Имам 2 антирадара, кой е по-удачен?

Взаимопомощ, полезна информация и всичко, извън темата на останалите секции
Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13540
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 02 яну 2006 20:06


[quote="Pichaga"]Бел-а е класика, но е канадски, дали ония работят на честотите на тия :?:quote]
Честотите на радарите са международни .У нас няма още лазерни диоди.




Потребителски аватар
Ninja
Мнения: 318
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ninja » Пон 02 яну 2006 21:29


Преди време имаше тема за руския Saver - радар-детектор, който не е забранен (забранени са антирадари и устройства, който пречат на работата на полицейските радари). Доста от колегите бяха доволни, мога само да потвърдя, че ме е спасявал много пъти на дълъг път. Не мога да коментирам в градски условия - не съм го ползвал, спазвам ограниченията. Струва нов 35 лв с 1 година гаранция от ЕМ-комплект.
В сайта на ЕМ-к-т имаше подробна информация с ТТ данни и снимки
Успех


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20225
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Вто 03 яну 2006 13:52


Ама аз не смятам и 3ти антирадар да си купувам :roll: 2 стигат ама не знам кой.

Щом на пичагата му е познат бел-а ще пробвам с него.


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Вто 03 яну 2006 19:52


Радар детектор No#1 е Valetine One! Много пари е нов и втора употреба, но има възможност да му се ъпгрейдва софтуера постоянно и е наистина значително по-добър от всички останали.

Относно избора м/у двата, моя съвет е помоли приятел полицай или двама млади с патрулка някъде извън града да си пуснат радара, пусни си двата радар детектора едновременно позиционирани на еднакво място и виж кой ще хване от по-далеч сигнала. После пробвай кой реагира по-добре на импулсен режим на радара на полицайте и той е твоя!

Има голямо значение къде си го сложил м/у другото - идеалното място според "дебелите книги" и горе до огледалото за обратно виждане. Далеч от всякакви стикери с метално покритие и с пряка видимост напред!

Преди радар детекторите вършеха наистина чудесна работа, защото всички полицай бяха с постоянно пуснати радари и се хващаха от километри. Напоследък обаче много голяма част от тях стоят на импулсен режим и реално пускат да те засекат, когато вече са те видели. Предимството е, че особено нощем е силно възможно да ги видиш преди тях заради отблясъците на жилетките или патрулката, съответно ако гледаш с 4 очи също имаш шанс да ги забележиш. Недостатъка (основен и единствен) е, че при импулсен режим ако си първа кола и си значително над ограничението, нямаш измъкване с какъвто и радар детектор да си. Дори и да сигнализира бързо и по-далеч вече си в капана, можеш единствено да убиеш няколко километра докато отчетат скоростта. Примерно ако имаш 60 ограничение и караш със 70, радар детектора ти засече бързо и от по-далеч сигнала и ти съответно си бърз имаш реален шанс да не си в нарушение, но ако примерно си със 100 на 60 ограничение .. греда. На импулсен режим досега съм успявал от 160 на 130 да смъкна и то с големите спирачни дискове и 45 номер ... щях да отлепя задните гуми от асфалта, но ограничението беше 60 .. :roll:
Ако се движиш в колона имаш добър шанс (при добър радар детектор) да сигнализира от далеч, че импулсно засичат някъде и да се мушнеш между капките. Единственият път, когато съм се отървал от импулсно засичане беше една нощ към Русе карах с 200+ и зад мен идваше нещо много по-бързо от мен. На фаровете видях Toyota Supra с белгиийска регистрация - мина и замина напред, докато и се радвах, радар детектора примигна в тъмното (импулсен радар), знам че на тази права след Плевен посока Русе няма разсейки, който да смущават, скочих на спирачките и видях как спират Supra-та.. Абсолютен късмет, че имаше друга кола и то с такава скорост.

Последна промяна от Sir T на Вто 03 яну 2006 20:00, променено общо 1 път.


h3ll1
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 03 яну 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот h3ll1 » Вто 03 яну 2006 19:57


Пичове, както тая тема е ефтопик и аз да залепя още 1 :P
Значи миналата година пуснаха на промоция ако помните антирадарите кобра в метро. Е аз естествено се метнах там. И на симитли опааа със 120 при ограничение 50. После 16 точки и 60 лв. глоба. От яд го подарих на 1 приятел - иначе беше около 90 лв. Та дотам с аферата "АНТИРАДАРИ". Даже не мъцна да го ***.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Вто 03 яну 2006 20:02


Sir T написа: помоли приятел полицай или двама млади с патрулка някъде извън града да си пуснат радара, пусни си двата радар детектора едновременно позиционирани на еднакво място и виж кой ще хване от по-далеч сигнала. После пробвай кой реагира по-добре на импулсен режим на радара на полицайте и той е твоя!




Това ако стане ше ви черпя по бира Beer


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Вто 03 яну 2006 20:03


h3ll1 написа:Пичове, както тая тема е ефтопик и аз да залепя още 1 :P
Значи миналата година пуснаха на промоция ако помните антирадарите кобра в метро. Е аз естествено се метнах там. И на симитли опааа със 120 при ограничение 50. После 16 точки и 60 лв. глоба. От яд го подарих на 1 приятел - иначе беше около 90 лв. Та дотам с аферата "АНТИРАДАРИ". Даже не мъцна да го ***.


Някой модели на Cobra са добри, други са много зле ..
В началото като почнаха да работят на импулсен режим се ширеше мнението, че той не се засича от радар детекторите и са ме спирали със старо показание на радара (от някой друг), но аз съм сигурен, че моя сработва на импулсен режим, а не светна .. след известна разправия си заминах.


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Вто 03 яну 2006 20:55


Ако е възможно,буквално с две думи-какво е импулсен режим?
Напоследък обаче много голяма част от тях стоят на импулсен режим и реално пускат да те засекат, когато вече са те видели.

Може би отговора на въпроса ми се крие в цитираното изречение но все пак...


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Вто 03 яну 2006 22:15


Импулсен режим най-грубо казано, е когато радар се пуска ръчно от полицая и пуска един импулс нужен да стигне до теб (автомобила) и да се върне обратно, за да отчете скоростта ти (на база на колко бързо се е върнал се отчита с колко се движиш). През останалото време радара е изключен и не излъчва сигнал, който може да бъде отчетен с радар детектор.
Преди всички радари бяха настроени да свирукат при скорост над Х км/ч от всеки автомобил попаднал в тази категория и през цялото време бяха пуснати, съответно радар детекторите ги засичаха от километри по някога.

В България радарите са дости стари и използват широко разпространени вълни и радар детекторите улавят този импулс, в зависимост колко е добър радар детектора времето (разстоянието на засичане) варира. Все още (слава Богу) няма лазерни радари (laser_gun), които използвайки дисплей ала този на конвенционален фотоапарат в повечето случай се прицелват с "точка" като на лазерен прицел (ловджийски) и от колона от 10 автомобила полицая има възможност да избере конкретен автомобил от тази колона. Повечето нови радар детектори имат възможност да засичат и laser_gun, но там нещата се усложняват и времето за реакция също намаля много. Другото хубаво нещо на родната полиция е, че не могат да те засекат докато се движиш и те карат примерно зад теб или недай си Боже (като в Щатите) от въздуха с хеликоптер, където си буквално безпомощен и неподготвен.

За мен най-доброто средство срещу радар си остава "колегиалното примигване" на останалите. Беше така добре разпространено по комунистическо, когато просто нямаше шофьор, който да не примигне, но с въвеждането на нови автомобили и доразвиването на "българското" в нас за момент стана почти рядко срещано явление. Всеки с по-скъпа кола беше "над тези неща". Напоследък обаче с въвеждането на големи глоби и отнемане на точки забелязвам, че започна бавно да се възвръща, което ме радва искрено.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 03 яну 2006 22:54


Човек който няма да ме излъже, ми спомена, че са го хващали на пловдивската магистрала, 3 коли една до друга, и третата зад тях всички спиди гонзалес, и ги спират и трите коли, те почват да се хилят на куките, ония вадят некаква щуротия - цитирам:

"Трите коли като три точки и на всяка скороста и посоката, и разстояние...."
Доколкото разбрах на ЛСиДи дисплей :)

Незнам това чудо какво е, но явно има съвременни радари чат пат и тук


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Вто 03 яну 2006 23:07


Sir T написа: Напоследък обаче с въвеждането на големи глоби и отнемане на точки забелязвам, че започна бавно да се възвръща, което ме радва искрено.


това и на мен ми харесва, и е супер , че ми писна от........
сори за spam


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Сря 04 яну 2006 17:44


Значи при импулсен режим радардетектора засича само тази вълна която е предназначена за някоя жертва пред теб по пътя или когато този импулс е предназначен за твоята кола :shock .
Хм...според мен и в двата случая няма смисъл от предупреждението-в първия сигурно секунди по-късно ще направиш визуален контакт и ще видиш как старшината се представя на изгорелия колега, а в във втория ще е късноооо.
От премигване файда няма,катаджиите не са будали и стоят обикновенно на еднопосочни улици с по няколко платна в големите градове или по магистралите, където някой и да иска не може да те предупреди.
Аз досега радар на двупосочен път не съм видял,а ако случайно има някъде пол.кола се знае от десетки километри :D .
Все си мислех,че използват похвата радара да писка над определени километри и се бях навил да си купя един руски сейвър но май няма смисъл...


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13540
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Сря 04 яну 2006 21:22


Мощен Гън диод с рупорна антена . Или 1 магнетрон пак с рупорна / ама мхого захранване трябва -различни напрежения и е обемисто./
Ама пък магнетрона изпепелява СВЧ диодите на радара


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Сря 04 яну 2006 23:02


много по-лесно е да си купиш jammer или радар със stealth mode, но в закона изришно пише, че устройства смушаващи измервателните уреди на полицията се наказват, сиреч като му покаже на полицая "error" на дисплея е ясно, че ти си причината и гориш! Докато при радар детекторите те само отчитат и нещо, което не е забранено е съответно разрешено!

Полицайте си стоят на всякакви места, неможеш да ги класифицираш, но хубавата част е, че не обичат много промените и общо взето стоят на едни и същи места. Ако пътуваш често по един и същ маршрут се научават и е по-лесно.



Върни се в “ОФФ-Топик - други”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта