


Кога се включва и изключва смукача - при колко градуса?
Кога се включва и изключва смукача - при колко градуса?
Здравейте, някой знае ли при каква температура, се включва и изключва смукача за Пасат с бензинов двигател?
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
"Смукача",Колега е активиран винаги до достигане на температура 60гр.Използва се датчик с би-метални контакти(монтиран е на пластмасовия тройник,за големият маркуч към главата),който при достигане на 60 гр разпада веригата.Датчика е червен на цвят(или поне куплунга му).Разликата при карбураторни и инжекционни с-ми е ,че при първите датчика управлява директно с-мата на смукача(нагревателчето на би-металната пружина...),докато при вторите само подава команда на елекр. блок,че е в режим на смукач.На студен двигател м/у двата пина на датчика трябва да измериш "късо"(0 ом). 

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
pas1.8mi написа:"Смукача",Колега е активиран винаги до достигане на температура 60гр.Използва се датчик с би-метални контакти(монтиран е на пластмасовия тройник,за големият маркуч към главата),който при достигане на 60 гр разпада веригата.Датчика е червен на цвят(или поне куплунга му).Разликата при карбураторни и инжекционни с-ми е ,че при първите датчика управлява директно с-мата на смукача(нагревателчето на би-металната пружина...),докато при вторите само подава команда на елекр. блок,че е в режим на смукач.На студен двигател м/у двата пина на датчика трябва да измериш "късо"(0 ом).
сори,но за карбураторните не съм много съгласен че стоят така нещата


gr_kanev написа:За кой модел Пасат става въпрос, и кой двигател ?
На Б3 смукач има само на двигател RF (само той е карбураторен), а на инжекционните няма смукач - по друг начин става обогатяването на сместа.
Става въпрос за B3 с RP двигател 1.8 Mi!
Благодаря на колегата pas1.8mi за ицчерпателният отговор!
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 07 май 2007 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сигурно изключва смукача преди да е загряла ...
Май тук му е мястото на моя проблем. В3 1.8, бензин/газ. Паля, потеглям нормално и след 500 метра загасва. С газ до дупка паля отново, изръмжава и пак гасне. Зорлем успявам да задържа, форсирам и като стопли всичко е ОК. Дайте акъл, а може би майстор. Аз съм в Надежда.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: deas и 42 госта