От няколко дена имам много странен проблем с пасат 91-ва год. RP-двигател, 1.8 моно инжекция. Карам на газ, но винаги паля на бензин и изчаквам 2-3 мин. да загрее на място в повечето случаи... Колата започва да губи мощност, все едно работи на 3 цилиндъра и като паднат оборотите гасне. Забелязал съм, че го прави най-често като се движа с бавна скорост из града и по-точно когато спирам (логично тогава падат)... На дълъг път междуградско не съм имал проблем досега. Проблема е и на газ и на бензин и понякога се появява още като запаля, понякога върви 2-3 км. градско и на някое кръстовище след като съм карал без проблем до тогава... Сменях свещите, кабелите са ОК ... Имам съмнения че е степ мотора но не знам дали тои не влияе само на бензин или газ? ... понеже от 2 години както го карам на моменти като отпускам плавно педала на газта придърпва рязко и едни газаджии казаха че имам проблем със степ мотора вероятно, но ако не ми пречи да карам така щото бил скъп и аз така карам

Значи да спомена и нещо друго което евентуално може да има връзка... Парното ми работи много слабо, уреда за температурата никога не е показжал над 70 градуса, но мърда и затожа мисля че работи... Четох тук че евентуално е заради термостат, смених го но долния маркуч е студен, така че не отваря долния кръг... Евентуално сега се замислям че може темп. датчик на радиатора да не бачка като хората и перката да се включва много рано и да не загрява добре... Утре ще се ослушвам на дълъг път кога ще завърти... Възможно ли е защото двигателя не работи на нормалната темп. да гасне? макар че повече от 2 години ч карам така и досега нямаше проблем...
Не са ми ясни много тия работи затова ако решите да ми дадете някоя идея моля, по-разбираемо като за аматьори

