за термостатите на поло и други марки

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Пон 26 ное 2007 18:22


Persefona написа::?: А как разбирам, че въобще отваря? :?:

Нали принципно като отваря трябва да има лек спад в температурата между 80 и 85 градуса? При мен такова нещо не се е случвало.

Никога не ми е гаснала и не ми е правила проблем с паленето. Всичко си е нормално, само че загрява мооого бавно, особено сега, през зимата! :?
....... :stll think: ..............

Направи си експеримент,като прежалиш някой друг лев за бенз :shock
Запали колата,отвори капака и я остави да работи- и пипаш пъро горния маркуч,после долния(на радиатора),гледаш и стрелката-като започва да се вдига-пак пипаш маркучите-като достигне градуси около 70-80 горния трябва да е топъл(горещ) а долния да си е студен,като достигне темп.на отваряне на термостата и долния ще стане топъл-респективно датчика ще отчита понижение на градусите-в този случай термостата работи....
Обаче ако и двата маркуча постепено се затоплят-нов термостат...Тогава термостата явно е блокирал в отворено положение и антифриза се върти в големия кръг...
Ето ти и тема за това
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=27559




Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1933
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Persefona » Пон 26 ное 2007 19:49


Супер, мерси много! :idea3
:да:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 148 госта