Кога се включва и изключва смукача - при колко градуса?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Кога се включва и изключва смукача - при колко градуса?

Мнениеот passi1 » Пет 23 ное 2007 12:25


Здравейте, някой знае ли при каква температура, се включва и изключва смукача за Пасат с бензинов двигател?




Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Пет 23 ное 2007 13:23


като температура незнам,но съм установил че 7-8мин. след като покарам се изключва(Б3,мотор АВS)


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 23 ное 2007 16:53


За кой модел Пасат става въпрос, и кой двигател ?
На Б3 смукач има само на двигател RF (само той е карбураторен), а на инжекционните няма смукач - по друг начин става обогатяването на сместа.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пет 23 ное 2007 18:19


"Смукача",Колега е активиран винаги до достигане на температура 60гр.Използва се датчик с би-метални контакти(монтиран е на пластмасовия тройник,за големият маркуч към главата),който при достигане на 60 гр разпада веригата.Датчика е червен на цвят(или поне куплунга му).Разликата при карбураторни и инжекционни с-ми е ,че при първите датчика управлява директно с-мата на смукача(нагревателчето на би-металната пружина...),докато при вторите само подава команда на елекр. блок,че е в режим на смукач.На студен двигател м/у двата пина на датчика трябва да измериш "късо"(0 ом). :wink:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 23 ное 2007 19:10


pas1.8mi написа:"Смукача",Колега е активиран винаги до достигане на температура 60гр.Използва се датчик с би-метални контакти(монтиран е на пластмасовия тройник,за големият маркуч към главата),който при достигане на 60 гр разпада веригата.Датчика е червен на цвят(или поне куплунга му).Разликата при карбураторни и инжекционни с-ми е ,че при първите датчика управлява директно с-мата на смукача(нагревателчето на би-металната пружина...),докато при вторите само подава команда на елекр. блок,че е в режим на смукач.На студен двигател м/у двата пина на датчика трябва да измериш "късо"(0 ом). :wink:

сори,но за карбураторните не съм много съгласен че стоят така нещата :wink: :wink:


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Пет 23 ное 2007 19:38


За кое по конкретно не си съгласен Люси! :roll:


Потребителски аватар
passi1
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 28 апр 2006 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот passi1 » Пет 23 ное 2007 19:43


gr_kanev написа:За кой модел Пасат става въпрос, и кой двигател ?
На Б3 смукач има само на двигател RF (само той е карбураторен), а на инжекционните няма смукач - по друг начин става обогатяването на сместа.

Става въпрос за B3 с RP двигател 1.8 Mi!

Благодаря на колегата pas1.8mi за ицчерпателният отговор!


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 23 ное 2007 21:07


pas1.8mi написа:За кое по конкретно не си съгласен Люси! :roll:

че системата на смукача не се състои само от биметалната пластинка.
поздрави :bowdown :bowdown :да: :да:
иначе евала.добре казано


Abandano
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 07 май 2007 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Сигурно изключва смукача преди да е загряла ...

Мнениеот Abandano » Вто 18 дек 2007 12:12


Май тук му е мястото на моя проблем. В3 1.8, бензин/газ. Паля, потеглям нормално и след 500 метра загасва. С газ до дупка паля отново, изръмжава и пак гасне. Зорлем успявам да задържа, форсирам и като стопли всичко е ОК. Дайте акъл, а може би майстор. Аз съм в Надежда.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта