Persefona написа::?: А как разбирам, че въобще отваря?![]()
Нали принципно като отваря трябва да има лек спад в температурата между 80 и 85 градуса? При мен такова нещо не се е случвало.
Никога не ми е гаснала и не ми е правила проблем с паленето. Всичко си е нормално, само че загрява мооого бавно, особено сега, през зимата!![]()
.....................
Направи си експеримент,като прежалиш някой друг лев за бенз

Запали колата,отвори капака и я остави да работи- и пипаш пъро горния маркуч,после долния(на радиатора),гледаш и стрелката-като започва да се вдига-пак пипаш маркучите-като достигне градуси около 70-80 горния трябва да е топъл(горещ) а долния да си е студен,като достигне темп.на отваряне на термостата и долния ще стане топъл-респективно датчика ще отчита понижение на градусите-в този случай термостата работи....
Обаче ако и двата маркуча постепено се затоплят-нов термостат...Тогава термостата явно е блокирал в отворено положение и антифриза се върти в големия кръг...
Ето ти и тема за това
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=27559