От време на време май ми прекъсва двигатела!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

От време на време май ми прекъсва двигатела!

Мнениеот passi1 » Пон 19 ное 2007 11:51


Здравейте, набедих колата, че от време на време ми прекъсва. По тази причина в събота реших да зачистя свещите, защото вече две години ги карам и не съм ги чистил. Очаквах да имат нагар, защото преди да сменя гумичките на клапаните ми харчеше масло по 0.5л/1000 км. След смяната този проблем изчезна (поне за сега). Очакването за натрупан нагар се оправда, но ми направи впечатление, че на първи и втори цилиндър свещите са с черен нагар, на трети леко сив, а на четвърти с бял. Това значи, че четирите цилиндъра не са работили еднакво. Някой има ли идея защо може да се получава така?
Казаха ми за някакви вакумни тръбички (не ги знам къде се намират), че е възможно да са напукани т.е. да са станали за смяна. Колата е с двигател RP 1,8Mi.
Благодаря предварително.




rachev
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот rachev » Пон 19 ное 2007 18:13


провери кабелите на свещите


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passi1 » Вто 20 ное 2007 11:13


rachev написа:провери кабелите на свещите

Смених ги преди 15 000 км. не вярвям да е от тях, но ще ги разгледам. И капачката на делкото е нова, палецът също.


rachev
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот rachev » Вто 20 ное 2007 21:30


погледни по всмукателните тръби там трябва да са въпросните тръбички за вакума провери скобите местата на връзките обикновено там се скапват


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 21 ное 2007 7:21


щом на четвърти цилиндър ти е бяла свеща,провери маркуча който от сервото на спирачките влиза в смукателния колектор.


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passi1 » Сря 21 ное 2007 12:59


vit_autosofia написа:щом на четвърти цилиндър ти е бяла свеща,провери маркуча който от сервото на спирачките влиза в смукателния колектор.

Извинявам се за отнесения въпрос, но как изглежда този маркуч?
Просто не се сещам, а и не съм го търсил до сега.
Той каква връзка има с горенето?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 21 ное 2007 13:16


passi1 написа:
vit_autosofia написа:щом на четвърти цилиндър ти е бяла свеща,провери маркуча който от сервото на спирачките влиза в смукателния колектор.

Извинявам се за отнесения въпрос, но как изглежда този маркуч?
Просто не се сещам, а и не съм го търсил до сега.
Той каква връзка има с горенето?
    Той е само един излиза най-отдясно на смук.колектор и влиза в блока на сервото. От него сервото взима вакуум за да работи. Ако е разхлабен или напукан дърпа въздух и влошава раб.на двиг. а понеже излиза от колектора най близо до 4-ти цилиндър може да се отразява най вече на неговата работа. Аз поне така си го обяснявам и може това да има предвид vit_autosofia.


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passi1 » Сря 21 ное 2007 16:57


Теодор написа:
passi1 написа:
vit_autosofia написа:щом на четвърти цилиндър ти е бяла свеща,провери маркуча който от сервото на спирачките влиза в смукателния колектор.

Извинявам се за отнесения въпрос, но как изглежда този маркуч?
Просто не се сещам, а и не съм го търсил до сега.
Той каква връзка има с горенето?
    Той е само един излиза най-отдясно на смук.колектор и влиза в блока на сервото. От него сервото взима вакуум за да работи. Ако е разхлабен или напукан дърпа въздух и влошава раб.на двиг. а понеже излиза от колектора най близо до 4-ти цилиндър може да се отразява най вече на неговата работа. Аз поне така си го обяснявам и може това да има предвид vit_autosofia.


Ако това е причината, то този маркуч се е отразил частично и на работата на трети цилиндър. Той беше с леко сива свещ. А защо това не влияе върху работата на другите два цилиндъра?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 21 ное 2007 20:01


Теодор написа:
passi1 написа:
vit_autosofia написа:щом на четвърти цилиндър ти е бяла свеща,провери маркуча който от сервото на спирачките влиза в смукателния колектор.

Извинявам се за отнесения въпрос, но как изглежда този маркуч?
Просто не се сещам, а и не съм го търсил до сега.
Той каква връзка има с горенето?
    Той е само един излиза най-отдясно на смук.колектор и влиза в блока на сервото. От него сервото взима вакуум за да работи. Ако е разхлабен или напукан дърпа въздух и влошава раб.на двиг. а понеже излиза от колектора най близо до 4-ти цилиндър може да се отразява най вече на неговата работа. Аз поне така си го обяснявам и може това да има предвид vit_autosofia.

:да: :да:


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passi1 » Чет 22 ное 2007 11:23


Добре, ще го разгледам.
Благодаря за съдействието!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта