При спускане по инерция в завой, оборотите на двигателя започват да падат
Падане на обороти в завой??
-
Гергин
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Падане на обороти в завой??
Питане.
При спускане по инерция в завой, оборотите на двигателя започват да падат
Колкото е по-остър, толкова повече падат. При над 180 градуса почти изгасва. Незнам с какво има връзка. Нещо с хидравлики или...незнам. Сигурно има обяснение.
При спускане по инерция в завой, оборотите на двигателя започват да падат
- joro_kem
- VW експерт

- Мнения: 3992
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Падане на обороти в завой??
sasho07 написа:...При над 180 градуса почти изгасва...
баси завоя
- shenko
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Падане на обороти в завой??
joro_kem написа:sasho07 написа:...При над 180 градуса почти изгасва...
баси завоя
Чак си е видял задния номер
- orgasmatron
- Мнения: 1333
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 19:47
- Автомобил: Passat B4 Syncro
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
-
Гергин
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Падане на обороти в завой??
shenko написа:joro_kem написа:sasho07 написа:...При над 180 градуса почти изгасва...
баси завоя
Чак си е видял задния номер
Извинявам се не се стърпях.
Ако имате диагноза кажете. При по-дълъг завой оборотите падат прогресивно, не съм ги мерил с транспортир колко точно градуса са
-
Гергин
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
psstv18rp написа:Изпарителя на АГУто обикновено е разположен надлъжно. Принципно е възможно от центробежни сили мембраната му да се измества в завой. Обаче в такъв случай ще е различно при ляв/десен завой - в единия случай ще обогатява сместта, в другия ще я обеднява.
А на бензин прави ли го?
А така
-
myrshavija
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Ефектът с мембраните съм успявал да го постигна само с напречно разположен изпарител и МНОГО рязко спиране, успях даже да угася колата веднъж. Но се случваше при наистина екстремни спирания. Не мисля, че е възможно при завой с 30-40км/ч. Склонен съм да се съглася с батмилко, че при завой някак се променя въздушния поток и обеднява много сместа и се опитва да угасне.
-
psstv18rp
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Тръбата може да допринася, заради нея по принцип се обеднява сместа. Ако върху това се добави и ефект от центробежни сили върху мембраната, вече имаш 2 въздействия накуп.
Но при ниска скорост 30-40 км/ч надуването от тръбата все пак е слабо. Зависи и от филтъра де.
Центробежните сили при вземане на остър завой с 30-40 могат да са доста сериозни. Въздействие върху мембраната е възможно.
Имайте предвид че всичко зависи и от настройката на изпарителя! Ако е настроен с по-голяма чувствителност, ще бъде по-чувствителен и към такива (нежелани) неща като центробежни сили, ако напротив - е настроен за ниска чувствителност - то центробежни сили няма да оказват практическо влияние.
Но при ниска скорост 30-40 км/ч надуването от тръбата все пак е слабо. Зависи и от филтъра де.
Центробежните сили при вземане на остър завой с 30-40 могат да са доста сериозни. Въздействие върху мембраната е възможно.
Имайте предвид че всичко зависи и от настройката на изпарителя! Ако е настроен с по-голяма чувствителност, ще бъде по-чувствителен и към такива (нежелани) неща като центробежни сили, ако напротив - е настроен за ниска чувствителност - то центробежни сили няма да оказват практическо влияние.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 48 госта