Честотите на радарите са международни .У нас няма още лазерни диоди.
Имам 2 антирадара, кой е по-удачен?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Преди време имаше тема за руския Saver - радар-детектор, който не е забранен (забранени са антирадари и устройства, който пречат на работата на полицейските радари). Доста от колегите бяха доволни, мога само да потвърдя, че ме е спасявал много пъти на дълъг път. Не мога да коментирам в градски условия - не съм го ползвал, спазвам ограниченията. Струва нов 35 лв с 1 година гаранция от ЕМ-комплект.
В сайта на ЕМ-к-т имаше подробна информация с ТТ данни и снимки
Успех
В сайта на ЕМ-к-т имаше подробна информация с ТТ данни и снимки
Успех
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Радар детектор No#1 е Valetine One! Много пари е нов и втора употреба, но има възможност да му се ъпгрейдва софтуера постоянно и е наистина значително по-добър от всички останали.
Относно избора м/у двата, моя съвет е помоли приятел полицай или двама млади с патрулка някъде извън града да си пуснат радара, пусни си двата радар детектора едновременно позиционирани на еднакво място и виж кой ще хване от по-далеч сигнала. После пробвай кой реагира по-добре на импулсен режим на радара на полицайте и той е твоя!
Има голямо значение къде си го сложил м/у другото - идеалното място според "дебелите книги" и горе до огледалото за обратно виждане. Далеч от всякакви стикери с метално покритие и с пряка видимост напред!
Преди радар детекторите вършеха наистина чудесна работа, защото всички полицай бяха с постоянно пуснати радари и се хващаха от километри. Напоследък обаче много голяма част от тях стоят на импулсен режим и реално пускат да те засекат, когато вече са те видели. Предимството е, че особено нощем е силно възможно да ги видиш преди тях заради отблясъците на жилетките или патрулката, съответно ако гледаш с 4 очи също имаш шанс да ги забележиш. Недостатъка (основен и единствен) е, че при импулсен режим ако си първа кола и си значително над ограничението, нямаш измъкване с какъвто и радар детектор да си. Дори и да сигнализира бързо и по-далеч вече си в капана, можеш единствено да убиеш няколко километра докато отчетат скоростта. Примерно ако имаш 60 ограничение и караш със 70, радар детектора ти засече бързо и от по-далеч сигнала и ти съответно си бърз имаш реален шанс да не си в нарушение, но ако примерно си със 100 на 60 ограничение .. греда. На импулсен режим досега съм успявал от 160 на 130 да смъкна и то с големите спирачни дискове и 45 номер ... щях да отлепя задните гуми от асфалта, но ограничението беше 60 ..
Ако се движиш в колона имаш добър шанс (при добър радар детектор) да сигнализира от далеч, че импулсно засичат някъде и да се мушнеш между капките. Единственият път, когато съм се отървал от импулсно засичане беше една нощ към Русе карах с 200+ и зад мен идваше нещо много по-бързо от мен. На фаровете видях Toyota Supra с белгиийска регистрация - мина и замина напред, докато и се радвах, радар детектора примигна в тъмното (импулсен радар), знам че на тази права след Плевен посока Русе няма разсейки, който да смущават, скочих на спирачките и видях как спират Supra-та.. Абсолютен късмет, че имаше друга кола и то с такава скорост.
Относно избора м/у двата, моя съвет е помоли приятел полицай или двама млади с патрулка някъде извън града да си пуснат радара, пусни си двата радар детектора едновременно позиционирани на еднакво място и виж кой ще хване от по-далеч сигнала. После пробвай кой реагира по-добре на импулсен режим на радара на полицайте и той е твоя!
Има голямо значение къде си го сложил м/у другото - идеалното място според "дебелите книги" и горе до огледалото за обратно виждане. Далеч от всякакви стикери с метално покритие и с пряка видимост напред!
Преди радар детекторите вършеха наистина чудесна работа, защото всички полицай бяха с постоянно пуснати радари и се хващаха от километри. Напоследък обаче много голяма част от тях стоят на импулсен режим и реално пускат да те засекат, когато вече са те видели. Предимството е, че особено нощем е силно възможно да ги видиш преди тях заради отблясъците на жилетките или патрулката, съответно ако гледаш с 4 очи също имаш шанс да ги забележиш. Недостатъка (основен и единствен) е, че при импулсен режим ако си първа кола и си значително над ограничението, нямаш измъкване с какъвто и радар детектор да си. Дори и да сигнализира бързо и по-далеч вече си в капана, можеш единствено да убиеш няколко километра докато отчетат скоростта. Примерно ако имаш 60 ограничение и караш със 70, радар детектора ти засече бързо и от по-далеч сигнала и ти съответно си бърз имаш реален шанс да не си в нарушение, но ако примерно си със 100 на 60 ограничение .. греда. На импулсен режим досега съм успявал от 160 на 130 да смъкна и то с големите спирачни дискове и 45 номер ... щях да отлепя задните гуми от асфалта, но ограничението беше 60 ..
Ако се движиш в колона имаш добър шанс (при добър радар детектор) да сигнализира от далеч, че импулсно засичат някъде и да се мушнеш между капките. Единственият път, когато съм се отървал от импулсно засичане беше една нощ към Русе карах с 200+ и зад мен идваше нещо много по-бързо от мен. На фаровете видях Toyota Supra с белгиийска регистрация - мина и замина напред, докато и се радвах, радар детектора примигна в тъмното (импулсен радар), знам че на тази права след Плевен посока Русе няма разсейки, който да смущават, скочих на спирачките и видях как спират Supra-та.. Абсолютен късмет, че имаше друга кола и то с такава скорост.
Последна промяна от Sir T на Вто 03 яну 2006 20:00, променено общо 1 път.
Пичове, както тая тема е ефтопик и аз да залепя още 1
Значи миналата година пуснаха на промоция ако помните антирадарите кобра в метро. Е аз естествено се метнах там. И на симитли опааа със 120 при ограничение 50. После 16 точки и 60 лв. глоба. От яд го подарих на 1 приятел - иначе беше около 90 лв. Та дотам с аферата "АНТИРАДАРИ". Даже не мъцна да го ***.
Значи миналата година пуснаха на промоция ако помните антирадарите кобра в метро. Е аз естествено се метнах там. И на симитли опааа със 120 при ограничение 50. После 16 точки и 60 лв. глоба. От яд го подарих на 1 приятел - иначе беше около 90 лв. Та дотам с аферата "АНТИРАДАРИ". Даже не мъцна да го ***.
Sir T написа: помоли приятел полицай или двама млади с патрулка някъде извън града да си пуснат радара, пусни си двата радар детектора едновременно позиционирани на еднакво място и виж кой ще хване от по-далеч сигнала. После пробвай кой реагира по-добре на импулсен режим на радара на полицайте и той е твоя!
Това ако стане ше ви черпя по бира Beer
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
h3ll1 написа:Пичове, както тая тема е ефтопик и аз да залепя още 1
Значи миналата година пуснаха на промоция ако помните антирадарите кобра в метро. Е аз естествено се метнах там. И на симитли опааа със 120 при ограничение 50. После 16 точки и 60 лв. глоба. От яд го подарих на 1 приятел - иначе беше около 90 лв. Та дотам с аферата "АНТИРАДАРИ". Даже не мъцна да го ***.
Някой модели на Cobra са добри, други са много зле ..
В началото като почнаха да работят на импулсен режим се ширеше мнението, че той не се засича от радар детекторите и са ме спирали със старо показание на радара (от някой друг), но аз съм сигурен, че моя сработва на импулсен режим, а не светна .. след известна разправия си заминах.
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Импулсен режим най-грубо казано, е когато радар се пуска ръчно от полицая и пуска един импулс нужен да стигне до теб (автомобила) и да се върне обратно, за да отчете скоростта ти (на база на колко бързо се е върнал се отчита с колко се движиш). През останалото време радара е изключен и не излъчва сигнал, който може да бъде отчетен с радар детектор.
Преди всички радари бяха настроени да свирукат при скорост над Х км/ч от всеки автомобил попаднал в тази категория и през цялото време бяха пуснати, съответно радар детекторите ги засичаха от километри по някога.
В България радарите са дости стари и използват широко разпространени вълни и радар детекторите улавят този импулс, в зависимост колко е добър радар детектора времето (разстоянието на засичане) варира. Все още (слава Богу) няма лазерни радари (laser_gun), които използвайки дисплей ала този на конвенционален фотоапарат в повечето случай се прицелват с "точка" като на лазерен прицел (ловджийски) и от колона от 10 автомобила полицая има възможност да избере конкретен автомобил от тази колона. Повечето нови радар детектори имат възможност да засичат и laser_gun, но там нещата се усложняват и времето за реакция също намаля много. Другото хубаво нещо на родната полиция е, че не могат да те засекат докато се движиш и те карат примерно зад теб или недай си Боже (като в Щатите) от въздуха с хеликоптер, където си буквално безпомощен и неподготвен.
За мен най-доброто средство срещу радар си остава "колегиалното примигване" на останалите. Беше така добре разпространено по комунистическо, когато просто нямаше шофьор, който да не примигне, но с въвеждането на нови автомобили и доразвиването на "българското" в нас за момент стана почти рядко срещано явление. Всеки с по-скъпа кола беше "над тези неща". Напоследък обаче с въвеждането на големи глоби и отнемане на точки забелязвам, че започна бавно да се възвръща, което ме радва искрено.
Преди всички радари бяха настроени да свирукат при скорост над Х км/ч от всеки автомобил попаднал в тази категория и през цялото време бяха пуснати, съответно радар детекторите ги засичаха от километри по някога.
В България радарите са дости стари и използват широко разпространени вълни и радар детекторите улавят този импулс, в зависимост колко е добър радар детектора времето (разстоянието на засичане) варира. Все още (слава Богу) няма лазерни радари (laser_gun), които използвайки дисплей ала този на конвенционален фотоапарат в повечето случай се прицелват с "точка" като на лазерен прицел (ловджийски) и от колона от 10 автомобила полицая има възможност да избере конкретен автомобил от тази колона. Повечето нови радар детектори имат възможност да засичат и laser_gun, но там нещата се усложняват и времето за реакция също намаля много. Другото хубаво нещо на родната полиция е, че не могат да те засекат докато се движиш и те карат примерно зад теб или недай си Боже (като в Щатите) от въздуха с хеликоптер, където си буквално безпомощен и неподготвен.
За мен най-доброто средство срещу радар си остава "колегиалното примигване" на останалите. Беше така добре разпространено по комунистическо, когато просто нямаше шофьор, който да не примигне, но с въвеждането на нови автомобили и доразвиването на "българското" в нас за момент стана почти рядко срещано явление. Всеки с по-скъпа кола беше "над тези неща". Напоследък обаче с въвеждането на големи глоби и отнемане на точки забелязвам, че започна бавно да се възвръща, което ме радва искрено.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Човек който няма да ме излъже, ми спомена, че са го хващали на пловдивската магистрала, 3 коли една до друга, и третата зад тях всички спиди гонзалес, и ги спират и трите коли, те почват да се хилят на куките, ония вадят некаква щуротия - цитирам:
"Трите коли като три точки и на всяка скороста и посоката, и разстояние...."
Доколкото разбрах на ЛСиДи дисплей
Незнам това чудо какво е, но явно има съвременни радари чат пат и тук
"Трите коли като три точки и на всяка скороста и посоката, и разстояние...."
Доколкото разбрах на ЛСиДи дисплей
Незнам това чудо какво е, но явно има съвременни радари чат пат и тук
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Значи при импулсен режим радардетектора засича само тази вълна която е предназначена за някоя жертва пред теб по пътя или когато този импулс е предназначен за твоята кола
.
Хм...според мен и в двата случая няма смисъл от предупреждението-в първия сигурно секунди по-късно ще направиш визуален контакт и ще видиш как старшината се представя на изгорелия колега, а в във втория ще е късноооо.
От премигване файда няма,катаджиите не са будали и стоят обикновенно на еднопосочни улици с по няколко платна в големите градове или по магистралите, където някой и да иска не може да те предупреди.
Аз досега радар на двупосочен път не съм видял,а ако случайно има някъде пол.кола се знае от десетки километри
.
Все си мислех,че използват похвата радара да писка над определени километри и се бях навил да си купя един руски сейвър но май няма смисъл...
Хм...според мен и в двата случая няма смисъл от предупреждението-в първия сигурно секунди по-късно ще направиш визуален контакт и ще видиш как старшината се представя на изгорелия колега, а в във втория ще е късноооо.
От премигване файда няма,катаджиите не са будали и стоят обикновенно на еднопосочни улици с по няколко платна в големите градове или по магистралите, където някой и да иска не може да те предупреди.
Аз досега радар на двупосочен път не съм видял,а ако случайно има някъде пол.кола се знае от десетки километри
Все си мислех,че използват похвата радара да писка над определени километри и се бях навил да си купя един руски сейвър но май няма смисъл...
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
много по-лесно е да си купиш jammer или радар със stealth mode, но в закона изришно пише, че устройства смушаващи измервателните уреди на полицията се наказват, сиреч като му покаже на полицая "error" на дисплея е ясно, че ти си причината и гориш! Докато при радар детекторите те само отчитат и нещо, което не е забранено е съответно разрешено!
Полицайте си стоят на всякакви места, неможеш да ги класифицираш, но хубавата част е, че не обичат много промените и общо взето стоят на едни и същи места. Ако пътуваш често по един и същ маршрут се научават и е по-лесно.
Полицайте си стоят на всякакви места, неможеш да ги класифицираш, но хубавата част е, че не обичат много промените и общо взето стоят на едни и същи места. Ако пътуваш често по един и същ маршрут се научават и е по-лесно.
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта


