
Ел. Стъкла - Сваляне без да е даден контакт?
- sardokar
- Мнения: 34
- Регистриран на: Чет 25 май 2006 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
GAD написа:Хехех
И аз се чидух доста, но после прочетох и разбрах, че оригиналния бушон (на запалката например) се сваля заради мъжките кабелни обувувки и затова бушон 1А го замества...![]()
Бреееййй докъде стигнала техниката



Ей за тва няяше се сетя

Принципно схемата може да се използва за всякъкви части от ел. инсталацията с подходящо оразмеряване на проводниците и предпазителите разбира се.



- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
решение
Дали някой се е замислял че може да си направиш стъклата да работят само когато има ключ в ключалката(т.е не е нужно да си на контакт).....в оригиналната букса на касетофона има изход (+) при поставен ключ и изход(+) при завъртян наполовина ключ......така че проблема е никакъв а постоянното напрежение в ел.стъклата е недопустимо от гледна точка на безопасност и не на последно място сутринта можеш да си намериш колата с свалени прозорци !!!!!
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Ето това му трябва на колегата,модула след изваждане на ключа от контакта продължава активноста на бутоните за определено време което може да се нагласи примерно 1 мин или 5 или 30 сек,времето се наглася от кондензаторите на платката,кабелчето дето е до черния кабел е блокировка на устроиството-при наличие на маса блокира стъклата в положението в което са-бутоните стават неактивни !
На масата работи перфектно,днес или утре ще го пробвам на моя голф,щото и мен ме дразни че трябва да съм на контакт за да отв/зат прозорците.Като примеря тока на двигателчетата може да се наложи да сменя транзистора,ако има интерес мога да кача схемата ,само да я пречертая, консумацията е нула понеже след като изтече времето се изклучва и самият модул !! Схемата работи на две и четири стъкла,като стойност излиза не повече от 5-6 лв. ако си го изработиш сам !
http://snimka.bg/album.php?album_id=68709&photo=4
На масата работи перфектно,днес или утре ще го пробвам на моя голф,щото и мен ме дразни че трябва да съм на контакт за да отв/зат прозорците.Като примеря тока на двигателчетата може да се наложи да сменя транзистора,ако има интерес мога да кача схемата ,само да я пречертая, консумацията е нула понеже след като изтече времето се изклучва и самият модул !! Схемата работи на две и четири стъкла,като стойност излиза не повече от 5-6 лв. ако си го изработиш сам !
http://snimka.bg/album.php?album_id=68709&photo=4
Re: решение
Напълно съгласен съм със вас момчета! Още повече, че преди време свързах схемата както колегата е начертал на предната страница от темата, но се чува щтракване на реле. Тоест при това окъсяване между бъшоните едното от релетата в инсталацията остава под напрежение дори след изключване на контакта.
Това ме накара да се откажа....

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта