата
шлайфана е сменени са водачи припаснати са клапани и са сменени гумички 
-
phantom_
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата
Еми лоша работа тогава!По добре я смени.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата
има вероятност да е крива само за да вкарва вода и в 3-те цилиндъра
намерил сам не оборудвана глава напълно ревизирана от колега в форума и мисля да я взема и да не се занимавам с моята 
- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата
Би тябвало като я свалиш да си проличи от къде е влизало.Щото как да е крива от преди това след като е шшлайфана?Аз би хобърнал внимание на думите на колегата зфаи не бих бързал с плащането на главата,да не излезе блока крив.Задължително го замерете.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата
днес взех нова глава ревизирана от колега в форума минах я на шлайф и като тракнах блока с камъка какво да видя крив като дунавски вълни
половин час жулене с камъка и блока се изравни и я събрахме но като я запалихме на място вдигна почти до 100 градуса като я загасих перката веднага тръгна да върти
направих и едно кръгче оставих я на място да поработи и пак вдигна към 96-97 градуса изгасих я и чак тогава пусна перката дайте съвет какво да я правя 
-
bayspiro
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата
basata-user написа:днес взех нова глава ревизирана от колега в форума минах я на шлайф и като тракнах блока с камъка какво да видя крив като дунавски вълниполовин час жулене с камъка и блока се изравни и я събрахме но като я запалихме на място вдигна почти до 100 градуса като я загасих перката веднага тръгна да върти
направих и едно кръгче оставих я на място да поработи и пак вдигна към 96-97 градуса изгасих я и чак тогава пусна перката дайте съвет какво да я правя
И к'во мислиш,че си направил?

- Iezekil
- Мнения: 6186
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата
Обезвъждушавай.
Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата
А знаеш ли на колко градуса работи твоя мотор ?Ако не е направено обезвъздушаване - направи го качествено!А правилно ли извъртяхте болтовете?А и по законите на Мърфи да са се натрупали и изведнъж появили се и други проблеми?! Я ревизирай всичко и тогава пиши резултата!
- orbital
- Мнения: 213
- Регистриран на: Чет 06 май 2010 18:07
- Автомобил: PASSAT B4
- Двигател: 1Z 1996
- Местоположение: Варна
Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата
Колега , половин час жулене с камъка и си мислиш че не си му доеб_л майката на блока ли ? Аз се занимавам с такива работи и от опит мога да ти кажа че нищо добро не си направил.
-
bayspiro
- Мнения: 907
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: пасат б3 1.8 моно измити чела на буталата
orbital написа:Колега , половин час жулене с камъка и си мислиш че не си му доеб_л майката на блока ли ? Аз се занимавам с такива работи и от опит мога да ти кажа че нищо добро не си направил.
bayspiro написа:basata-user написа:днес взех нова глава ревизирана от колега в форума минах я на шлайф и като тракнах блока с камъка какво да видя крив като дунавски вълниполовин час жулене с камъка и блока се изравни и я събрахме но като я запалихме на място вдигна почти до 100 градуса като я загасих перката веднага тръгна да върти
направих и едно кръгче оставих я на място да поработи и пак вдигна към 96-97 градуса изгасих я и чак тогава пусна перката дайте съвет какво да я правя
И к'во мислиш,че си направил?

Художествена самодейност

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта