
Ел. Стъкла - Сваляне без да е даден контакт?
- sardokar
- Мнения: 34
- Регистриран на: Чет 25 май 2006 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
GAD написа:Хехех
И аз се чидух доста, но после прочетох и разбрах, че оригиналния бушон (на запалката например) се сваля заради мъжките кабелни обувувки и затова бушон 1А го замества...
Бреееййй докъде стигнала техниката
 :roll:
:roll:  
  
 
Ей за тва няяше се сетя
 
 
Принципно схемата може да се използва за всякъкви части от ел. инсталацията с подходящо оразмеряване на проводниците и предпазителите разбира се.
 
  
   
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
решение
Дали някой се е замислял че може да си направиш стъклата да работят само когато има ключ в ключалката(т.е не е нужно да си на контакт).....в оригиналната букса на касетофона има изход (+) при поставен ключ и изход(+) при завъртян наполовина ключ......така че проблема е никакъв а постоянното напрежение в ел.стъклата е недопустимо от гледна точка на безопасност и не на последно място сутринта можеш да си намериш колата с свалени прозорци !!!!!
			
									
										
						- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Ето това му трябва на колегата,модула след изваждане на ключа от контакта продължава активноста на бутоните за определено време което може да се нагласи примерно 1 мин или 5 или 30 сек,времето се наглася от кондензаторите на платката,кабелчето дето е до черния кабел е блокировка на устроиството-при наличие на маса блокира стъклата в положението в което са-бутоните стават неактивни !
На масата работи перфектно,днес или утре ще го пробвам на моя голф,щото и мен ме дразни че трябва да съм на контакт за да отв/зат прозорците.Като примеря тока на двигателчетата може да се наложи да сменя транзистора,ако има интерес мога да кача схемата ,само да я пречертая, консумацията е нула понеже след като изтече времето се изклучва и самият модул !! Схемата работи на две и четири стъкла,като стойност излиза не повече от 5-6 лв. ако си го изработиш сам !
http://snimka.bg/album.php?album_id=68709&photo=4
			
									
										
						На масата работи перфектно,днес или утре ще го пробвам на моя голф,щото и мен ме дразни че трябва да съм на контакт за да отв/зат прозорците.Като примеря тока на двигателчетата може да се наложи да сменя транзистора,ако има интерес мога да кача схемата ,само да я пречертая, консумацията е нула понеже след като изтече времето се изклучва и самият модул !! Схемата работи на две и четири стъкла,като стойност излиза не повече от 5-6 лв. ако си го изработиш сам !
http://snimka.bg/album.php?album_id=68709&photo=4
Re: решение
Напълно съгласен съм със вас момчета! Още повече, че преди време свързах схемата както колегата е начертал на предната страница от темата, но се чува щтракване на реле. Тоест при това окъсяване между бъшоните едното от релетата в инсталацията остава под напрежение дори след изключване на контакта.   Това ме накара да се откажа....
  Това ме накара да се откажа....
			
									
										
						 Това ме накара да се откажа....
  Това ме накара да се откажа....Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта
 
			    
  

 

