Пасата гасне странно...

Техническа и сервизна информация за Passat
jorosoft
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 01 ное 2005 22:01
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: 2.0 140HP BMP 2005 Diesel
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Пасата гасне странно...

Мнениеот jorosoft » Нед 27 яну 2008 18:12


Здравейте!

От няколко дена имам много странен проблем с пасат 91-ва год. RP-двигател, 1.8 моно инжекция. Карам на газ, но винаги паля на бензин и изчаквам 2-3 мин. да загрее на място в повечето случаи... Колата започва да губи мощност, все едно работи на 3 цилиндъра и като паднат оборотите гасне. Забелязал съм, че го прави най-често като се движа с бавна скорост из града и по-точно когато спирам (логично тогава падат)... На дълъг път междуградско не съм имал проблем досега. Проблема е и на газ и на бензин и понякога се появява още като запаля, понякога върви 2-3 км. градско и на някое кръстовище след като съм карал без проблем до тогава... Сменях свещите, кабелите са ОК ... Имам съмнения че е степ мотора но не знам дали тои не влияе само на бензин или газ? ... понеже от 2 години както го карам на моменти като отпускам плавно педала на газта придърпва рязко и едни газаджии казаха че имам проблем със степ мотора вероятно, но ако не ми пречи да карам така щото бил скъп и аз така карам :-)
Значи да спомена и нещо друго което евентуално може да има връзка... Парното ми работи много слабо, уреда за температурата никога не е показжал над 70 градуса, но мърда и затожа мисля че работи... Четох тук че евентуално е заради термостат, смених го но долния маркуч е студен, така че не отваря долния кръг... Евентуално сега се замислям че може темп. датчик на радиатора да не бачка като хората и перката да се включва много рано и да не загрява добре... Утре ще се ослушвам на дълъг път кога ще завърти... Възможно ли е защото двигателя не работи на нормалната темп. да гасне? макар че повече от 2 години ч карам така и досега нямаше проблем...
Не са ми ясни много тия работи затова ако решите да ми дадете някоя идея моля, по-разбираемо като за аматьори :) Мерси! :)




jorosoft
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 01 ное 2005 22:01
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: 2.0 140HP BMP 2005 Diesel
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Само да добавя...

Мнениеот jorosoft » Нед 27 яну 2008 18:22


... много популярния проблем тук с 2000-те оборота го имам и аз :) Пробвах ресет на компа за 15 мин. но пак го прави... Ако случайно има някаква връзка... (както казва един познат: всичко е навързано като свински черва... :D )


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Сря 30 яну 2008 15:54


Здравей колега.
Предполагам, че няма писано от други, :) защото в техническия форум има доста теми, свързани с твоите незгоди.

За проблеми с оборотите на празен ход отвори тук:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... +%F5%EE%E4
за още иформация задай в "Търсене" думите "празен ход", "Търси за коя да е от въведените думи", "само в заглавието" във Форума за Passat. Ще излезе цяла страница с теми.

За температурата на двигателя и топлината от парното може да погледнш тук:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=76058
за още иформация задай в "Търсене" думата "парно", "само в заглавието" във Форума за Passat. Ще излезе ... .

Успех


Потребителски аватар
bate_pe60
Мнения: 158
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bate_pe60 » Съб 02 фев 2008 12:42


бтв, и моя гаснеше по едно време и веднъж така яко сам се форсира 4е ще щех да припадна от паника....
оказа се 4е там дето влизат тия маркучи от въздушния филтер, и влизат в някво устройство..то се беше сцепило и се разместило...преди тва е било просто пукнато съединение...наместих го форсирах да си напраи вакум и вече 3та седмица отлагам сервиз щото нямам време...пассатора е куршум сега...


Потребителски аватар
CoZmO
Мнения: 676
Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CoZmO » Съб 02 фев 2008 14:49


Явно това си им е болка на тези Пасатори, в една друга тема обясних аз как го оправям, по-точно един майстор ми го показа и оттогава сам го правя... Свалям тръбата за въздуха към кутията с компютъра на инжекцията и пръскам вътре с контакт спрей. След това всички кабели на инжекциона ги свалям, чистя и напръсквам, закачам всичко по местата паля и около 6 месеца го нямам тоя проблем, после пак се появява, пак правя това упражнение и пак така до следващите 6 месеца... Успех.


A_P_O_C_K
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 04 май 2007 16:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот A_P_O_C_K » Пет 21 мар 2008 7:15


Колега и при мен вчера се получи нещо подобно и нямам представа какво да правя. Отидох при един жичкаджия да ми погледне температурния датчик, защото стрелката ми на температурата не помръдваше. До тогава 1-2 месеца пък не показваше повече от 70 градуса, а му бях свикнал да ми държи винаги около 90. Замери ми датчика и ми каза, че е ОК, после бара тук, бара там, взе от някъде уж захранване и стрелката отлепи, направи 90 градуса. Тръгнах си и след 3-4 км закъсах. Както карах Пасата ми умря просто ей така в ход на скорост. Нямаше палене нито на газ, нито на бензин. Дойде приятел да ме дръпне и след 200-300 метра влачене на 2-ра запали. Помислих, че се е задавила нещо и се е оправила, ама не... Отивам да взема мадамата от работа и по средата на пътя пак греда. Загасна на скорост пак. Използвах инерцията да запаля и на газ и на бензин - безуспешно. Бутнах си колата малко назад да не пречи и я зарязах там. Днес отивам да му чупя главата на тоя галфон, дето вчера свърши работа за 5 лв. и после стоях 2 часа на пътя... Моля се да е нещо дребно. Ако си се справил с проблема ти драсни някой ред да видя дали мога да почерпя опит :roll:


Потребителски аватар
Snejoky
R.I.P
Мнения: 1049
Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на село

Re: Пасата гасне странно...

Мнениеот Snejoky » Пет 21 мар 2008 9:07


jorosoft написа:Евентуално сега се замислям че може темп. датчик на радиатора да не бачка като хората и перката да се включва много рано и да не загрява добре...

Според мен, по-вероятно е да е датчика, който излиза от главата. С един, или два датчика си? Мисля, че единият беше за уреда на таблото, а другият, казва на компа каква е температурата, за да знае как да работи. Когато са два са с по 2 кабела, ако е един, то той е комбиниран и е с 4 кабела. На Пасата ми е един датчик, на Полото са два. Скоро имах проблем с Полото. Сутрин, като запаля, заработи за момент и гасне. На вторият опит тръгва безпроблемно. Смених датчика, който показва температурата на компа и се оправи. Преди това стрелката на уреда не се вдигаше над 70 градуса и смених и другият датчик, който показва темп. на таблото. Сега си показва нормално.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: markoni0770 и 30 госта