Уреда за t на таблото

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пон 22 окт 2007 18:41


Предполагам че има поне + маркиран
Бе ше ръгам платката на буксата - ма нещо тва време.
Ще пиша за резултата :heeeavy metal




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 22 окт 2007 19:02


Абе аз все си мисля : пътя на сигнала при мен и Vladko е от термодатчика в компа ,а от компа в таблото, докато ти нямаш компютър да не би да имаш нещо друго там ,дето да преобразува сигнала по някакъв начин както компютъра :dontknow: . Искам да подчертая ,че не зная дали компа права нещо или просто сигнала минава през корпуса му ,но все пак може стойностите за съпротивление да са други?

п.п. Моля гласувайте на http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 557#819557


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пон 22 окт 2007 19:30


Бе тоз черния май дирекшън е към таблото, не минава през компа.
Сега нямам време ма ще го открия проблема 8) някоя свободна събота.
А и се поуспокоих, че всичко е наред и не си давам много зор.
Но ще дам инфо като има такова :да:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 24 окт 2007 19:44


Таз вечер се заех с процедурата и резултата е:
Напрежението след стабилизатора заспива на точно 10.23V - значи всичко е според нормите.
Черния датчик при 96 градуса (перката тръгва) дава 100 ома съпротивление. На таблото 88-90 градуса.
Та май слагане на потенциометър след датчика му е м....а.
Трябва поне 80 ома да е при 96 градуса за да отчита правилно стрелката на таблота :lol:
Какъв потенциометър, как да го вържа (драснете и накаква схемичка).
Май само това е спасението.


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Съб 27 окт 2007 11:21


lrlmodo написа:Таз вечер се заех с процедурата и резултата е:
Напрежението след стабилизатора заспива на точно 10.23V - значи всичко е според нормите.
Черния датчик при 96 градуса (перката тръгва) дава 100 ома съпротивление. На таблото 88-90 градуса.
Та май слагане на потенциометър след датчика му е м....а.
Трябва поне 80 ома да е при 96 градуса за да отчита правилно стрелката на таблота :lol:
Какъв потенциометър, как да го вържа (драснете и накаква схемичка).
Май само това е спасението.
добре де, оригиналният датчик няма ли да ти даде желаните стойности? примерно ако го смениш? нов датчик би трябвало до свърши работа, при положение че всичко друго е наред :roll:


Потребителски аватар
borracho
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 16:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот borracho » Съб 27 окт 2007 13:30


borracho написа:
здравейте и аз имам проблем с датчика - черния. показжа6е си нормално, но миналата седмица го гледам стои на 70. първо си помислих 4е термостата се е преебал, но установих че си работи. сега днес си купих нов датчик от евро07 за 17 лв марката е EPS. та въпроса ми е възможно ли е изведнъж тези датчици да започнат да показват по-малко. не е ли или работи или нищо да не показва?

Ако е или показва или не по скоро ти е прекъснат кабела отколкото повредата да е от датчика. Нормално е като започнат да се прецакват да показват по-невярни и по-невярни стойност

да обаче не е съвсем така явно. днес ми остана време да сменя датчика, стария както писах по-горе показваше до 70 и не мърдаше нагоре. оказа се че като го извадих се върти точно посредата нали е съставен от метална и черна пластмасова част. сложих новия и всичко си дойде на мястото. показва си както трябва. после отворих стария, вътре има 2 пружинки но беше пълен с антифриз (близнах - сладко) явно се е разхерметизирал и е влязъл антифриз вътре и затова показваше съвсем малко.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Нед 28 окт 2007 21:29


100ома на датчика ми сочи 88 градуса на таблото.
В смисъл нормалния датчик дава 250-300ома при 90градуса.
Оригиналния (люксембургския) дето го смених си даваше такива стойности.
Новия дава 140-150ома при 90градуса -> на таблото трябва да е над 100градуса, ама не.
Няма се занимавам повече с гадта, вече и свикнах.
70град на таблото са ми 85градуса реални.
Но проблема си остава нерешен засега :lol:


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Пон 29 окт 2007 12:17


lrlmodo написа:100ома на датчика ми сочи 88 градуса на таблото.
В смисъл нормалния датчик дава 250-300ома при 90градуса.
Оригиналния (люксембургския) дето го смених си даваше такива стойности.
Новия дава 140-150ома при 90градуса -> на таблото трябва да е над 100градуса, ама не.
Няма се занимавам повече с гадта, вече и свикнах.
70град на таблото са ми 85градуса реални.
Но проблема си остава нерешен засега :lol:
а не можеш ли да намериш такъв, дето си дава точното съпротивление при определени градуси :?:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Вто 30 окт 2007 20:53


Има проблемче, някъде ма май ще трябва по просветен в тия табла да го погледне.
Че се го меря по нощите, с фенерче, некви диви запоявания бяха с моя архаичен поялник mhihi
Някаква идейка за човек, който да се намеси по-професионално?
През деня, часа не е проблем!
Или пък да пробвам с ново табло !
На някой да му се намира излишно ?!


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Сря 31 окт 2007 10:22


lrlmodo написа:Има проблемче, някъде ма май ще трябва по просветен в тия табла да го погледне.
Че се го меря по нощите, с фенерче, некви диви запоявания бяха с моя архаичен поялник mhihi
Някаква идейка за човек, който да се намеси по-професионално?
През деня, часа не е проблем!
Или пък да пробвам с ново табло !
На някой да му се намира излишно ?!
ми аз мога да ти намеря едно, ама е от гт с оборотомера :wink: не знам дали всичко ще съвпадне :roll: мотора му е 3F :wink: че мойто табло с инсталацията, двигателя и скоростите ще ходи в коша на гт-то :wink: неговите остават свободни :lol:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Нед 11 ное 2007 11:36


Преблема е решен !!!
Направих регулировка на самия уред за t (на стрелката) и всичко заспа :lady_dance_party:
Оставили са такава опция за регулировка при подобни аномалии.
Уреда за бенза има същата врътка.
:050:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта