Здравейте, набедих колата, че от време на време ми прекъсва. По тази причина в събота реших да зачистя свещите, защото вече две години ги карам и не съм ги чистил. Очаквах да имат нагар, защото преди да сменя гумичките на клапаните ми харчеше масло по 0.5л/1000 км. След смяната този проблем изчезна (поне за сега). Очакването за натрупан нагар се оправда, но ми направи впечатление, че на първи и втори цилиндър свещите са с черен нагар, на трети леко сив, а на четвърти с бял. Това значи, че четирите цилиндъра не са работили еднакво. Някой има ли идея защо може да се получава така?
Казаха ми за някакви вакумни тръбички (не ги знам къде се намират), че е възможно да са напукани т.е. да са станали за смяна. Колата е с двигател RP 1,8Mi.
Благодаря предварително.



От време на време май ми прекъсва двигатела!
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
passi1 написа:vit_autosofia написа:щом на четвърти цилиндър ти е бяла свеща,провери маркуча който от сервото на спирачките влиза в смукателния колектор.
Извинявам се за отнесения въпрос, но как изглежда този маркуч?
Просто не се сещам, а и не съм го търсил до сега.
Той каква връзка има с горенето?
- Той е само един излиза най-отдясно на смук.колектор и влиза в блока на сервото. От него сервото взима вакуум за да работи. Ако е разхлабен или напукан дърпа въздух и влошава раб.на двиг. а понеже излиза от колектора най близо до 4-ти цилиндър може да се отразява най вече на неговата работа. Аз поне така си го обяснявам и може това да има предвид vit_autosofia.
Теодор написа:passi1 написа:vit_autosofia написа:щом на четвърти цилиндър ти е бяла свеща,провери маркуча който от сервото на спирачките влиза в смукателния колектор.
Извинявам се за отнесения въпрос, но как изглежда този маркуч?
Просто не се сещам, а и не съм го търсил до сега.
Той каква връзка има с горенето?Той е само един излиза най-отдясно на смук.колектор и влиза в блока на сервото. От него сервото взима вакуум за да работи. Ако е разхлабен или напукан дърпа въздух и влошава раб.на двиг. а понеже излиза от колектора най близо до 4-ти цилиндър може да се отразява най вече на неговата работа. Аз поне така си го обяснявам и може това да има предвид vit_autosofia.
Ако това е причината, то този маркуч се е отразил частично и на работата на трети цилиндър. Той беше с леко сива свещ. А защо това не влияе върху работата на другите два цилиндъра?
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Теодор написа:passi1 написа:vit_autosofia написа:щом на четвърти цилиндър ти е бяла свеща,провери маркуча който от сервото на спирачките влиза в смукателния колектор.
Извинявам се за отнесения въпрос, но как изглежда този маркуч?
Просто не се сещам, а и не съм го търсил до сега.
Той каква връзка има с горенето?Той е само един излиза най-отдясно на смук.колектор и влиза в блока на сервото. От него сервото взима вакуум за да работи. Ако е разхлабен или напукан дърпа въздух и влошава раб.на двиг. а понеже излиза от колектора най близо до 4-ти цилиндър може да се отразява най вече на неговата работа. Аз поне така си го обяснявам и може това да има предвид vit_autosofia.


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта