Падане на обороти в завой??

Техническа и сервизна информация за Passat
Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Падане на обороти в завой??

Мнениеот Гергин » Сря 19 мар 2008 20:34


Питане.
При спускане по инерция в завой, оборотите на двигателя започват да падат :idea: Колкото е по-остър, толкова повече падат. При над 180 градуса почти изгасва. Незнам с какво има връзка. Нещо с хидравлики или...незнам. Сигурно има обяснение.




Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3974
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Re: Падане на обороти в завой??

Мнениеот joro_kem » Сря 19 мар 2008 20:47


sasho07 написа:...При над 180 градуса почти изгасва...

баси завоя :shock


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Падане на обороти в завой??

Мнениеот shenko » Сря 19 мар 2008 20:49


joro_kem написа:
sasho07 написа:...При над 180 градуса почти изгасва...

баси завоя :shock


Чак си е видял задния номер :shock


Потребителски аватар
orgasmatron
Мнения: 1333
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
Автомобил: Passat B4 Syncro
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот orgasmatron » Сря 19 мар 2008 20:58


а колата има ли газова уредба ?

абе има един завой до с. Миланово , Шуменско там почти си виждаш задния номер ;)


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Падане на обороти в завой??

Мнениеот Гергин » Сря 19 мар 2008 22:27


shenko написа:
joro_kem написа:
sasho07 написа:...При над 180 градуса почти изгасва...

баси завоя :shock


Чак си е видял задния номер :shock


:lol: :lol: Гледам, колеги от София, Пловдив все големи градове. Абе има ли КРЪГОВО в тези градове?? Даже ако не се лъжа там са 360. :roll: Вие по добре знаете.
Извинявам се не се стърпях.
Ако имате диагноза кажете. При по-дълъг завой оборотите падат прогресивно, не съм ги мерил с транспортир колко точно градуса са :D :D И "да" с газова уредба е.


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Сря 19 мар 2008 22:40


Нещо хидравлика :roll: на място като въртиш падат ли оборотите


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 19 мар 2008 22:52


Изпарителя на АГУто обикновено е разположен надлъжно. Принципно е възможно от центробежни сили мембраната му да се измества в завой. Обаче в такъв случай ще е различно при ляв/десен завой - в единия случай ще обогатява сместта, в другия ще я обеднява.
А на бензин прави ли го?


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Мнениеот Гергин » Сря 19 мар 2008 23:09


psstv18rp написа:Изпарителя на АГУто обикновено е разположен надлъжно. Принципно е възможно от центробежни сили мембраната му да се измества в завой. Обаче в такъв случай ще е различно при ляв/десен завой - в единия случай ще обогатява сместта, в другия ще я обеднява.
А на бензин прави ли го?


А така :) . Сега като чета се сещам, че при ляв ли беше, десен ли? Имах усещане, че оборотите намаляват повече, но само чувство. Изпарителят е надлъжно разположен, да. Центробежни сили със сигурност. Карам и леко по завоите 30-40км. може би и надолу :D . Сигурно е чувствителен. Но принципно е възможно. Интересно обяснение. :roll:


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Мнениеот Гергин » Сря 19 мар 2008 23:11


shenko написа:Нещо хидравлика :roll: на място като въртиш падат ли оборотите

Не, не падат. Помислих да няма връзка.


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Сря 19 мар 2008 23:20


най-вероятно при десен завой ти прай тия ядове
маха се тръбата от въздушния филтър към предницата
и ти се решават проблемите


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Чет 20 мар 2008 6:51


Ефектът с мембраните съм успявал да го постигна само с напречно разположен изпарител и МНОГО рязко спиране, успях даже да угася колата веднъж. Но се случваше при наистина екстремни спирания. Не мисля, че е възможно при завой с 30-40км/ч. Склонен съм да се съглася с батмилко, че при завой някак се променя въздушния поток и обеднява много сместа и се опитва да угасне.


Потребителски аватар
slavias
Мнения: 62
Регистриран на: Чет 29 сеп 2005 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот slavias » Чет 20 мар 2008 10:34


batmilko написа:най-вероятно при десен завой ти прай тия ядове
маха се тръбата от въздушния филтър към предницата
и ти се решават проблемите


Точно тази тръба прави гадостите.
При мен на ляв завой или по-висока скорост на всяко превключване направо гаснеше :wink:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 20 мар 2008 12:30


Тръбата може да допринася, заради нея по принцип се обеднява сместа. Ако върху това се добави и ефект от центробежни сили върху мембраната, вече имаш 2 въздействия накуп.

Но при ниска скорост 30-40 км/ч надуването от тръбата все пак е слабо. Зависи и от филтъра де.

Центробежните сили при вземане на остър завой с 30-40 могат да са доста сериозни. Въздействие върху мембраната е възможно.

Имайте предвид че всичко зависи и от настройката на изпарителя! Ако е настроен с по-голяма чувствителност, ще бъде по-чувствителен и към такива (нежелани) неща като центробежни сили, ако напротив - е настроен за ниска чувствителност - то центробежни сили няма да оказват практическо влияние.


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Чет 20 мар 2008 12:59


Моят изпарител е ндлъжно и на десен завой падат оборотите....на ляв няма проблеми...впрочем не знам...но не ми е направило впечатление...ня мен не ми пречи усещам го само на детелините ако съм изключил от слорот или превключвам в завоя....практически иначе не се усеща...


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 20 мар 2008 13:29


Колега опитай само на бензин да въртиш завои наляво надясно. Ако не гасне -> то отиди да ти регулират газта.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: deas, koko__2002, MMM1 и 35 госта