
ktamen написа:BeFree написа: мисля
Ако наистина си беше направила труда да мислиш поне за 10 секунди досега да си разбрала пределно ясните обяснения на колегите, че оператора юридически е коректен, но от морална гледна точка е просто откровен мошеник.


stefan4o написа:ktamen написа:BeFree написа: мисля
Ако наистина си беше направила труда да мислиш поне за 10 секунди досега да си разбрала пределно ясните обяснения на колегите, че оператора юридически е коректен, но от морална гледна точка е просто откровен мошеник.
Да не бъркаш доставчик със социална организация?
Ха сега познай защо има такива неустойки и "хитрини", както ги наричаш ти. Аз не считам, че нещо написано черно на бяло с нормален шрифт в общите условия спада към графа "хитрина". Между впрочем, законово е постановено да няма ситни шрифтове в бланките с договорите на абонатите, иначе операторите подлежат на санкция 
stefan4o написа:Че защо да са хитрини?



stefan4o написа: една РАБОТЕЩА услуга
Ако искаш като ти спре нета и на петата минута да са при теб - минаваш в графа "корпоративен", само че таксите не са като тия промоционалните, даже не са и като стандартните 
stefan4o написа:Че защо да са хитрини? Всеки си пази интереса и респ.финансите.
Ако аз дойда у вас и разпъна кабели и материали за 50 лева, платя на двама работника на всеки по 1/8 надник (т.е. четвърт надник), осигуровки, платя горивото на автомобила, с който се движат ще получа някаква сума. Т.е. аз имам разходи, за да ти осигуря това, за което ЩЕ ми плащаш. Дотук всичко точно. Тук идва въпросът след какъв период от време тази "инвестиция" ще започне да ми носи печалба. Нали не мислиш, че която и да е фирма ще иска да работи на загуба? Не зная дали е уместно да споменавам след колко месеца един абонат става "печеливш" за нашата компания, може и да е фирмена тайна, затова ще се въздържа. Числото е двуцифреноХа сега познай защо има такива неустойки и "хитрини", както ги наричаш ти. Аз не считам, че нещо написано черно на бяло с нормален шрифт в общите условия спада към графа "хитрина". Между впрочем, законово е постановено да няма ситни шрифтове в бланките с договорите на абонатите, иначе операторите подлежат на санкция
Ако мислиш, че не плащам за интернета и телевизията, които ползвам - лъжеш се жестоко. Нещата не са само черни и бели, фирма с фирма не си приличат, техник с техник - също. Както и абонат с абонат. Доста често се случва доволните от инсталирана услуга хора да се обаждат по телефон или да пишат похвален мейл за мои колеги (и за мен са писали също), което ме кара да мисля, че се движим в правилна посока
Разбира се има и такива дето като закъснееш с 3 (три) минути (бяхме на адреса в 9:18, а на нея й казали, че ще сме там в 9:15) започват да звънят по телефона и да питат защо закъсняваш - беше прясно разведена и светът й беше крив на конкретната.
Хаха или като мен да им обясните, че не сте зъболекари и часът е само ориентировъчен. Ако продължават просто ги питам дали на тях би им било комфортно ако ги зарежа по средата на работата, щото след 10 минути трябва да ходя при друг...
ktamen написа:stefan4o написа: една РАБОТЕЩА услуга
без нет за по два дни
Това работеща услуга ли е?
Върни се в “ОФФ-Топик - други”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта